Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 25 van 55 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 375 van 812
  1. #361
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 september 2020
    Berichten
    187
    Thanks
    197
    120 waarderingen in 54 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroVenray001 Bekijk bericht
    Goedemiddag,

    Gaat de reguliere website van der Valk nu ook eerder open?

    Groetjes,

    PyroVenray001

    Beste Team Valk vuurwerk,

    Hebben jullie een antwoord van mijn bestaande vraag?

    Groetjes,

    PyroVenray001

  2. #362
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Ik zal op de reguliere website een bestelling doen/.

  3. #363
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroVenray001 Bekijk bericht
    Beste Team Valk vuurwerk,

    Hebben jullie een antwoord van mijn bestaande vraag?

    Groetjes,

    PyroVenray001
    Goedenmiddag

    Dat klopt de reguliere website zal door het eerder sluiten van vpd eerder open gaan.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  4. Deze gebruiker waardeert subarufreak voor het bericht:


  5. #364
    VWC-Lid PyroArnhem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2020
    Berichten
    58
    Thanks
    69
    38 waarderingen in 19 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenmiddag

    Nou heel simpel, als wij dit zouden willen doen moeten wij de site openbaar laten en weer tijdsblokken moeten opengooien( deze zijn er al niet meer om te beginnen) daarbij vergeet niet dat elke keer als klanten een extra bestelling doen de tijdsduur van afhalen per klant langer word, daardoor zouden wij weer in tijnood komen met de volgende klant, waardoor alles weer langer gaat duren en gezien de gehele corona situatie moeten wij nu éénmaal sneller handel en daardoor het aantal afhaaltijden verkorten helaas.
    Dus helaas is het mede daardoor niet meer mogelijk bestellingen te plaatsen.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Ah, ik begrijp het. Dank voor de heldere uitleg.

  6. Deze gebruiker waardeert PyroArnhem voor het bericht:


  7. #365
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroArnhem Bekijk bericht
    Ah, ik begrijp het. Dank voor de heldere uitleg.
    Goedenavond

    Geen enkele dank hoor graag gedaan.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  8. Deze gebruiker waardeert subarufreak voor het bericht:


  9. #366
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroArnhem Bekijk bericht
    Ja, ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen @Valk?
    Er zit gewoon een limiet op om ervoor te zorgen dat elke klant goed geholpen kan worden. Beter dit dan 1 grote chaos.
    Vuurwerk is een passie!

  10. Deze 3 gebruikers waarderen MGMT voor het bericht:


  11. #367
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Site is nog open maar als ik nu wil bestellen komt 2dr bestelling op eennandere tijd

  12. #368
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Site is nog open maar als ik nu wil bestellen komt 2dr bestelling op eennandere tijd
    Volgens mij is al vrij vaak gezegd dat je gewoon kan bestellen op dat tijdstip en je het kan ophalen op je eerste ophaaldag + tijdstip.

  13. #369
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 september 2020
    Berichten
    187
    Thanks
    197
    120 waarderingen in 54 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenmiddag members/freaks

    Ik zal het nog even een keer uitleggen hoe het precies in elkaar zit.
    Zodra je een bestelling hebt geplaatst zal elke volgende bestelling toegevoegd worden aan je eerst geplaatste bestelling ( dus je eerste dag en tijdstip is daarin bindend voor je afhaal.
    Neem WEL alle bestelbonnen mee en denk daarbij WEL aan het aantal kg/ personen .
    MAAR zodra alle blokuren daadwerkelijk op zijn gaat de site dicht en kunnen klanten die al wel bestellingen hebben staan ook NIET meer bestellen ( anders zouden wij eerst weer uren open moeten stellen anders werkt het systeem niet .

    Dus vol is echt vol.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

    Hier jouw antwoord @vuurwerkduiven

  14. #370
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Goedenavond members/freaks

    Zoals jullie allen wel gelezen/gehoord/gezien hebben zit vuurwerkperdoos helaas helemaal vol.
    Het was weer een bewogen periode vanaf dat we open gingen met onze vpd site, we zagen veel vaste klanten terug komen maar ook veel nieuwe klanten die de weg naar ons hadden gevonden wat natuurlijk altijd fijn is.
    Zo merk je maar weer dat steeds meer mensen de weg naar ons weten te vinden.

    Zoals jullie ook allemaal weten is dit een zeer bewogen jaar, de corona heeft ons behoorlijk in zijn greep, en helaas geld dat niet alleen "normale" leven zelfs met vuurwerkperdoos hebben we daar enorme last van, "hoe dan " zullen jullie denken, nou aangezien elke bedrijfstak zijn protocollen heeft zitten wij daar uiteraard ook mee,( je valt onder detailhandel)dus je zit met uitlevertijden/stroming, de anderhalf meter regels ( zowel voor en achter je) alsmede naast je.
    Zoals de meesten van jullie weten, hebben wij de gang naar de zijkant van het pand waar ook de " losse verkoop" gesitueerd is ook in gebruik voor vpd.
    Dus de manier zoals het normaal bij ons gaat(met vuurwerkperdoos en de losse verkoop) en wat jullie bij ons gewend zijn, is in deze periode/situatie niet haalbaar en toegestaan.

    Dit heeft ons mede doen besluiten om drastische maatregelen te moeten treffen, niet alleen voor ons zelf maar uiteraard ook voor jullie veiligheid, daardoor hebben wij behoorlijk moeten korten in het aantal klanten voor vuurwerkperdoos om op deze manier een nette en snelle doorstroming te kunnen garanderen( zoals jullie weten is vpd open van s'ochtend 06.00 tot normaal 09.00 met een eventuele kleine uitloop.

    Maandagochtend kwam de laatste bestelling binnen en was het einde dan daar, de blokuren waren vergeven alles was afgerond en klaar ( DACHTEN WIJ) toen begonnen de mails en pb's via vwc , "waarom kan ik geen bestelling plaatsen via jullie site , kan ik via mijn account nog wel bestellingen plaatsen " , " jammer dat ik nu voor 1 of 2 doosjes van ver moet komen aangezien ik nog meer bestellingen had willen doen" de ene na de andere mail rolde de mailbox in, sommige mensen heel begrijpend voor de situatie anderen heel boos en teleur gesteld dat men nog geen bestellingen had kunnen plaatsen, of niet nog een volgende bestelling had kunnen doen.
    Zoals wij helaas zelf al meerdere keren hadden aangegeven was vol helaas toch ook echt vol want we hadden immers een tijds/klanten aantal limiet.

    MAAR , MAAR , MAAR , MAAR , MAAR , MAAR

    Naar aanleiding van alle mails en pb's die wij in amper 2 dagen hebben gekregen van onder andere jullie, hebben wij vanmiddag een spoed vergadering gehouden om nog is goed te kijken " wat moeten we met deze situatie en hoe kunnen we toch nog klanten de mogelijkheid bieden een "nieuwe" of extra bestelling te kunnen laten plaatsen".

    Nou wij hebben hier 2 gedachtes voor gevonden, OF we gaan een uur eerder open, dus ipv 06.00 word het dus 05.00 dat vuurwerkperdoos begint, OF we gaan een uur langer door, dus ipv 09.00( met iets uitloop) word het dus 10.00 (met iets uitloop).

    CONCLUSIE !!!!!!!!!!

    Wij gaan nog wel even kijken wat voor ons het meest logisch is kijkende naar de losse verkoop en stroming en eventueel aantal bijkomende klanten.

    MAAR! MAAR! MAAR! MAAR! MAAR! MAAR!.

    Wij kunnen bij deze jullie de toezegging doen

    MORGEN AVOND GAAT DE SITE NOG 1 MAAL OPEN VOOR JULLIE ( en de klanten die buiten vwc om willen/wouden bestellen).
    We weten nog niet precies hoelaat, en weten dus ook nog niet of de uren vroeger of later zullen gaan zijn( dit gaan jullie morgenavond op de site zien) maar dat we nog 1 maal open gaan is dus een belofte.
    Wij hopen hiermee iedereen die nog een bestelling wou plaatsen, tevreden te stellen, maar let goed op:

    VOL IS DAN NU OOK ECHT VOL

    Houd de site morgenavond goed in de gaten en allen succes gewenst met bestellen.

    Met vriendelijke groet

    TEAM VALK VUURWERK

  15. Deze 10 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:


  16. #371
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Ik zal niks meer halen bij jullie, maar wat een gebaar weer naar de klanten!

  17. Deze gebruiker waardeert Airforce voor het bericht:


  18. #372
    VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2017
    Berichten
    967
    Thanks
    146
    420 waarderingen in 237 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenavond members/freaks

    Zoals jullie allen wel gelezen/gehoord/gezien hebben zit vuurwerkperdoos helaas helemaal vol.
    Het was weer een bewogen periode vanaf dat we open gingen met onze vpd site, we zagen veel vaste klanten terug komen maar ook veel nieuwe klanten die de weg naar ons hadden gevonden wat natuurlijk altijd fijn is.
    Zo merk je maar weer dat steeds meer mensen de weg naar ons weten te vinden.

    Zoals jullie ook allemaal weten is dit een zeer bewogen jaar, de corona heeft ons behoorlijk in zijn greep, en helaas geld dat niet alleen "normale" leven zelfs met vuurwerkperdoos hebben we daar enorme last van, "hoe dan " zullen jullie denken, nou aangezien elke bedrijfstak zijn protocollen heeft zitten wij daar uiteraard ook mee,( je valt onder detailhandel)dus je zit met uitlevertijden/stroming, de anderhalf meter regels ( zowel voor en achter je) alsmede naast je.
    Zoals de meesten van jullie weten, hebben wij de gang naar de zijkant van het pand waar ook de " losse verkoop" gesitueerd is ook in gebruik voor vpd.
    Dus de manier zoals het normaal bij ons gaat(met vuurwerkperdoos en de losse verkoop) en wat jullie bij ons gewend zijn, is in deze periode/situatie niet haalbaar en toegestaan.

    Dit heeft ons mede doen besluiten om drastische maatregelen te moeten treffen, niet alleen voor ons zelf maar uiteraard ook voor jullie veiligheid, daardoor hebben wij behoorlijk moeten korten in het aantal klanten voor vuurwerkperdoos om op deze manier een nette en snelle doorstroming te kunnen garanderen( zoals jullie weten is vpd open van s'ochtend 06.00 tot normaal 09.00 met een eventuele kleine uitloop.

    Maandagochtend kwam de laatste bestelling binnen en was het einde dan daar, de blokuren waren vergeven alles was afgerond en klaar ( DACHTEN WIJ) toen begonnen de mails en pb's via vwc , "waarom kan ik geen bestelling plaatsen via jullie site , kan ik via mijn account nog wel bestellingen plaatsen " , " jammer dat ik nu voor 1 of 2 doosjes van ver moet komen aangezien ik nog meer bestellingen had willen doen" de ene na de andere mail rolde de mailbox in, sommige mensen heel begrijpend voor de situatie anderen heel boos en teleur gesteld dat men nog geen bestellingen had kunnen plaatsen, of niet nog een volgende bestelling had kunnen doen.
    Zoals wij helaas zelf al meerdere keren hadden aangegeven was vol helaas toch ook echt vol want we hadden immers een tijds/klanten aantal limiet.

    MAAR , MAAR , MAAR , MAAR , MAAR , MAAR

    Naar aanleiding van alle mails en pb's die wij in amper 2 dagen hebben gekregen van onder andere jullie, hebben wij vanmiddag een spoed vergadering gehouden om nog is goed te kijken " wat moeten we met deze situatie en hoe kunnen we toch nog klanten de mogelijkheid bieden een "nieuwe" of extra bestelling te kunnen laten plaatsen".

    Nou wij hebben hier 2 gedachtes voor gevonden, OF we gaan een uur eerder open, dus ipv 06.00 word het dus 05.00 dat vuurwerkperdoos begint, OF we gaan een uur langer door, dus ipv 09.00( met iets uitloop) word het dus 10.00 (met iets uitloop).

    CONCLUSIE !!!!!!!!!!

    Wij gaan nog wel even kijken wat voor ons het meest logisch is kijkende naar de losse verkoop en stroming en eventueel aantal bijkomende klanten.

    MAAR! MAAR! MAAR! MAAR! MAAR! MAAR!.

    Wij kunnen bij deze jullie de toezegging doen

    MORGEN AVOND GAAT DE SITE NOG 1 MAAL OPEN VOOR JULLIE ( en de klanten die buiten vwc om willen/wouden bestellen).
    We weten nog niet precies hoelaat, en weten dus ook nog niet of de uren vroeger of later zullen gaan zijn( dit gaan jullie morgenavond op de site zien) maar dat we nog 1 maal open gaan is dus een belofte.
    Wij hopen hiermee iedereen die nog een bestelling wou plaatsen, tevreden te stellen, maar let goed op:

    VOL IS DAN NU OOK ECHT VOL

    Houd de site morgenavond goed in de gaten en allen succes gewenst met bestellen.

    Met vriendelijke groet

    TEAM VALK VUURWERK
    Enkel lof voor jullie inzet in deze, en weet...je doet het toch nooit goed voor ieder. Ieder heeft ruim de kans gehad om zijn bestelling te kunnen doen ook gelet op jullie communicatie vol=vol.
    En degene die het maar niet wil snappen ondanks de corona ellende waar jullie (en klant) mee te dealen heeft heeft een enorme plaat voor zijn kop.

    Compliment aan jullie!

  19. Deze 3 gebruikers waarderen BENZ voor het bericht:


  20. #373
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Wat super dat jullie dit regelen! Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel plekken zijn er ongeveer per uur beschikbaar?

  21. Deze gebruiker waardeert RickGAE voor het bericht:


  22. #374
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Wat super dat jullie dit regelen! Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel plekken zijn er ongeveer per uur beschikbaar?
    Goedenavond rickGAE

    Daar hebben we nog niet echt een beeld van dat zal morgen blijken MAAR vergeet niet dan gaat het om 3 dagen een uur erbij dus dan komen er plekken voldoende bij voor jullie.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  23. Deze gebruiker waardeert subarufreak voor het bericht:


  24. #375
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Mooi idee ik zit al klaar . Maar zoals eerder opgemerkt door anderen werkt julie site niet zoals het moet? Paar dagen terug wou ik een 2de bestelling plaatsen maar die zou dan 3 uur later moeten worden opgehaald ..ik vind dit erg vreemd zou zeker nog een bestelling willen doen morgen maar ga niet 2x rijden op 1 dag

Pagina 25 van 55 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •