Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 54 van 55 EersteEerste ... 44452535455 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 796 t/m 810 van 812
  1. #796
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HvdK Bekijk bericht
    Iemand enig idee wanneer de site van vuurwerkperdoos weer geopend is voor 2021?
    Goedenavond

    Op dit moment zijn wij hier nog niet mee bezig .
    Zodra wij dit weer gaan doen zal ik dit hier bekend maken.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  2. Deze 2 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:


  3. #797
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Ik hoop pas als het zeker is dat de verkoop door gaat . Scheelt ieder weer een hoop ellende tijd en geld

    Goedenavond

    Weet en snap niet heel erg goed wat jij met jou bericht wilt bereiken, maar als er klanten zijn die hier gewoon serieus naar vragen ( tis immers het valk vuurwerkperdoos topic) dan zal IK daar wel netjes op reageren.
    In jou geval..... je hoeft niet bij ons te bestellen natuurlijk er zijn meer als genoeg winkels in nederland die vw verkopen, dus doe mij een lol en ga nou niet onze klanten lastig vallen omdat jj het gevoel hebt dat jij slecht behandeld bent, of omdat niet alles ging zoals jij dat graag wou( alles is toch uiteindelijk opgelost als ik me niet vergis)
    Ga dan gewoon bij een ander vuurwerk bestellen, misschien is dat verstadiger.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  4. Deze 17 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  5. #798
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenavond

    Weet en snap niet heel erg goed wat jij met jou bericht wilt bereiken, maar als er klanten zijn die hier gewoon serieus naar vragen ( tis immers het valk vuurwerkperdoos topic) dan zal IK daar wel netjes op reageren.
    In jou geval..... je hoeft niet bij ons te bestellen natuurlijk er zijn meer als genoeg winkels in nederland die vw verkopen, dus doe mij een lol en ga nou niet onze klanten lastig vallen omdat jj het gevoel hebt dat jij slecht behandeld bent, of omdat niet alles ging zoals jij dat graag wou( alles is toch uiteindelijk opgelost als ik me niet vergis)
    Ga dan gewoon bij een ander vuurwerk bestellen, misschien is dat verstadiger.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Och och wat ben je ook onproffesioneel zeg maar dat wisten we al .de klant heeft altijd gelijk zou je moeten weten als je in de detail handel werkt. Verders bestel ik idd niet meer bij jou mede door jou proffesionele opstelling kuch

  6. #799
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Och och wat ben je ook onproffesioneel zeg maar dat wisten we al .de klant heeft altijd gelijk zou je moeten weten als je in de detail handel werkt. Verders bestel ik idd niet meer bij jou mede door jou proffesionele opstelling kuch
    Gozer, tyf een eind op en ga iemand anders pesten. De enige berichten die ik van jou zie zijn negatieve. Je geeft op eenieder af, het is alleen maar janken wat je doet. Ik hoop dat je je kleine teen stoot.

  7. Deze 8 gebruikers waarderen dingodile voor het bericht:


  8. #800
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Och och wat ben je ook onproffesioneel zeg maar dat wisten we al .de klant heeft altijd gelijk zou je moeten weten als je in de detail handel werkt. Verders bestel ik idd niet meer bij jou mede door jou proffesionele opstelling kuch
    Hij slaat toch echt de spijker op de kop wat mij betreft, wat wil je nog bereiken met al het negatieve?
    Denken is 1 ding, maar je wilt wel heel graag gehoord worden.

    Toch nog ff een positieve noot... Ik ben prima geholpen door valk en Marcel in het bijzonder, had hij niet hoeven doen heeft hij wel gedaan

  9. Deze 9 gebruikers waarderen Dionysus voor het bericht:


  10. #801
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Och och wat ben je ook onproffesioneel zeg maar dat wisten we al .de klant heeft altijd gelijk zou je moeten weten als je in de detail handel werkt. Verders bestel ik idd niet meer bij jou mede door jou proffesionele opstelling kuch
    Daarnaast:

    "Och och, wat ben je ook onprofessioneel* zeg, maar dat wisten we al. De klant heeft altijd gelijk. Dat zou je moeten weten als je in de detailhandel( is één woord ) werkt. Verder bestel ik inderdaad niet meer bij jou mede door jouw* professionele* opstelling."

    Ga een eind fietsen, ik hoop oprecht dat er geen één freakzaak is die jou als klant wilt.

  11. Deze 5 gebruikers waarderen dingodile voor het bericht:


  12. #802
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Nog een paracetamolletje nodig dames?

  13. Deze gebruiker waardeert Spinner voor het bericht:


  14. #803
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Hij slaat toch echt de spijker op de kop wat mij betreft, wat wil je nog bereiken met al het negatieve?
    Denken is 1 ding, maar je wilt wel heel graag gehoord worden.

    Toch nog ff een positieve noot... Ik ben prima geholpen door valk en Marcel in het bijzonder, had hij niet hoeven doen heeft hij wel gedaan
    Dankje voor je positieve bericht.

    Fijn dat er ook klanten zijn die het wel waarderen en positief blijven ondanks alles wat er gebeurd is .

    Met vriendelijke groet

    Marcel valk vuurwerk

  15. Deze 7 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:


  16. #804
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.499
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Het is natuurlijk een forum en daar mag iedereen zijn mening geven, positief of negatief.
    Ik kan de reactie van vuurwerkduiven ook wel enigzins begrijpen. Nadat ik van bijna alle andere winkels mijn geld al terug had gekregen (of in ieder geval een betere persoonlijkere communicatie) had ik hier alleen een algemene mail ontvangen. Ik had in mijn reactie gezegd dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug wou en 14 dagen later had ik geen reactie. Dit alles gaf mij op dat moment niet het idee dat het netjes opgelost zou worden en toen was ik inderdaad een van de personen die mijn rechtsbijstandverzekering om advies heb gevraagd. Daarna is het gelukkig alsnog netjes opgelost, maar een beetje duidelijke communicatie had een hoop irritatie kunnen voorkomen. Ik ga na deze ervaring hier ook niet meer bestellen, ik betaal dan toch liever iets meer bij een winkel waar de communicatie beter verloopt.

  17. #805
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.028
    Thanks
    231
    1.055 waarderingen in 401 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Het is natuurlijk een forum en daar mag iedereen zijn mening geven, positief of negatief.
    Ik kan de reactie van vuurwerkduiven ook wel enigzins begrijpen. Nadat ik van bijna alle andere winkels mijn geld al terug had gekregen (of in ieder geval een betere persoonlijkere communicatie) had ik hier alleen een algemene mail ontvangen. Ik had in mijn reactie gezegd dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug wou en 14 dagen later had ik geen reactie. Dit alles gaf mij op dat moment niet het idee dat het netjes opgelost zou worden en toen was ik inderdaad een van de personen die mijn rechtsbijstandverzekering om advies heb gevraagd. Daarna is het gelukkig alsnog netjes opgelost, maar een beetje duidelijke communicatie had een hoop irritatie kunnen voorkomen. Ik ga na deze ervaring hier ook niet meer bestellen, ik betaal dan toch liever iets meer bij een winkel waar de communicatie beter verloopt.
    Dat kan en dat mag, zo zou je er ook mee om moeten gaan als je het niet meer vertrouwt of vervelene vond. Die zure druif blijft echter maar mekkeren en janken, dit is niet de eerste post waar ik hem dit zie doen. Als je het niet prettig vond, klaar sluit het af ga naar een ander, maar blijf niet continue vervelend doen als je toch al aangeeft naar een ander te gaan, dan heb je hier in principe niets te zoeken. Tip aan subura, laat je niet teveel kennen hoeveel het bloed ook onders je nagels vandaan wordt gehaald. En als er meerdere zijn die de communicatie niet goed of netjes vonden dan is dat misschien een verbeter puntje voor de volgende keer, maar ik snap ook goed waar die mindere communicatie vandaan kan komen gezien de gekke situatie rondom het vuurwerkverbod.

  18. #806
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2020
    Berichten
    59
    Thanks
    0
    30 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Och och wat ben je ook onproffesioneel zeg maar dat wisten we al .de klant heeft altijd gelijk zou je moeten weten als je in de detail handel werkt. Verders bestel ik idd niet meer bij jou mede door jou proffesionele opstelling kuch
    Het zou voor iedereen prettig zijn als jij gewoon geen reacties meer plaatst in dit topic. Aangezien je toch niets meer besteld heb jij hier niets meer te zoeken.

  19. #807
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2020
    Berichten
    59
    Thanks
    0
    30 waarderingen in 18 posts
    Top, we horen het weer!

  20. #808
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2020
    Berichten
    59
    Thanks
    0
    30 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenavond

    Op dit moment zijn wij hier nog niet mee bezig .
    Zodra wij dit weer gaan doen zal ik dit hier bekend maken.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Top, we horen het weer!

  21. Deze gebruiker waardeert HvdK voor het bericht:


  22. #809
    VWC-Lid het bergje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 maart 2010
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    595
    Thanks
    537
    629 waarderingen in 207 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenavond

    Op dit moment zijn wij hier nog niet mee bezig .
    Zodra wij dit weer gaan doen zal ik dit hier bekend maken.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

    Misschien om over na te denken:
    Is er een mogelijkheid om (bijvoorbeeld via ER) een deel van het Duitsland assortiment van Funke te gaan verkopen? Het komt zomaar in me op hoor, maar ik denk dat het velen van ons blij maakt.

  23. Deze gebruiker waardeert het bergje voor het bericht:


  24. #810
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Beste mensen van valk,

    Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! laten we hopen elkaar het einde van dit jaar weer te kunnen zien.
    Hebben jullie al enig zicht op wanneer ik ( en misschien met mij andere mensen) een bericht kunnen ontvangen omtrent de doorgeschoven bestellingen? een bevestiging oid?

Pagina 54 van 55 EersteEerste ... 44452535455 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •