Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dance Monkey

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dance Monkey

    Artikelnummer: KY6042
    Artikelnaam: Dance Monkey
    Bruto Gewicht: 1,5 kg
    Netto Kruitgewicht: 1413 gram
    Aantal Schoten: 76 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: 2 fan/ 1 straight (glittering willow,coco,cracker,blink,spinner,crackling ball,dahlia,brocade crown king,mine,tail -purple,green,white,blue,red,gold,silver)
    Tube diameter: 25/30 mm
    Kooi: Ja
    Kartoninhoud: 2/1
    Tijdsduur: 35 sec.
    Stijghoogte: 30 m.
    Adviesprijs: € 119,00




    Wij danken China Red voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 25 November 2023, 12:05.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ook een hele lekkere bak met goede afwisseling in boeketten en shapes. Duidelijk een niveau beter dan de vorige producten en een keer geen tails in verwerkt

    Comment


      #3
      Zeer mooi uitgewerkt grote boeketten, variatie heerlijk om na te kijken
      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        #4
        Aardige bak. Gevarieerd in effecten en shapes. Eentje om in de gaten te houden!
        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

        Comment


          #5
          Mooie variatie met brede spreiding, ook weer een om in de gaten te houden bij de actie.

          Comment


            #6
            erg leuke bak, veel afwisseling in de effecten en shapes!
            hopelijk is de prijs niet al te gek, hij gaat in ieder geval meteen op de wishlist hier.
            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              #7
              Very nice deze bak, ben benieuwd of deze in real ook zo presteert. Zo ja dan is hij echt gruwelijk vet.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Echt een hele mooie nieuw komen zeg, mooie grote effecten en mooi die afwisseling. Deze kan wel op de wish-list.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  In het begin twijfel ik wat over het tempo, maar daarna maakt ie het helemaal goed met die snellere rijen en een gevulde lucht. Leuke variatie in effecten, ook zeker even op het lijstje hier.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Ze zijn lekker bezig bij China Red. Deze moet ik toch ook echt noteren op de lijst. Toppertje dit.

                    Comment


                      #11
                      Voor mij op basis van het filmmateriaal mijn favoriet. Erg mooie doosje voor op de lijst.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
                        Zeer mooi uitgewerkt grote boeketten, variatie heerlijk om na te kijken

                        Mee eens

                        Comment


                          #13
                          die kamuro met felle popping stars in het begin is een prachtig effect, daar had meer mee gedaan mogen worden. Is met de multicolour pistil aan het eind ook wel leuk, maar nie net zo bijzonder. Rest vind ik niet boeiend.

                          Comment


                            #14
                            Toch snap ik 1 ding niet helemaal : 1919:76 schoten zou betekenen 25,25 gram per tube.
                            En de box bestaat uit 3 cakes. Ga er vanuit dat ze maximaal gevuld zijn met 500 gram, maakt 1500 gram ?
                            Tevens zie je in het filmpje, dat de eerste salvo FS geschoten, uit 4 bestaat?
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Toch snap ik 1 ding niet helemaal : 1919:76 schoten zou betekenen 25,25 gram per tube.
                              En de box bestaat uit 3 cakes. Ga er vanuit dat ze maximaal gevuld zijn met 500 gram, maakt 1500 gram ?
                              Tevens zie je in het filmpje, dat de eerste salvo FS geschoten, uit 4 bestaat?
                              gezien de prijs is het maximaal 1500 gram inderdaad. Wel een mooie bak met veel afwisseling mooie effecten, worden veel mensen blij van denk ik.

                              Comment

                              Working...
                              X