Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 21 van 23 EersteEerste ... 111920212223 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 315 van 335
  1. #301
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    @Mods, Ik ben wel benieuwd naar het aantal deelnemers van deze prijsvraag

  2. #302
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Wat een ondankbare reacties weer, zo jammer is dat.

    Het mag (moet) elkaar allemaal gegund worden, nieuw lid of oud lid, super actief of een lezer, het maakt ons niets uit. We bestaan 15 jaar, de leden van het eerste uur zijn belangrijk en ieder lid sindsdien, ook de nieuwste leden zijn ons veel waard. Wellicht is het nieuwste lid een toekomstig moderator of degene met de meest waardevolle posts over 10 jaar?

    Hoe dan ook, dit soort reacties zet ons weer verder aan het denken, de regel gericht op het benoemen van de 'december leden' (2e regel van het forum) is er eentje waar we veel waarde aan hechten. We hebben begin dit jaar al gekeken naar de meest ondankbare reacties na prijsvragen in december en aanpassing van wat regels in januari en nu zien we weer in dat we ook prima kunnen werken met uitsluitingen van deelname op basis van dat gedrag naar VWC en leden. Hebben die leden geen last meer van dat vervelende gevoel van afgunst of dat ze winnen op een site die ze niet aanstaat.

    Wij gaan in beraad en komen hier op terug vooraf aan de tal van prijsvragen die volgen.

    --------------------

    @Kees, we hadden er graag 7.000 gehad, maar het bleef bij een kleine honderd volledige inzendingen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. Deze 33 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  4. #303
    VWC-Lid roadrunner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Berichten
    408
    Thanks
    749
    222 waarderingen in 111 posts
    Er zit nogal een verschil tussen iemand iets gunnen of misgunnen.
    Natuurlijk is het leuk als er bij de prijswinnaars veel bekende namen zitten, die jongens gun ik het van harte. Maar het gaat mij veel te ver om dan de minder bekende namen het te misgunnen omdat ze er niet genoeg voor zouden doen. Die gasten hebben net zo veel recht om mee te doen.

  5. Deze 9 gebruikers waarderen roadrunner voor het bericht:


  6. #304
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Een poedelprijs zou ook leuk zijn.
    (Lees je doet niet goed je best.... Sigaar. )

    Ondanks dat heb ik in het verleden een aantal zeer leuke prijzen gewonnen.
    En dat dankzij de crew van Vuurwerkcrew.
    Kom op mensen, misgun niemand die prijs(zen).
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  7. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


  8. #305
    VWC-Lid vuurwerkboy023's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2012
    Berichten
    830
    Thanks
    207
    679 waarderingen in 342 posts
    Zo te zien gaat het om enkelen comments over het hele plaatje.
    Iedereen had evenveel kansen om te winnen, lekker eerlijk. (Gun het iedereen van harte)
    Iedereen nieuwe of oude leden, nogmaals gefeliciteerd. Geniet ervan

  9. #306
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Het is allemaal heel simpel mensen, de importeurs gebruiken dit platvorm om een grote groep liefhebbers te bereiken en VWC (kan) dit gebruiken om nieuwe leden te werven.. Al melden zich 100 mensen aan en 10% blijft uiteindelijk is dat toch mooi meegenomen.. Nieuwe leden zijn gewoon nodig, houd het forum draaiende. Zijn genoeg mensen die stoppen hier (andere prioriteiten/hobbys) Anders zou het snel uitsterven, daar zit ook niemand op te wachten..

    Ik snap en weet dat veel leden zich er soms aan ergeren, dat is prima. Ik zelf zie ook liever een bekende winnen, maar daar blijft het dan ook bij. Geen zin om na elke prijsvraag(actie) je gal te spuwen en er een negatieve lading aan te geven..

  10. Deze 3 gebruikers waarderen Dionysus voor het bericht:


  11. #307
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Ik was hier een heel betoog aan het typen, maar ik heb het toch maar weggehaald. Discussie is altijd waardevol, maar voor nu wilde ik dit verhaal even met jullie delen.

    In een van mijn eerste jaren op vuurwerkcrew, durf niet meer precies te zeggen welk jaar, heb ik een prijsvraag gewonnen waarbij ik voor 350 euro vuurwerk mocht uitkiezen bij Ano vuurwerk (als ik het mij exact goed herinner zo). Ik heb toen gekozen voor bijzondere en duurdere potten die ik normaal nooit in de collectie had. Bijvoorbeeld de wasp, de colorful sky, wall of china en wodka blue.
    Het winnen van deze prijsvraag heeft er voor gezorgd dat ik mij echt ben gaan focussen op het kwalitatieve (grote) siervuurwerk en nu nog met de hobby bezig ben.

    Moderatoren, importeurs, winkels etc. Ik hoop dat jullie nog vele jaren mensen blij mogen maken met mooie prijzen.


    En ff eerlijk, al die actieve leden die aan prijsvragen meedoen hebben ooit ook al wel eens iets gewonnen toch, zo lastig is het op vuurwerkcrew ook niet om in de prijzen te vallen. Dat is juist mede zo leuk aan het forum.

  12. Deze 14 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  13. #308
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2019
    Berichten
    53
    Thanks
    1
    44 waarderingen in 13 posts
    Snap deels de frustratie, maar goed. Iedereen maakt toch kans om te winnen. Bekend of onbekend? Is toch een feit dat als er iets te winnen valt er veel meer interesse wordt opgewekt bij minder actieve leden, die wellicht dagelijks het forum lezen zonder veel te posten (zoals ik). Ook het feit dat mensen die tot de oude kern behoren sneller moeten winnen ben ik het niet mee eens, was toen namelijk net pas uit de luiers, haha.

    Nee maar zonder gekkigheid. Iedereen mag toch blij zijn dat er überhaupt zulke prijzen verloot worden? Helaas 1 vraag fout, winnaars van harte gefeliciteerd met de boxen!

  14. Deze 5 gebruikers waarderen Biem123 voor het bericht:


  15. #309
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Winnaars proficiat met jullie dikke prijzen! Deze actie is groots opgezet en je moest er wat moeite voor doen om daarna hopelijk het geluk te hebben iets te kunnen winnen! Er zullen nog genoeg win acties komen hier bij vwc en/of vanuit importeurs! Vooral bij de vwtotaal acties komen er altijd bekende namen voorbij!
    Eind goed, Knal goed!

  16. Deze gebruiker waardeert Black Dragon voor het bericht:


  17. #310
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Excuses voor mijn late reactie, ik zat ergens in de rimboe zonder enige wifi op vakantie en had niet helemaal verwacht dat ik zou winnen dus ik heb zojuist pas het filmpje kunnen bekijken. Lastige maar goed opgezette prijsvraag die ook de meer recente leden een stukje historie van vuurwerkcrew laat zien. Ik heb erg genoten van de zoektocht en meerdere oudere topics met smaak bekeken. Vuurwerkcrew en alle importeurs bedankt voor deze geweldige prijsvraag en prijzen!

    Erg benieuwd naar deze nieuwe box en komt zeker op film natuurlijk!

    Met 100 volledige reacties is denk ik de winkans erg groot, en ik denk dat we met zijn allen dankbaar mogen zijn hoeveel er elk jaar te winnen is. Mogelijk omdat de winkans zo groot is voelt het misschien extra zuur, omdat je er bijna op zit te wachten. Mooie afsluiting van de vakantie in ieder geval! Alle andere winnaars van harte gefeliciteerd!
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  18. Deze 11 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  19. #311
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2019
    Berichten
    93
    Thanks
    6
    46 waarderingen in 19 posts
    Zooo hé, sorry voor mijn late reactie, maar zie nu pas dat ik een prijs heb gewonnen, wat gaafff! Was het filmpje aan het kijken en had de moed al bijna opgegeven, en toen de allerlaatste ineens toch prijs, super vet! Heel erg blij mee! Super bedankt VWC en Lesli Vuurwerk! En natuurlijk ook de andere importeurs bedankt voor alle andere mooie prijzen, gefeliciteerd allemaal!

    Groetjessss

  20. Deze 11 gebruikers waarderen BlackJack voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  21. #312
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ps : ik heb de Hardcore Helium van Rubro gewonnen, maar ik kan hier totaal nog geen info over vinden. Dus ik ben zeer benieuwd
    Nu dus wel, wat een bak :

    Laatst gewijzigd door Torrr; 8 september 2020 om 21:20
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  22. Deze 4 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  23. #313
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Kort, maar zeer krachtig !!

  24. #314
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Nu dus wel, wat een bak :

    Zo dan! Toffe bak hoor. Daar ga je sowieso plezier van hebben. Gefeliciteerd!


    Beter laat dan nooit natuurlijk ook alle andere winnaars gefeliciteerd!

  25. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  26. #315
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Ik heb over deze actie een vroag. Wie van de mods mag ik een pb doen?

Pagina 21 van 23 EersteEerste ... 111920212223 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •