Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 121

Discussie: Go4Gold [Ass.]

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.605
    596 waarderingen in 305 posts
    Mooi assortiment. Ik had echter wel wat meer goud verwacht, net als anderen.
    Daarnaast vind ik cake 2 wel mooi .

    De teaser filmpjes voegen wat mij betreft weinig toe. Gaan we dit nu de komende maand krijgen, een teaser filmpje met 3 sec vuurwerk en dan een paar dagen later het echte sample filmpje? Ik vind het ronduit zonde van de investering/het geld.
    Laatst gewijzigd door thermite; 16 juni 2020 om 13:51 Reden: typo

  2. Deze 5 gebruikers waarderen thermite voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    De teaser filmpjes voegen wat mij betreft weinig toe. Gaan we dit nu de komende maand krijgen, een teaser filmpje met 3 sec vuurwerk en dan een paar dagen laten het echte sample filmpje? Ik vind het ronduit zonde van de investering/het geld.
    Voor mij hoeft het ook niet, vind het weinig toevoegen en ook weinig 'teasen'.

  4. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ziet er goed uit hoor deze assortiment ga ik zeker even ingaten houden en ben ook wel beneiuwd naar de prijs kaartje

  5. #64
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.646
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Beetje off-topic misschien, maar inhakend op de wel of niet teaser discussie:

    Ik vind het juist wel mooi om het op deze manier te doen. Het hoeft van mij niet voor elk product, maar voor een aantal producten kan ik daar wel van genieten. Ook de onthulling van de Renaissance lijn vorig jaar vond ik heel gaaf. Dat zijn mijn gedachten erover, doe ermee wat je wilt.

    On-topic: mooi assortiment, ben vooral gecharmeerd van cake 3 en 4. Ik ga hem wel in de gaten.

  6. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
    Beetje off-topic misschien, maar inhakend op de wel of niet teaser discussie:

    Ik vind het juist wel mooi om het op deze manier te doen. Het hoeft van mij niet voor elk product, maar voor een aantal producten kan ik daar wel van genieten. Ook de onthulling van de Renaissance lijn vorig jaar vond ik heel gaaf. Dat zijn mijn gedachten erover, doe ermee wat je wilt.
    Beetje off-topic reactie, maar los van dat ik niet zo'n fan ben van teasers, vraag ik me af of het wel zo slim is vane en importeur vanuit psychologisch oogpunt. Teasers scheppen doorgaans hogere verwachtingen (sterke trigger), en het is maar sterk de vraag of die waargemaakt worden. Ik vergelijk het een beetje met een 'teaser' van een programma voor de reclame in vergelijking met wat je daarna ziet. Dat valt altijd tegen. Denk bijvoorbeeld aan Undercover Nederland of Opgelicht in het Buitenland.
    En dan kosten die teasers ook nog eens marketingbudget, waardoor het indirect de kostprijs en dus ook de verkoopprijs opschroeft. En als het uiteindelijk ook niet voldoet aan de verwachtingen van een deel van je klanten (o.b.v. die teaser) dan is het lose-lose situatie.

    Ik heb eigenlijk geen 'On-topic'. Echt niet? Nou vooruit, dan krijgt cake 3 nog steeds een dikke pluim van mij.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:


  8. #66
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Ik vind zo'n teaser helemaal niets toevoegen. Zonde van de tijd, zeker als je enkele dagen daar na al met het werkelijke filmpje komt. En wat voor info zit er nou eigenlijk in, te weinig en te vage info, maar dat is mijn mening.

    Over het assortiment : cake 2 vind ik helemaal niets met zijn krakelende willows, de andere cakes vind ik redelijk tot goed. Afwachten of de prijs ook te doen is, anders gaat hij snel van mijn lijst af.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  9. Deze 3 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  10. #67
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Ik vind het assortiment niet bijzonder, niks mis mee maar gezien wat er al op de markt is wordt ik hier niet heel warm van. Kan ook komen omdat ik mijn eigen bestelling zo goed als rond heb en ik in deze set niks origineels zie wat ik al niet heb. Dit om mijn eigen kooplust een beetje te temperen. Wel zijn de effecten mooi rond van deze, al moet ik ook bekennen dat ik gezien de laatste ervaringen met evo iets meer afwachtend ben op de daadwerkelijke uitwerking in de straat.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  11. Deze 2 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  12. #68
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Prima assortiment als ik het zo zie op film. Denk dat de prijs deze wel kan maken of breken. Maar ik ga hem zeker overwegen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    564
    Thanks
    0
    128 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
    Prima assortiment als ik het zo zie op film. Denk dat de prijs deze wel kan maken of breken. Maar ik ga hem zeker overwegen.


    Vindt dit echt een waanzinnig goed kwaliteits setje!!! spinners, mooie grote volle effecten
    en veel afwisseling , dit is echt een EVO product ben benieuwd na de prijs deze moet er komen

  14. #70
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    De tails passen bij de titel van de cakes, voor de rest vind ik het teveel strobe. Lijkt wel alsof strobe overal word tussen gepropt.
    1 cake tiger tail, 1 cake tigertail naar Ti,1 cake FerroTi en 1 cake gold crackeling was beter gepast ? Houtskool gebasseerde effecten zijn tevens ook niet te duur in productie. FerroTi en Ti is duurder maar daar kan je de prijs op aanpassen?
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  15. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik vind deze wel redelijk aan de freakprijs, voor 89,95 (laat staan de adviesprijs van 175,-)

    Niet 1 op 1 te vergelijken maar toch: daar had/heb je 6 fairytail cakes voor.

  16. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  17. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.605
    596 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik vind deze wel redelijk aan de freakprijs, voor 89,95 (laat staan de adviesprijs van 175,-)

    Niet 1 op 1 te vergelijken maar toch: daar had/heb je 6 fairytail cakes voor.
    Of het Brasilian assortiment.
    Maar waar heb je de prijzen vandaan?

  18. #73
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Of het Brasilian assortiment.
    Maar waar heb je de prijzen vandaan?
    Een freakwinkel in Brabant

  19. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  20. #74
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik vind deze wel redelijk aan de freakprijs, voor 89,95 (laat staan de adviesprijs van 175,-)

    Niet 1 op 1 te vergelijken maar toch: daar had/heb je 6 fairytail cakes voor.

    Inderdaad, en dan heb je echt een top assortiment. Deze is dus van mijn wish lijstje af
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  21. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2018
    Berichten
    1.092
    Thanks
    99
    1.043 waarderingen in 383 posts
    Tja het zijn echt wel hele mooie cakes maar voor 89,95 staan er echt nog heel veel andere dingen op het lijstje die hier boven staan

  22. Deze gebruiker waardeert Voodoo voor het bericht:


Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •