Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brocade Crown

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Dat is zeker een interessant product zeg. Wellicht leuk om achter je Transbomber te schieten, of anders een eigen cakebox te creëren. Ik verwacht een aantal dikke projecten met deze cakes in veelvoud
    Precies waar ik ook aan dacht, toch maar ff 3 stuks bestellen denk ik.

    Comment


      #17
      Landelijk verkocht?

      Comment


        #18
        Rubro wil er nog niks over zeggen.....

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
          Rubro wil er nog niks over zeggen.....
          Rubro doet flauw

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
            Landelijk verkocht?
            Mag hopen van wel, waren vorig jaar snel weg bij de paar winkels die ze Toen aanboden.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #21
              Heeft iemand een straat filmpje gezien van die dingen van vorig jaar, ik heb daar nog steeds geen filmpje van gevonden nl...
              Heeft u misschien een vuurtje?

              Comment


                #22
                Hele gave ontwikkeling, maar €39,95 voor een all at once is wel erg duur naar mijn mening
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                  Hele gave ontwikkeling, maar €39,95 voor een all at once is wel erg duur naar mijn mening
                  Huh, 19,95 issie toch?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                    Huh, 19,95 issie toch?
                    Jep nu is die 19.95
                    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                    Comment


                      #25
                      In de freak 19,95 normaal 39,95. voor 19,95 een leuk item 39,95 is echt te duur.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
                        In de freak 19,95 normaal 39,95. voor 19,95 een leuk item 39,95 is echt te duur.
                        Normaal als in adviesprijs mag ik hopen... (je weet wel, die prijs die nooit wordt gevoerd, maar wel wordt gebruikt als referentiekader om kortingen op te baseren). Zou het wel een beetje over de top vinden als deze later dit jaar online of in de losse verkoop voor 39,95 wordt aangeboden.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                          Normaal als in adviesprijs mag ik hopen... (je weet wel, die prijs die nooit wordt gevoerd, maar wel wordt gebruikt als referentiekader om kortingen op te baseren). Zou het wel een beetje over de top vinden als deze later dit jaar online of in de losse verkoop voor 39,95 wordt aangeboden.
                          Nou ja, dat ligt er maar aan hoe je ernaar kijkt. Zoals bekend is deze cake de Finalecake van de Transbomber. Meestal maken ze een losse cake dan net even wat duurder dan de boxprijs gedeeld door het aantal cakes.

                          De Transbomber heeft een Adviesprijs van EUR 149,00. Er zitten 4 cakes in de Transbomber, deel je die prijs door 4 dan kom je op EUR 37,25 per cake als Adviesprijs. Meestal wordt er dan nog een paar EUR bovenop gedaan want het kopen van een box/compound moet natuurlijk wel wat interessanter zijn dan zelf 4 losse cakes bij elkaar te zetten. Zo kom je dan uit op EUR 39,95 als Adviesprijs per cake.

                          Ik ga er vanuit dat er geen winkels zijn die ze voor die prijs gaat verkopen, ook al weet je dat natuurlijk nooit...
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #28
                            Zojuist aanpassing gedaan: Schiet in salvo's ipv at once.

                            Zag ik zojuist in het topic van Rubro staan. Zie dat Valk het inmiddels ook heeft aangepast.

                            Comment


                              #29
                              Dat is wel een domper voor de gene die ze al besteld hebben als finale oid. Is toch totaal anders dan all at once of rapid fire. Leuk voor erbij nu, maar niet geschikt als afsluiter van je compounds of showtje. Om er even van uit te gaan dat het bijvoorbeeld nu 6 x 6 schoten is.

                              Comment


                                #30
                                Heb er 1 besteld, als het all at once was had ik meerdere besteld. Maar ben toch benieuwd naar deze cake.

                                Comment

                                Working...
                                X