Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts

    Toverland 04-07-2020

    Ter afsluiting van de speciale avond voor abbonnenthouders werd er op een bijzondere wijze een vuurwerk geschoten door Caffero.

    Op 4 posities in het park werd er gelijktijdig een identieke show neergezet, erg leuk en origineel gedaan. We stonden bij de Phoenix omdat de dames nog een ritje wilde maken, dit bleek een schot in de roos.

    Omdat het voor ons als een verrassing kwam is de film gemaakt met mijn telefoon.




    Toch nog een show gezien dit jaar....hahahaha

  2. Deze 14 gebruikers waarderen jakhal voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Leuk klein showtje ja. Tof om te bedenken dat deze dus op meerdere plekken in het park geschoten is. Toverland is al een tijdje goed bezig met originaliteit wat vuurwerk betreft. Heerlijk.

  4. #3
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Leuk om te zien! Wel bijzonder dat ze heel de show werken met het 'geruisloze' vuurwerk en er bijna niks te horen is om daarna opeens af te sluiten met een batterij fluiters. Lol dan kun je ook de rest gewoon met goede burst doen toch?
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  5. #4
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
    Leuk om te zien! Wel bijzonder dat ze heel de show werken met het 'geruisloze' vuurwerk en er bijna niks te horen is om daarna opeens af te sluiten met een batterij fluiters. Lol dan kun je ook de rest gewoon met goede burst doen toch?
    Dat zou je inderdaad zeggen. normale cakes etc worden in Toverland niet gebruikt i.v.m een klagende boer met zijn koeien. Daarin is het probleem volgens mij niet perse het lawaai maar juist de flits die van de burst afkomt die voor problemen zorgt.

  6. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik ben dol op vuurwerk, dus ook dat wat ik in deze show zie. Maar mocht dit geruisloze vuurwerk in de toekomst de regel in plaats van de uitzondering worden (wat ik niet uitgesloten acht), dan ga ik toch echt een potje janken.

  8. #6
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik ben dol op vuurwerk, dus ook dat wat ik in deze show zie. Maar mocht dit geruisloze vuurwerk in de toekomst de regel in plaats van de uitzondering worden (wat ik niet uitgesloten acht), dan ga ik toch echt een potje janken.
    Hier heb je helemaal gelijk in maar vergeet niet dat het hier om consumenten vuurwerk gaat.
    Je moet eens op het YT kanaal van Blackboxx kijken en dan en de categorie F3 en F4 wat ze daar klaar krijgen met geruisloos vuurwerk is echt heel erg gaaf.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •