Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 54

Discussie: Hydra

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    564
    Thanks
    0
    128 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik vind het een ‘Nee toch maar niet bakje’. Had ook wel wat meer variatie in gemogen.

    Ik had het zelfde gedachten een net niet effecten zijn wel mooi en groot loopt lekker door te weinig afwisseling, een nee nova wel weer heel mooi die heeft wel veel afwisseling, een dikke jaa

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Eigenlijk vind ik een Farari heel mooi.
    Maar als hij 10k Zou kosten vind ik het een top auto.
    Maar voor de prijs van 100k laat ik hem toch staan. Want ja Farari kennende zouden ze hem nooit voor 10k op de markt zetten.
    Bij nader inzien ga ik toch maar voor een leuke Volkswagen want die heeft ook 4 wielen en voor de prijs meer waard voor je centen.

    Klinkt best gek hè?

    Moet je voorstellen hoe alle toppics vervuild worden?

    Vind je het mooi koop je hem. Vind je hem lelijk,, laat je het staan.
    Vind je het duur ..negeer het.
    Krijg je het voor een Mats prijs? Sla je slag.
    Interessant dit... ik heb nog een ander voorbeeld in een poging duidelijk te maken hoe ik het voel (dus niet per definitie hoe het is):

    Veel freaks vinden een Ferrari een top auto.
    Vroeger kostte die Ferrari 50k. Dat was echt value for money en toen reden de freaks er maar al te graag in rond.
    De laatste jaren is de Ferrari voor freaks enerzijds een stuk duurder geworden, en anderzijds zijn er meer/goedkopere alternatieven waaronder Volkswagen.
    Op basis van prijs en kwaliteit maakt iedere freak bij het introduceren van een nieuw type Ferrari een afweging op basis van kwaliteit EN prijs.
    De freaks mogen vervolgens niet klagen over de prijs van een Ferrari op een forum, maar mogen alleen een mening hebben over de kwaliteit van de Ferrari.

    Dat laatste klinkt gek toch?
    Laatst gewijzigd door bonzo26; 30 juni 2020 om 13:09

  3. Deze 4 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Waarom zou er niet over de prijs van een product gepraat mogen worden? Dat is een groot onderdeel van dit hele forum, de daadwerkelijke waarde van een stuk vuurwerk bepalen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  6. #34
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    3xh had jij niet een eigen box of krijg je die? Met toevallig Evolution als importeur hiervan?

    Pleiten voor eigen parochie noem ik dit, maargoed.

    Een volkswagen gaat overigens langer mee dan een ferrari over het algemeen, doe mij de volkswagen maar.

  7. #35
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    3xh had jij niet een eigen box of krijg je die? Met toevallig Evolution als importeur hiervan?

    Pleiten voor eigen parochie noem ik dit, maargoed.

    Een volkswagen gaat overigens langer mee dan een ferrari over het algemeen, doe mij de volkswagen maar.
    Heb ooit een box op de markt gehad. Was overigens uit vrienden dienst en heb daar niet op verdient.
    En in december werk ik bij orthen omdat ik dat gezellig en leuk vind. Dus weinig pleiten voor eigen parochie.

    Ik verwachten dit soort reacties ook wel..
    Het gaat mij niet zozeer om de discussie..
    Want prijs kwaliteit bis natuurlijk niet onbelangrijk.
    Maar ik plaats het hier toevallig omdat ik vaak enkel de toppics lees van wat ik interessant vind. En daar valt deze ook onder.
    Wat me opvalt is dat er enkel alleen nog discussie bestaat over de prijs.

    Er is bijna nooit iemand die iets inhoudelijks zecht.
    Tegenwoordig gaat het enkel om denprijs.
    Maar iedere freak verwacht de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs!
    Maar vergeet vaak dat kwaliteit ook centen kost.

    En daarmee onderscheidt ik de freak van de liefhebbers.
    De freaks draven door.
    De liefhebber begrijpt dat kwaliteit vaak centjes extra kost.
    Zij discuseren vaak ook.
    Maar klagen niet!

  8. #36
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Het probleem is, en dat is gewoon zo dat we bij de Evolution van vroeger, en wat andere importeurs van nu minder betaalden voor dezelfde kwaliteit of hogere kwaliteit. Dus we begrijpen zeker dat kwaliteit zeker extra centjes kost, alleen de kwaliteit van Evolution is op een aantal vlakken niet omhoog gegaan, de prijs verhoudingsgewijs wel. Dat zit veel liefhebbers dwars denk ik.
    Echter is deze discussie eerder al wel eens gevoerd (het hele prijsafspraken circus, en de samenwerking met GBV)
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  9. Deze 5 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  10. #37
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Zullen we elkaar gewoon in hun waarde laten, en weer ontopic gaan ?!
    我也喜欢年纪较大的烟花

  11. Deze gebruiker waardeert ajaxciedjuhh voor het bericht:


  12. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Er is bijna nooit iemand die iets inhoudelijks zecht.
    Tegenwoordig gaat het enkel om denprijs.
    Maar iedere freak verwacht de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs!
    Maar vergeet vaak dat kwaliteit ook centen kost.

    En daarmee onderscheidt ik de freak van de liefhebbers.
    De freaks draven door.
    De liefhebber begrijpt dat kwaliteit vaak centjes extra kost.
    Zij discuseren vaak ook.
    Maar klagen niet!
    Volgens mij maakt iedereen een eigen afweging om een product al dan niet te overwegen en aan te schaffen. Het heeft niet zoveel zin om alle leden op dit forum in hokjes te plaatsen en te generaliseren. Alle freaks doen dit..., iedere freak verwacht..., alle liefhebbers...

    Maar goed, zullen we het weer gewoon over de prijs van de Hydra gaan hebben? Lijkt me een stuk zinvoller.

  13. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  14. #39
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Eigenlijk vind ik een Farari heel mooi.
    Maar als hij 10k Zou kosten vind ik het een top auto.
    Maar voor de prijs van 100k laat ik hem toch staan. Want ja Farari kennende zouden ze hem nooit voor 10k op de markt zetten.
    Bij nader inzien ga ik toch maar voor een leuke Volkswagen want die heeft ook 4 wielen en voor de prijs meer waard voor je centen.

    Klinkt best gek hè?

    Moet je voorstellen hoe alle toppics vervuild worden?

    Vind je het mooi koop je hem. Vind je hem lelijk,, laat je het staan.
    Vind je het duur ..negeer het.
    Krijg je het voor een Mats prijs? Sla je slag.
    Ik struikel een beetje over de vergelijking met een Ferrari. Dat is echt misplaatst.. Evolution importeert degelijk vuurwerk maar het is niet de top. Wat maakt het nu zoveel beter dan andere merken? Als we toch gaan vergelijken dan vind ik de vergelijking met Volkswagen een goede ( en dat is een compliment ). Degelijk, bovengemiddeld vuurwerk. Evo heeft zelden een product die in mijn optiek lager dan een 6 scoort, maar na 2015 dat de bombettes laag gingen, eigenlijk ook nooit meer hoger dan een 8 of 9. Net als dit product, gewoon een gemiddeld 20mm cake die het waarschijnlijk leuk doet vanwege een redelijke burst net zoals die van Pangu toen. Maar niet dat je zegt, wow dit is echt een 10! Dat maakt verder niet uit, want het is gewoon een goed product zo ver ik kan beoordelen. Maar de vergelijking met een Ferrari is echt heel erg misplaats. Als er al een merk daarmee te vergelijken is dan is het Funke en alsnog zou ik die vergelijking niet maken. Alles is daar echt top, van de verpakking tot de namen en tot de uitwerkingen. Die stoppen echt veel tijd en moeite in de producten, kijk dan is het logisch dat daar meer kosten in zitten. En dan kan je zeggen dat ze gebruik maken van een soepelere wetgeving in Duitsland, maar ook in de NL producten zitten diezelfde labels en zie je dezelfde goede kwaliteit terug ( met een iets mindere burst ).

    Natuurlijk is €25,- schatten voor dit product echt onrealistisch en totale onzin, het is een groot blok voor 500gram en de concurrerende producten zie je ook voor €40,- over de toonbank gaan in Belgie en Nederland. Daarin begrijp ik je heel goed.

    Je opmerking over het verschil tussen liefhebbers en freaks vind ik trouwens wel een leuke Daar zit wat in haha. Beetje vergelijkbaar met de jury van een kookprogramma en mensen die gewoon van lekker eten houden. Maar op een forum weet je wat je kan verwachten, dan moet je er ook geen podium in zoeken als dat ongewenst is. Immers, de freaks waren altijd maar 1% van de markt toch?

    Om er nog even een positieve draai aan te geven, net als jij hou ik heel erg van dit soort blokjes. Dit is ook typisch een product die ik aan een buurman zou aanraden als hij om advies vraagt. Lekker veel schoten met redelijke burst voor ( waarschijnlijk ) een leuke prijs.

  15. Deze 4 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  16. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    564
    Thanks
    0
    128 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Heb ooit een box op de markt gehad. Was overigens uit vrienden dienst en heb daar niet op verdient.
    En in december werk ik bij orthen omdat ik dat gezellig en leuk vind. Dus weinig pleiten voor eigen parochie.

    Ik verwachten dit soort reacties ook wel..
    Het gaat mij niet zozeer om de discussie..
    Want prijs kwaliteit bis natuurlijk niet onbelangrijk.
    Maar ik plaats het hier toevallig omdat ik vaak enkel de toppics lees van wat ik interessant vind. En daar valt deze ook onder.
    Wat me opvalt is dat er enkel alleen nog discussie bestaat over de prijs.

    Er is bijna nooit iemand die iets inhoudelijks zecht.
    Tegenwoordig gaat het enkel om denprijs.
    Maar iedere freak verwacht de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs!
    Maar vergeet vaak dat kwaliteit ook centen kost.

    En daarmee onderscheidt ik de freak van de liefhebbers.
    De freaks draven door.
    De liefhebber begrijpt dat kwaliteit vaak centjes extra kost.
    Zij discuseren vaak ook.
    Maar klagen niet!

    Ik kijk altijd na de inhoud, kwaliteit daar betaal je ook voor, maar het moet niet overdrijven, vindt de prijzen over het algemeen wel netjes hou ook niet van dat ze boel bedonderen samples veel te mooi om waar te zijn en steeds maar meer kruid uit een product te halen en de knal steeds maar zachter wordt enzo ferrari is net als goud blijft ze waarde wel houden

  17. #41
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.075
    Thanks
    3.425
    2.073 waarderingen in 796 posts
    Gezellig hier

  18. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk Express voor het bericht:


  19. #42
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Pagina's vol discussie over een prijs en de prijs/kwaliteit van een product, maar nog geen prijs bekend? Goed verhaal, misschien goed om eerst de prijs af te wachten en dan daarover te oordelen op basis van een film?

    Even terugkomend op de film; ziet er uit als een lekker rambakkie, mooi snel, vooral de blinker spreekt mij aan. Komt niet direct op de wishlist, maar als de prijs goed is en als we hem op een demo hebben kunnen beoordelen, sluit ik niet uit dat ie erbij komt, tussendoor een rambak is gewoon tof.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. Deze 4 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  21. #43
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.210
    422 waarderingen in 224 posts
    Wat een gereaguursels hier...
    Kijk gewoon naar post 10

  22. #44
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Heb ooit een box op de markt gehad. Was overigens uit vrienden dienst en heb daar niet op verdient.
    En in december werk ik bij orthen omdat ik dat gezellig en leuk vind. Dus weinig pleiten voor eigen parochie.

    Ik verwachten dit soort reacties ook wel..
    Het gaat mij niet zozeer om de discussie..
    Want prijs kwaliteit bis natuurlijk niet onbelangrijk.
    Maar ik plaats het hier toevallig omdat ik vaak enkel de toppics lees van wat ik interessant vind. En daar valt deze ook onder.
    Wat me opvalt is dat er enkel alleen nog discussie bestaat over de prijs.

    Er is bijna nooit iemand die iets inhoudelijks zecht.
    Tegenwoordig gaat het enkel om denprijs.
    Maar iedere freak verwacht de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs!
    Maar vergeet vaak dat kwaliteit ook centen kost.

    En daarmee onderscheidt ik de freak van de liefhebbers.
    De freaks draven door.
    De liefhebber begrijpt dat kwaliteit vaak centjes extra kost.
    Zij discuseren vaak ook.
    Maar klagen niet!

    Ik wil even refereren naar post 5 van jouw in dit topic, dit geeft aan dat je al voorkennis hebt van dit bepaalde product. je spreekt jezelf dus enorm tegen in bovenstaande pleidooi.

    Maar goed, even over het product. Voor mij persoonlijk een twijfel gevalletje de Unity was leuk voor erbij te hebben en ook in dit geval zal er zeker markt zijn voor een lekker 20mm uptempo bakje.

  23. Deze gebruiker waardeert jakhal voor het bericht:


  24. #45
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Ik wil even refereren naar post 5 van jouw in dit topic, dit geeft aan dat je al voorkennis hebt van dit bepaalde product. je spreekt jezelf dus enorm tegen in bovenstaande pleidooi.

    Maar goed, even over het product. Voor mij persoonlijk een twijfel gevalletje de Unity was leuk voor erbij te hebben en ook in dit geval zal er zeker markt zijn voor een lekker 20mm uptempo bakje.
    Het is wel zo dat ik weet wat de nieuwe producten gaan doen en wat de richtprijzen worden. Dat klopt.
    Maar heb geen financieel belang bij EVO.
    Puur hobby matig belang.
    Waar ik op doel is de prijs discuy terweil er nog niets bekend was.. zoals de mod hier boven ook benoemde.
    Dat is een beetje het standaard principe geworden bij iedere nieuw product bij iedere importeur.

    Uit liefhebbers oog heb ik ook een cake van 100sh 30mm voor 25euro.. maar we moeten wel reel blijven. Dat was een beetje mijn insteek van het verhaal.
    Maar goed, einde discussie anders ben ik zelf alles aan het bevuilen. Mijn punt is geloof ik wel gemaakt.

  25. Deze 2 gebruikers waarderen 3xh voor het bericht:


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •