Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Two Angels

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Two Angels

    Artikelnummer: KY6044
    Artikelnaam: Two Angels
    Bruto Gewicht: 5 kg
    Netto Kruitgewicht: 980 gram
    Aantal Schoten: 140 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: Two Angels zoals Angel dust maar dan 2x 70 schots (ti-gold coco,stars,brocade crown,chrys,tail - red,green,blue,gold)
    Tube diameter: 20 mm
    Kooi: Ja
    Kartoninhoud: 3/1
    Tijdsduur: 75 sec.
    Stijghoogte: 25 m.
    Adviesprijs: € 99,50





    Wij danken China Red voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 25 November 2023, 12:20.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ook een lekkere bak met grote boeketten en redelijke afwisseling. Lekker veel schoten ook.

    Comment


      #3
      Deze vind ik persoonlijk mwoa. Lekker tempo, maar erg eentonig en niet echt origineel.
      Laatst aangepast door bonzo26; 21 May 2020, 12:43.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Ook een lekkere bak met grote boeketten en redelijke afwisseling. Lekker veel schoten ook.

        Hopelijk in het echt ook zo groot, want de tubes zijn denk ik maar 20 mm ?
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Laat goed zien dat de films van CR kwalitatief prima zijn, mooi werk!

          Qua box spreekt het mij niet direct aan, iets te eentonig, had gehalveerd mogen worden w.m.b.
          De crackling tussendoor snap ik niet volledig, aan het eind wel, maar tussendoor vind ik het rommelig overkomen.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Hopelijk in het echt ook zo groot, want de tubes zijn denk ik maar 20 mm ?
            Nee het zal 25mm zijn, vaak kunnen ze 144 shots kwijt met 25mm en 2KG kruit. Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Nee het zal 25mm zijn, vaak kunnen ze 144 shots kwijt met 25mm en 2KG kruit. Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk.

              Het lijken mij meer 2 cakes van 70 schots, dus 2 keer 500 gram. Maar dan zijn de effecten wel heel groot en klopt de 25 mm ook niet echt meer ?
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Lijkt mij ook 20 mm, de effecten vervliegen ontzettend snel en zijn mager te noemen.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door BigBoy Bekijk bericht
                  Lijkt mij ook 20 mm, de effecten vervliegen ontzettend snel en zijn mager te noemen.
                  Dit is met geen 20mm te bereiken.. minimaal 25mm. Anders ga je dit never nooit in je straat krijgen.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door BigBoy Bekijk bericht
                    Lijkt mij ook 20 mm, de effecten vervliegen ontzettend snel en zijn mager te noemen.
                    Hm dit vind ik juist best wel mee vallen, effecten zijn ook best redelijk groot, dus het moeten minimaal 25mm tubes zijn. Ach, nog even wachten en dan komt CR vast wel met meer info.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Beide cakes zijn even groot als de Angel Dust (maar dan dus 2X in deze box)

                      Comment


                        #12
                        Opzich een prima box, maar kan de effecten niet even goed plaatsen. Zoals Mike al aangeeft, de crackling tussendoor komt rommelig over, terwijl de effecten wel prima zijn uitgevoerd. Had hier iets meer lijn en logica in gezeten, prima box. Voor nu niet echt iets voor mij.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Laat goed zien dat de films van CR kwalitatief prima zijn, mooi werk!

                          Qua box spreekt het mij niet direct aan, iets te eentonig, had gehalveerd mogen worden w.m.b.
                          De crackling tussendoor snap ik niet volledig, aan het eind wel, maar tussendoor vind ik het rommelig overkomen.
                          Ik denk eigenlijk precies zo..prima box, goede uitvoering qua effect, maar de crackling komt rommelig over in het midden. Doe al.de crackling in de finale en wellicht nog een waaier ervoor en dan wil ik hem meer dan graag!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                            Beide cakes zijn even groot als de Angel Dust (maar dan dus 2X in deze box)

                            Dus dan kun je in de freakacties dus beter twee keer de Angel Dust bestellen, ben je goedkoper uit
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Twee cakes van 490 gr met 70 schoten per cake, dus 7 gram per schot. Het lijkt wel de nieuwe standaard bij China red.
                              There is no such thing as enough fireworks.

                              Comment

                              Working...
                              X