Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 37 van 55 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 555 van 812
    VWC-Lid
    Thanks
    1.010
    Thanked 1.398 Times in 566 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
    En dat snap ik dus niet. Het zou een heleboel verduidelijken en een heleboel vragen schelen wanneer Vuurwerkperdoos gewoon vertelt waar en wanneer de bestellingen afgehaald kunnen worden. Zij overtreden immers geen wetgeving door het afhalen en de losse verkoop naar Duitsland te verplaatsen en geven duidelijk aan dat het vervoer naar Nederland voor risico van de klant is.
    ER Trading biedt een product van Valk aan, dus wellicht daar? Sorry voor het speculeren.
    https://er-trading.nl/product/thunde...uurwerk-80-st/

VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Thanks
    498
    Thanked 1.024 Times in 362 Posts
    En dat snap ik dus niet. Het zou een heleboel verduidelijken en een heleboel vragen schelen wanneer Vuurwerkperdoos gewoon vertelt waar en wanneer de bestellingen afgehaald kunnen worden. Zij overtreden immers geen wetgeving door het afhalen en de losse verkoop naar Duitsland te verplaatsen en geven duidelijk aan dat het vervoer naar Nederland voor risico van de klant is.
    Goedenavond

Nou de reden is vrij simpel, wij vonden het nog niet noodzakelijk dit aan de grote klok te moeten hangen vandaar .
    Maar bij deze de samenwerking gaan wij met de goeden vrienden van ons van ER feuerwerk, en nee dit heeft niks te maken met producten die daar van ons tekoop zijn ( die hebben ze begin dit jaar al van ons overgenomen)maar wij hebben een zeer goede verstandhouding samen dat heeft tot deze samenwerking geleid.
    Ik hoop dat hiermee een hoop vragen beantwoord zijn.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

3. The Following 3 Users Say Thank You to subarufreak For This Useful Post:

VWC-Lid FatAzz's schermafbeelding
    Thanks
    16
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenavond

Nou de reden is vrij simpel, wij vonden het nog niet noodzakelijk dit aan de grote klok te moeten hangen vandaar .
    Maar bij deze de samenwerking gaan wij met de goeden vrienden van ons van ER feuerwerk, en nee dit heeft niks te maken met producten die daar van ons tekoop zijn ( die hebben ze begin dit jaar al van ons overgenomen)maar wij hebben een zeer goede verstandhouding samen dat heeft tot deze samenwerking geleid.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
    Thnks! Kunnen we vast een route uitstippelen...

5. The Following User Says Thank You to FatAzz For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    25
    Ik snap het opdringerige gedoe en gezeur allemaal niet zo.

Ik ben erg content met de mail van Valk en vooral de aangeboden opties. Optie 3 is voor mij iig wel de minst interessante optie aan gezien ik gewoon vuurwerk wil, dit jaar of volgend jaar.(fingers crossed)

Ik ben bezig met een stooklocatie in Duitsland maar ben nog even in afwachting of het stoken daar mogelijk is en of ik m'n bestelling er ook meteen al neer kan zetten zodra ik het opgehaald heb zodat ik er niet eerst weer mee door NL moet.
    Mocht dat allemaal niet lukken wordt het (helaas) maar doorschuiven naar volgend jaar...

7. The Following 4 Users Say Thank You to [email protected]@n For This Useful Post:

VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Thanks
    231
    Thanked 1.165 Times in 396 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenavond

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
    Kijk, daar hebben we wat aan. Bedankt voor de informatie.

9. The Following User Says Thank You to Brainiac For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Gezien het bericht van Subarufreak denk ik dat Valk een beetje klaar is met al die vragen die op hun af komen... en dat begrijp ik maar al te goed, want ze krijgen niet eens tijd om adem te halen, de vragen en verzoeken blijven maar komen

11. The Following User Says Thank You to lijpo For This Useful Post:

VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Thanks
    2.503
    Thanked 1.455 Times in 793 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lijpo Bekijk bericht
    Gezien het bericht van Subarufreak denk ik dat Valk een beetje klaar is met al die vragen die op hun af komen... en dat begrijp ik maar al te goed, want ze krijgen niet eens tijd om adem te halen, de vragen en verzoeken blijven maar komen
    Maar wellicht zou het dan goed zijn als Valk duidelijkheid geeft. Het zou helpen als er een datum genoemd wordt dat het geld binnen zou moeten zijn. In de mail wordt gezegd dat ze afhankelijk zijn van de compensatie, maar dat kan nog wel maanden gaan duren. Er geldt een wettelijke termijn van 14 dagen om het geld retour te storten als ik wil annuleren. Ik snap best dat er meer tijd nodig kan zijn, maar neem dan bijvoorbeeld Vuurwerkmania, die stuurde een mail dat het binnen 4 weken teruggestort zou worden. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

13. The Following 2 Users Say Thank You to RickGAE For This Useful Post:

Thanks
    498
    Goedenavond

Oh nee hoor maar word er wel een "beetje" flauw van als herhaaldelijk dezelfde vragen gevraagd en gemaild worden.
    Als men vragen heeft dan stel ze gerust.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Thanks
    498
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Maar wellicht zou het dan goed zijn als Valk duidelijkheid geeft. Het zou helpen als er een datum genoemd wordt dat het geld binnen zou moeten zijn. In de mail wordt gezegd dat ze afhankelijk zijn van de compensatie, maar dat kan nog wel maanden gaan duren. Er geldt een wettelijke termijn van 14 dagen om het geld retour te storten als ik wil annuleren. Ik snap best dat er meer tijd nodig kan zijn, maar neem dan bijvoorbeeld Vuurwerkmania, die stuurde een mail dat het binnen 4 weken teruggestort zou worden. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
    Goedenavond

Wij kunnen hier nog niet goed een antwoord op geven helaas, de wettelijke termijn van 14 dagen waar jij nu op doeld heeft betrekking bij aankoop ( vanaf het moment van aankoop) maar heeft hier geen betrekking op.
    Wat beteft mania dit is appels met peren vergelijken wij moeten het bij mania inkopen dus hebben wij kosten, mania pakt het gewoon van de stapel af ( even kort door de bocht) daarbij zijn de importeurs de eersten die gecompenseerd worden door de overheid daarna zijn pas de "winkeliers" aan de beurt , wij hopen dat men hier dan ook begrip voor heeft, we doen echt wat we kunnen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

16. The Following User Says Thank You to subarufreak For This Useful Post:

VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Thanks
    231
    Thanked 1.165 Times in 396 Posts
    Mwoa. Ben ik niet helemaal met je eens. Dit is een onvoorziene unieke situatie waarnaast blijkbaar ook nog eens problemen in de persoonlijke sfeer bovenop komen. Daar is natuurlijk alle begrip voor maar ondanks dat ze bij Valk uiteraard hun best doen blinken ze nu niet echt uit in hun communicatie en duidelijkheid richting de klant.

Ik verwacht geen persvoorlichter en gelikte mediacampagne. In tegendeel. Echter hadden een heleboel van deze in mijn ogen begrijpelijke vragen voorkomen kunnen worden door direct een mail te sturen waarin simpelweg werd medegedeeld dat men bezig was met het uitwerken van een oplossing. Hetzelfde geld voor de onduidelijkheid over de alternatieve afhaallocatie; die informatie moest via dit forum losgepeuterd worden.

Begrijp me niet verkeerd. Ik waardeer de aanwezigheid van Valk op het forum, de acties die zij ons bieden en ook de oplossing waar ze nu uiteindelijk mee gekomen zijn. Er zijn alleen enkele verbeterpuntjes waar denk ik aan gewerkt mag worden.

18. The Following 2 Users Say Thank You to Brainiac For This Useful Post:

VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Thanks
    2.154
    Thanked 2.393 Times in 1.259 Posts
    Mwoa. Ben ik niet helemaal met je eens. Dit is een onvoorziene unieke situatie waarnaast blijkbaar ook nog eens problemen in de persoonlijke sfeer bovenop komen. Daar is natuurlijk alle begrip voor maar ondanks dat ze bij Valk uiteraard hun best doen blinken ze nu niet echt uit in hun communicatie en duidelijkheid richting de klant.

Ik verwacht geen persvoorlichter en gelikte mediacampagne. In tegendeel. Echter hadden een heleboel van deze in mijn ogen begrijpelijke vragen voorkomen kunnen worden door direct een mail te sturen waarin simpelweg werd medegedeeld dat men bezig was met het uitwerken van een oplossing. Hetzelfde geld voor de onduidelijkheid over de alternatieve afhaallocatie; die informatie moest via dit forum losgepeuterd worden.

Begrijp me niet verkeerd. Ik waardeer de aanwezigheid van Valk op het forum, de acties die zij ons bieden en ook de oplossing waar ze nu uiteindelijk mee gekomen zijn. Er zijn alleen enkele verbeterpuntjes waar denk ik aan gewerkt mag worden.
    Voor alles zou een reden zijn, je moet er vanuit gaan dat ze zowel voor ons als voor hen zelf zo goed als mogelijk geregeld willen hebben, als je plots uit moet wijken naar een andere locatie dan heeft dat heel wat voeten in aarde. Je moet denken aan 600+ vwpd bestellingen... ik weet niet of je in de gaten hebt om welke hoeveelheden we het dan hebben. Communicatie is er naar mijn inziens dit weekend genoeg en duidelijk geweest.
    Gemiddelde bestelling €250,-- x 600 = 150.000. Dan ben ik nog voorzichtig. Als je daar al een boel van voor heb moeten financieren om bestellingen te plaatsen bij de importeurs dan moet je nog meer gaan voor financieren als je tot terugbetaling over gaat terwijl je zelf de centen van importeur nog niet hebt, want die wachten op de 40milj van de overheid.

20. The Following 3 Users Say Thank You to Pyroboy26 For This Useful Post:

Thanks
    498
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Voor alles zou een reden zijn, je moet er vanuit gaan dat ze zowel voor ons als voor hen zelf zo goed als mogelijk geregeld willen hebben, als je plots uit moet wijken naar een andere locatie dan heeft dat heel wat voeten in aarde. Je moet denken aan 600+ vwpd bestellingen... ik weet niet of je in de gaten hebt om welke hoeveelheden we het dan hebben. Communicatie is er naar mijn inziens dit weekend genoeg en duidelijk geweest.
    Gemiddelde bestelling €250,-- x 600 = 150.000. Dan ben ik nog voorzichtig. Als je daar al een boel van voor heb moeten financieren om bestellingen te plaatsen bij de importeurs dan moet je nog meer gaan voor financieren als je tot terugbetaling over gaat terwijl je zelf de centen van importeur nog niet hebt, want die wachten op de 40milj van de overheid.
    Hier valt niks aan toe tevoegen, bedankt voor je bericht

22. The Following User Says Thank You to subarufreak For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    33
    Ik heb gekozen voor optie 2. Hopen dat wij volgend weer het ritje kunnen maken naar Nijverdaal.
    Bedankt van der Valk voor deze opties.

24. The Following User Says Thank You to PyroVenray001 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    108
    Mannen, het lijkt hier wel het viva-forum, met al dit gezeik op elkaar.
    Laten we een beetje begrip hebben voor mekaar. Reageer in ieder geval de frustraties over het verbod en alle gevolgen op elkaar af.

Volgens mij doet Valk er alles om het voor iedereen op een nette manier te fixen, dat kost gewoon tijd.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Laten we nou allemaal gewoon een klein beetje geduld hebben. Deze situatie is voor niemand leuk, maar als er een aantal gelijk gaat lopen mekkeren word het er niet gezelliger op.

27. The Following User Says Thank You to HvdK For This Useful Post:

Pagina 37 van 55 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten