Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 35
  1. #16
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Topverslag is het weer geworden Adriaan, thanks daarvoor. Het gemelde nieuws vanuit Broekhoff ziet er goed uit. Wat mij betreft is de schoonmaak in de lijnen ook zeer welkom om een wat duidelijker beeld te krijgen in de lijnen. Vanaf dan kan er weer uitgebreid worden op dezelfde wijze als die Broekhoff de laatste 2/3 jaar is ingeslagen: kwaliteit! Ik kijk uit naar komend seizoen bij Broekhoff!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid Broekie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    342
    Thanks
    290
    1.186 waarderingen in 239 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
    Wat hield de samenwerking met vakantie veiling in?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe producten en ook leuk dat jullie wat meer producten gaan verkopen via Vakantieveilingen.
    Afgelopen seizoen waren daar ook een aantal vragen en onduidelijkheden over. De meesten van ons kennen Vakantieveilingen wel: je biedt op een artikel en als het klokje op 00.00 staat wint degene met het hoogste bod. Vakantieveilingen koopt de producten, reizen, activiteiten, enz. zelf in en verzorgt de veilingen. Het is dus niet zo dat wij de producten verkopen op Vakantieveilingen zoals hierboven werd geschreven, dat doet Vakantieveilingen zelf. Daar hebben we in die periode immers ook helemaal geen tijd voor...
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

  4. Deze 5 gebruikers waarderen Broekie voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Topverslag Adriaan! Leest heerlijk weg en bomvol info!

  6. #19
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Leuk verslag met lekker veel vragen van de leden beantwoord. Ik ga dit jaar Broekhoff zeker in de gaten houden met wat voor soort nieuwe producten ze komen.

  7. #20
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Naam: 76ADE9EE-B0C7-4973-8FE9-F7CD8C130A71.jpeg
Bekeken: 570
Grootte: 126,4 KB

    Mogelijk antwoord op de meerkeuze ‘wanneer’ vraag van BVD.

    1988

  8. Deze 3 gebruikers waarderen firewire voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.210
    422 waarderingen in 224 posts
    Ik ben niet bekend met de locatie van de demo's van broekhoff. Ken iemand me dat vertellen
    Brrrap, lekker knallen

  10. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Broekie Bekijk bericht
    Afgelopen seizoen waren daar ook een aantal vragen en onduidelijkheden over. De meesten van ons kennen Vakantieveilingen wel: je biedt op een artikel en als het klokje op 00.00 staat wint degene met het hoogste bod. Vakantieveilingen koopt de producten, reizen, activiteiten, enz. zelf in en verzorgt de veilingen. Het is dus niet zo dat wij de producten verkopen op Vakantieveilingen zoals hierboven werd geschreven, dat doet Vakantieveilingen zelf. Daar hebben we in die periode immers ook helemaal geen tijd voor...
    Dan vraag ik mij toch het volgende af. Wij als particulier kunnen en mogen geen vuurwerk te koop aanbieden, tenzij we hier een vergunning e.d. voor hebben. Hoe zit het dan met vakantieveilingen? Ze kopen de boel op, hebben ze dan een eigen bunker of laten ze het bij jullie liggen totdat het wordt opgehaald eind van het jaar door de winnaars of hoe gaat dat dan? Ik kan mij heel goed voorstellen dat zij het wel inkopen maar het niet zelf fysiek opslaan, maar hebben ze wel een vergunning om vuurwerk op deze manier te verkopen of geldt dit dan niet? Zo nee, waarom mag een particulier zijn eigen legale vuurwerk dan niet ook aan de man brengen? Hmm.. nu ik het zo lees is dit meer een vraag aan een jurist of zo.. Hahaha

  11. #23
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dan vraag ik mij toch het volgende af. Wij als particulier kunnen en mogen geen vuurwerk te koop aanbieden, tenzij we hier een vergunning e.d. voor hebben. Hoe zit het dan met vakantieveilingen? Ze kopen de boel op, hebben ze dan een eigen bunker of laten ze het bij jullie liggen totdat het wordt opgehaald eind van het jaar door de winnaars of hoe gaat dat dan? Ik kan mij heel goed voorstellen dat zij het wel inkopen maar het niet zelf fysiek opslaan, maar hebben ze wel een vergunning om vuurwerk op deze manier te verkopen of geldt dit dan niet? Zo nee, waarom mag een particulier zijn eigen legale vuurwerk dan niet ook aan de man brengen? Hmm.. nu ik het zo lees is dit meer een vraag aan een jurist of zo.. Hahaha
    Eigenlijk koop je een voucher waarmee je het vuurwerk in een winkel die producten van Broekhoff verkoopt kan afhalen.

  12. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Eigenlijk koop je een voucher waarmee je het vuurwerk in een winkel die producten van Broekhoff verkoopt kan afhalen.
    Maar het zijn wel juist producten die zijn opgekocht, dus verkopen ze in principe geen voucher maar daadwerkelijk vuurwerk.

  13. #25
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Maar het zijn wel juist producten die zijn opgekocht, dus verkopen ze in principe geen voucher maar daadwerkelijk vuurwerk.
    Je kan het legitiem op 2 manieren interpreteren.

    - Een winkel / verkoper mag zelf bepalen voor wat een voucher in te leveren is. In dit geval is het inderdaad een voucher voor een specifiek product, af te halen op een specifieke datum.

    - Vakantieveilingen is in dit geval een tussenhandelaar die Broekhoff nog gewoon als distributie laat werken. Alle zaken worden door Broekhoff geregeld zoals o.a. logistiek, opslag, afgifte in de afhaalshops. Vakantieveilingen betaalt een vast bedrag voor de producten en alles daarboven + de kosten die zij verrekenen kan gezien worden als winst of variabele provisie.


    De 2e situatie is hier van toepassing, al kan de bovenstaande situatie ook maar dan krijg je met te veel consumentenrechten te maken die de regels kunnen doorbreken van vakantieveilingen ( wat sowieso vaak het geval is met het kopen via veilingsites of het online kopen van vuurwerk ).

  14. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  15. #26
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    De vakantieveiligen actie is inderdaad ongeveer zoals hierboven benoemd. Vakantieveilingen koopt op papier 200x product 001 in, 400x product 002, 50x product 003, etc. Vervolgens gaan ze deze inplannen als veilingen, en de winnaar krijgt een persoonlijke kortingscode voor op de website van vuurwerkexpert. Door deze te verzilveren (onder een aparte categorie waar je de producten niet ziet zonder code) kun je het product aanschaffen.

    Het risico op te lage biedingen is voor Vakantieveilingen, evenals de winst + adminkosten. Logistiek levert Broekhoff vervolgens de artikelen aan hun winkeliers, die hier ook weer een vergoeding voor krijgen. Win-win-win dus.

  16. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  17. #27
    VWC-Lid Dennie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2019
    Berichten
    316
    Thanks
    606
    512 waarderingen in 149 posts
    Quote:
    | Je zag het goed: DEMO! Net als vorig jaar zal Broekhoff weer een dikke demo gaan schieten en wel op 2 september 2020.
    De vergunning is reeds binnen en circuleerde de afgelopen dagen al op het forum rond. De exacte invulling van de demo zal uiteraard afhangen van maatregelen rondom corona, maar komen gaat hij er en het liefst zo groot mogelijk."

    Het is bijna zover...
    Ik zit klaar met de tomtom in mn hand...Welke locatie moet ik instellen en hoelaat?

  18. #28
    VWC-Lid Biertje&Co's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2017
    Berichten
    107
    Thanks
    50
    157 waarderingen in 39 posts
    dat pakje wat je laat zien de shising is van 1983 in 84 kreeg het een iets ander label scheelde niet heel veel, maar dit pakje is 1983
    Laatst gewijzigd door Biertje&Co; 16 augustus 2020 om 22:09

  19. Deze gebruiker waardeert Biertje&Co voor het bericht:


  20. #29
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Bedankt alweer voor het mooie en leuke verslag. Leest als gewoonlijk weer enorm lekker weg.

    Tof om te zien dat Broekhoff ondanks alle fikse tegenslagen toch blijft investeren in nieuwe producten en het bedrijf zelf.

  21. #30
    VWC-Lid Broekie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Locatie
    Dronten
    Berichten
    342
    Thanks
    290
    1.186 waarderingen in 239 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennie Bekijk bericht
    Quote: Het is bijna zover...
    Ik zit klaar met de tomtom in mn hand...Welke locatie moet ik instellen en hoelaat?
    Helaas veranderen de (lokale) maatregelen rondom Corona continue en dus kunnen we op dit moment nog niets zeggen over het definitief voor iedereen toegankelijk zijn van de demo. Theoretisch zou het in het slechtste geval zelfs alleen maar een stream kunnen zijn maar natuurlijk doen we er ALLES aan om iedereen bij de demo aanwezig te laten zijn. Het zou zo kunnen zijn dat we dit pas in de dagen vlak voor de demo kunnen bevestigen. Zodra we zekerheid hebben melden we dat uiteraard!
    ** vuurwerkexpert.nl ** By Experts, for Experts **

  22. Deze 8 gebruikers waarderen Broekie voor het bericht:


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •