Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

El Torro [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    El Torro [Compound]

    Artikelnummer: 8053
    Artikelnaam: El Torro
    Bruto Gewicht: 6.000 gram
    Netto kruitgewicht: 945 gram
    Aantal schoten: 75 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: Nieuw in het St8ment assortiment 2020, El Torro! Dit is een 75 shots 25mm compound! Super heldere blinkers, gemixt in diverse kleuren. Laat jij deze woeste stier dit jaar los in de straat?
    Max. tube diameter: n.n.b.
    Kartoneenheid: 2/1
    Adviesprijs: 2023: € 129,00
    Voorverkoop 2023: € 119,00
    Onlineprijs 2023: € 99,00

    O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl





    Wij danken GBV-WECO voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 4 August 2023, 12:44. Reden: Film toegevoegd

    #2
    ��EL TORRO��
    Nieuw in het St8ment assortiment 2020, El Torro! Dit is een 75 shots 25mm compound! Super heldere blinkers, gemixt in diverse kleuren. Laat jij deze woeste stier dit jaar los in de straat? ����
    Bron Facebook
    Brrrap, lekker knallen

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Vind de laatste cake er niet bij passen. Tweede een beetje chaotisch. Die eerste daarentegen vind ik om te smullen. Helder, goede blink.

        Comment


          #5
          Dat ziet er wel erg goed uit! Ben benieuwd naar de productie (945 gram).

          Comment


            #6
            Wat ik op de film zie is eerder 1500 gram, als ik het zo zie.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #7
              Stond ik vorig jaar in een weiland in december naar een serie Statement artikelen te kijken die niet eens in de buurt komen van wat ik hierboven zie, en dan ook nog 25mm. Dus of er is een behoorlijke kwaliteitsinjectie geweest of ik word een beetje voor de gek gehouden. Ik heb in ieder geval niet de illusie dat men dit uit 945gr kan persen oftewel 13gr per shot.

              Maar goed, prima als anderen wel enthousiast zijn over een dik sample.
              Laatst aangepast door bonzo26; 1 July 2020, 13:54.

              Comment


                #8
                Vind het op film goed overkomen. Fijn tempo, grote effecten en vooral de blink vind ik echt perfect. Ook heel gaaf die laatste cake met crackling erbij!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Leuk product, film lijkt echter wel wat vertraagd.

                  Comment


                    #10
                    Ziet er erg goed uit op het eerste gezicht! Kijken wat de prijs doet, maar het is in ieder geval een box om te onthouden.

                    Comment


                      #11
                      China filmpje oogt waanzinnig goed, mooie kleuren, goed tempo en grote effecten. Laatste cake vind ik echter ruk, had de crackling weggelaten, die doet afbreuk aan deze box. Nu afwachten naar een productiefilmpje, want ik vond vorig jaar bij een demo alle geschoten statement artikelen zwaar tegen vallen.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        China filmpje oogt waanzinnig goed, mooie kleuren, goed tempo en grote effecten. Laatste cake vind ik echter ruk, had de crackling weggelaten, die doet afbreuk aan deze box. Nu afwachten naar een productiefilmpje, want ik vond vorig jaar bij een demo alle geschoten statement artikelen zwaar tegen vallen.

                        Vindt wel een mooi doosje snap je reactie, komt zeker uit de stallen van evo of pangu fabriek, zeker geen gbv-weco fabriek

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
                          Vindt wel een mooi doosje snap je reactie, komt zeker uit de stallen van evo of pangu fabriek, zeker geen gbv-weco fabriek
                          Om de geruchten maar direct uit de wereld te halen, dit product komt niet uit de Evo of Pangu stallen maar uit de GBV-WECO stallen.

                          Comment


                            #14
                            Ziet er goed uit, vooral die eerste 2 cakes maken de box, die 3e wijkt iets af van het geheel, maar qua kleurgebruik past ie er wel bij.
                            Erg benieuwd naar deze op een demo, kan dan zeker ander overkomen qua combinatie.

                            Eerdere ervaringen met St8ment hebben mij juist zeer positief verrast en de verwachting houd ik dan ook hoog hierbij.

                            Comment


                              #15
                              Ziet er inderdaad goed uit en gelukkig smaken vershillen want ik vind juist cake 2 en 3 het mooiste.

                              Comment

                              Working...
                              X