Banner GBV-WECO - St8ment
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 50

Discussie: El Torro [Compound]

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    567
    Thanks
    0
    130 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
    Om de geruchten maar direct uit de wereld te halen, dit product komt niet uit de Evo of Pangu stallen maar uit de GBV-WECO stallen.
    mijn complimenten dan, normaal heb je niet deze kwaliteit, normaal van gbv-weco, niet in deze formaat daarom lieten veel mensen het ook links liggen, die professional style
    boxen van jullie zijn ook top om te smullen ga zo door

  2. Deze gebruiker waardeert hardstylboy voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.685 waarderingen in 882 posts
    Ik kan me haast niet voorstellen dat dit geen sample is, zou erg knap zijn om met dit kruid gewicht een dergelijk effect te krijgen, laat staan überhaupt binnen de NL-richtlijnen. Denk dat we de demo moeten afwachten om het effect te zien van de productie.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  4. #18
    VWC-Lid vanderelst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2011
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    1.307
    Thanks
    1.061
    2.088 waarderingen in 543 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
    Ik kan me haast niet voorstellen dat dit geen sample is, zou erg knap zijn om met dit kruid gewicht een dergelijk effect te krijgen, laat staan überhaupt binnen de NL-richtlijnen. Denk dat we de demo moeten afwachten om het effect te zien van de productie.
    Natuurlijk is dit een sample video, dit is een nieuw product 2020, dus nog geen mogelijkheid om een productie video in Nederland te maken. Wel is deze film gemaakt op basis van de samenstelling zoals hij op de markt moet komen. Zoals je van ons gewend bent maken wij ook altijd in Oktober/November een film in Nederland met 100% productie.

  5. Deze 12 gebruikers waarderen vanderelst voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.523
    Thanks
    3.438
    1.929 waarderingen in 701 posts
    de kleuren zijn duidelijk opgepimpt... typisch een product dit waarbij ik 100% eerst de demo of productvideo wil zien.

    als iets te mooi lijkt om waar te zijn is het dat vaak ook.

    op film vind ik het een top product! die crackling willows doen ietwat afbreuk aan het geheel in mijn ogen

  7. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Prachtige cake dit hoor! GBV timmert al enkele jaren goed aan de weg en heeft met de Statement lijn goud in handen hoor. Deze box vind ik persoonlijk niet echt mijn smaak al heeft ie wel mooie kleuren!

  9. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Niet om te zeiken, maar omdat ik het serieus wil snappen even een losse flodder.

    Vorig jaar in december stond ik met mijn neus op het schietveld tijdens de demo van Kaboom in Moordrecht. Daar werd met name Statement en Evo geschoten, waarbij Evo met vlag en wimpel won (en dat is zeker niet alleen mijn mening). Verder heb ik zelf geen ervaring met Statement in de straat (ook n.a.v. die demo).

    Aan de andere kant zijn er best wat leden die Statement wel in de straat hadden staan en er erg enthousiast over zijn. Hoe kan dat verschil zo enorm zijn? Het was allebei productie en ook allebei dezelfde batch (in ieder geval hetzelfde jaar). Nu kan het weer (regen en wind) invloed hebben gehad tijdens die demo, maar daar zouden de Evo producten ook net zoveel last van gehad moeten hebben. Kan vocht zoveel verschil maken? Kwamen ze rechtstreeks uit een container?

    Ergens namelijk wel jammer dat ik daardoor (mogelijk onterecht) een negatieve associatie heb met Statement.

  11. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  12. #22
    VWC-Lid vanderelst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2011
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    1.307
    Thanks
    1.061
    2.088 waarderingen in 543 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Niet om te zeiken, maar omdat ik het serieus wil snappen even een losse flodder.

    Vorig jaar in december stond ik met mijn neus op het schietveld tijdens de demo van Kaboom in Moordrecht. Daar werd met name Statement en Evo geschoten, waarbij Evo met vlag en wimpel won (en dat is zeker niet alleen mijn mening). Verder heb ik zelf geen ervaring met Statement in de straat (ook n.a.v. die demo).

    Aan de andere kant zijn er best wat leden die Statement wel in de straat hadden staan en er erg enthousiast over zijn. Hoe kan dat verschil zo enorm zijn? Het was allebei productie en ook allebei dezelfde batch (in ieder geval hetzelfde jaar). Nu kan het weer (regen en wind) invloed hebben gehad tijdens die demo, maar daar zouden de Evo producten ook net zoveel last van gehad moeten hebben. Kan vocht zoveel verschil maken? Kwamen ze rechtstreeks uit een container?

    Ergens namelijk wel jammer dat ik daardoor (mogelijk onterecht) een negatieve associatie heb met Statement.
    Ik ben zelf niet op deze demo geweest, dus kan het je niet exact vertellen. Wat ik wel kan zeggen is dat het vaak een beleving is. Daarnaast heb je producten met kooi en zonder kooi, als je die na elkaar ziet kan dat een enorm verschil geven in beleving. Dan zijn er nog verschillen in stijghoogte van producten waardoor de uitwerking anders kan lijken. Dan als laatste, Evo en St8ment komt beide via GBV-WECO, maar wel aparte fabrieken en productieperiode. Het kan zijn dat sommige producten van een zelfde productiejaar in een andere periode zijn geproduceerd en daarom meer of minder vocht bevatten tijdens een demo.

  13. Deze 2 gebruikers waarderen vanderelst voor het bericht:


  14. #23
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Niet om te zeiken, maar omdat ik het serieus wil snappen even een losse flodder.

    Vorig jaar in december stond ik met mijn neus op het schietveld tijdens de demo van Kaboom in Moordrecht. Daar werd met name Statement en Evo geschoten, waarbij Evo met vlag en wimpel won (en dat is zeker niet alleen mijn mening). Verder heb ik zelf geen ervaring met Statement in de straat (ook n.a.v. die demo).

    Aan de andere kant zijn er best wat leden die Statement wel in de straat hadden staan en er erg enthousiast over zijn. Hoe kan dat verschil zo enorm zijn? Het was allebei productie en ook allebei dezelfde batch (in ieder geval hetzelfde jaar). Nu kan het weer (regen en wind) invloed hebben gehad tijdens die demo, maar daar zouden de Evo producten ook net zoveel last van gehad moeten hebben. Kan vocht zoveel verschil maken? Kwamen ze rechtstreeks uit een container?

    Ergens namelijk wel jammer dat ik daardoor (mogelijk onterecht) een negatieve associatie heb met Statement.

    Je bent niet de enige, ik stond daar ook met een aantal andere forum leden. En ik was na deze demo meteen klaar met die statement lijn. De lijn die door velen de hemel in werd geprezen, maar ook veel die hem ruk vonden. Daarom ben ik heel erg sceptisch wat betreft producten uit de lijn, en dus maar eerst een demo afwachten...
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  15. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  16. #24
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.211
    422 waarderingen in 224 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
    Als deze zo presteert in de straat is dit geen dure box. Ik ga eens contact opnemen met een lokale dealert, ben benieuwd wat voor prijzen die maakt.
    Brrrap, lekker knallen

  17. #25
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Als je dat filmpje nog eens bekijkt, is dit echt gewoon een top kwaliteit doos hoor! En een geniaal tempo en lekkere kleuren! St8ment, ik blijf het zeggen, heeft echt wel potentie hoor! Ik meen dat deze ook vergeven was in een van de prijsvragen hier op VWC, keek al met enthousiasme uit naar de ervaringen en video's!

    Welke cake van deze box vinden jullie het mooiste? Ik vind het tempo van cake 1 echt geniaal; maak daar maar eens een 100sh van met als laatste cake puur 5 salvo's. Dus salvo's en normaal afgewisseld, afsluiten met enkel salvo's! Heb je een lekkere rammer te pakken hoor!

  18. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  19. #26
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Hele mooie box die goed geprijsd is ! Ben benieuwd naar een demo en/of productie film.

  20. #27
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Echt prima compound net op de demo bij Kuiper !
    Zeker kanshebber om nog in de winkelmand te verdwijnen …

  21. Deze 4 gebruikers waarderen heho voor het bericht:


  22. #28
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Zo deze compound verrast mij positief. Al diverse producten van St8ment in de collectie gehad maar viel vaak in de straat een beetje tegen. Deze kan op de lijst voor volgend jaar

  23. #29
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Idd prima mooi ding, alleen is mij het tempo net te snel tot de crackling boeketten aan toe

  24. #30
    VWC-Lid Tatanka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2008
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.031
    Thanks
    1.346
    2.967 waarderingen in 842 posts
    Beide statement doosjes waren goed vanavond ook deze El Torro, met de actie dit weekend nog zeker een meepakkertje.


  25. Deze 4 gebruikers waarderen Tatanka voor het bericht:


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •