Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door LiamVB Bekijk bericht
    Wanneer komen de antwoorden en winnaars?

    Serieus ?

    Lees het topic eens goed door, dan had je post 191 en 230 gelezen en ....
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
      Het begint nu toch wel aardig te kriebelen. Nog even is het al november. Wanneer mogen wij het bericht met bevestiging ontvangen?
      Wij zijn daarin natuurlijk ook volledig afhankelijk van importeurs en zullen ze zeker ruim voor de afhaaldagen herinneren aan deze winactie. Komt goed. Geen stress
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Euhm wordt dit ook verschoven naar volgend jaar? Snap dat we zeker niet de prioriteit hebben maar dat we ook niet vergeten worden

        Comment


          Ik las net in een ander topic (100 dagen vuurwerk winnen van Vuurwerktotaal) dat Vuurwerktotaal de gewonnen cakes niet zal gaan uitleveren, dus ook niet volgend jaar. Maar, betreft dit dan ook voor de prijs dat ik gewonnen heb in deze thread, 15 jarige jubileum? Want ik had eindelijk eens na al die jaren dat ik lid ben eens een dikke compound box, "Undercover" van Vuurwerktotaal, gewonnen en het lijkt mij dat je niet zomaar kunt zeggen dat deze prijs ook niet weggegeven zal gaan worden, dit omdat er ook door verschillende leveranciers en prijzen zijn verloot, kan mij niet dat er dan wordt gezegd dat ook deze prijzen niet worden uitgeleverd. Toch? Betreft immers jullie 15 jarige jubileum, daar verandert een vuurwerkverbod niets aan. Ik wil heus wel wachten tot volgend jaar, voor mij geen probleem. Kunnen jullie hier duidelijkheid in geven? Zal er een vuurwerkbon ter beschikking worden gesteld voor volgend jaar? Ik neem aan dat alle andere winnaars ook gewoon hun prijs volgend jaar kunnen ophalen. Toch?

          Comment


            Beste allen,

            We hebben even contact gezocht met de importeurs.

            De hele vuurwerkbranche vecht nu om überhaupt te kunnen overleven.
            De branche krijgt nu veel reacties van medeleven en dat men totaal begrip heeft voor hetgeen er allemaal geregeld moet worden etc.

            Laten we eerst afwachten hoe alles afloopt. Garanties worden er echter niet gegeven.

            Volgend jaar hopelijk nieuwe ronden, nieuwe kansen. Maar niemand kan op dit moment iets beloven.

            Reacties kunnen per PM naar een van de mods.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment

            Working...
            X