Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18
  1. #16
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Mooi verslag, Bedankt! Ik ben erg benieuwd naar de Nostalgia lijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 2 gebruikers waarderen arviidd voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Mooi verslag, komt een hoop leuks aan wat er zo te lezen valt
    begint al weer goed te kriebelen hier in ieder geval!
    我也喜欢年纪较大的烟花

  4. Deze gebruiker waardeert ajaxciedjuhh voor het bericht:


  5. #18
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Weer een erg fijn verslag en wat mooi om al enkele nieuwtjes te lezen. Erg benieuwd naar de aanvulling van de LOUD Collection en Special lijn en 5 nieuwe boxen spreiden over 2 jaar is denk ik een prima keuze aangezien er al 5 toppers zijn.

    Het verbod op de o.a. de kanonslagen is natuurlijk ontzettend balen, want na het grote succes van de China Böller B keek ik direct na de jaarwisseling al uit, waar Katan ons in 2020 nog meer mee kon gaan verrassen. Het is niet anders, maar des te mooier om te lezen dat er meer aanvullingen komen in de Nostalgia lijn. De Happiness en de old school fonteinen moeten er sowieso komen en het kan toch bijna niet anders dan dat we ook de Flower Charm grondbloemen in december bij de Katan dealers weer kunnen bestellen. Want als één importeur het kan doen, dan is Katan het wel in mijn ogen.

    Geweldig om te lezen dat ook Katan manieren heeft gevonden om alternatieven voor de single shots op de markt te brengen. Ik kijk enorm uit naar de Double Thunderking en Thunderking Scream en ik hoop dan ook dat de fluit iets wegheeft van de fluit van de oude Whistling Thunder Queen. Ook goed nieuws dat de ABA mines in de collectie blijven. Niet goedkoop, maar wel kwaliteitsvuurwerk van de bovenste plank.

    Als laatste wil ik Katan alvast feliciteren met het jubileum en wat is het mooi dat er weer een Katan demo komt. Maak er een knallend jubileumjaar van!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •