Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draaimolen [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Draaimolen [Uitloop 2023]

    Artikelnummer: KY1920
    Artikelnaam: Draaimolen
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 30 gram
    Effectomschrijving: Voor kinderen een super leuke variant op de sterrenregen
    Kooi: Nee
    Kartoninhoud: 24/24
    Tijdsduur: ...
    Adviesprijs: €2,99





    Wij danken China Red voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 26 November 2023, 11:29.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Briljant, maar ik ben nog een beetje aan het zoeken naar wat het precies gaat doen (ja, ik weet wat een draaimolen doorgaans doet). Kijk dus uit naar wat beeldmateriaal. Met name de stijghoogte van 25m vind ik interessant.

    Comment


      #3
      Ooooooh, alleen dat uiterlijk en idee al! <3 Als ie nou ook nog echt draait met wat zilvervuur terwijl de sterretjes ook nog branden is dit hartstikke leuk speelgoed! Leuk ingevuld met nieuwe producten, CR! Nou duimen dat andere importeurs ook zo wat creatiever op de markt komen dit jaar. Wordt het nog weer 'ns ouderwets leuk ipv alleen maar boemerdeboemboemboem

      Comment


        #4
        Stijghoogte 25 meter? Hoe dan? Heel benieuwd...
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
          Stijghoogte 25 meter? Hoe dan? Heel benieuwd...
          Iets van een girandola.
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #6
            Als echte pretpark liefhebber moet ik deze wel in mijn collectie hebben. Ben benieuwd hoe dit bijzonder stukje vuurwerk precies gaat werken. Voor €2,99 kan je geen geweldig hoge verwachtingen hebben maar kan het toch ook bijna niet tegenvallen.

            Comment


              #7
              Ben heel benieuwd!

              Comment


                #8
                Zo te zien wordt het zoiets:

                There is no such thing as enough fireworks.

                Comment


                  #9
                  Ontzettend gaaf zeg, dit is voor de kids helemaal geweldig. Mooi om te zien dat ze echt het gat proberen op te vullen dat er dit jaar ontstaat zonder de pijlen en singel shots.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Valt dit niet onder Cat 1?
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #11
                      Zo dan, dan mag je wel vast gaan trainen als je dat ding 1,5 minuut met gestrekte arm voor je uit moet houden

                      Maar wat ontzettend gaaf zeg, heel veel unieke nieuwe producten bij China Red, goed bezig!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                        Valt dit niet onder Cat 1?
                        Vroeg ik mij ook al af. Maar zou best kunnen dat er door de vele sterretjes wat te veel kruit op zit.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                          Ontzettend gaaf zeg, dit is voor de kids helemaal geweldig.
                          Pardon?! Dit ís gewoon prachtig. Ware pyrofilie kent geen leeftijdsklasses

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            Pardon?! Dit ís gewoon prachtig. Ware pyrofilie kent geen leeftijdsklasses
                            Vanwaar de pardon?
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Ontzettend gaaf zeg, dit is voor de kids helemaal geweldig. Mooi om te zien dat ze echt het gat proberen op te vullen dat er dit jaar ontstaat zonder de pijlen en singel shots.
                              Leuk stukje vuurwerk, maar ik ben bang dat dit geen gat opvult ...
                              Als ik naar mijn zoontje van 8 kijk: die steekt liever singleshots af. Dit is saai.
                              En heel eerlijk gezegd, snap ik dat ook wel

                              Comment

                              Working...
                              X