Winkelbanner - Vuurwerkfeestje.nl Megastore
Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 117
  1. #61
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Zou niet gelijk gaan wanhopen Gupje. Af en toe moet je de gok nemen. Kan wel eens verassend gaan uitpakken. Of niet Hahahaha. Ik heb hem ook besteld
    December Will Be Magic Again!!

  2. #62
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    953
    Thanks
    1.622
    708 waarderingen in 371 posts
    Apart dat het ook hier het geval is...

    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...uw-2020*/page2
    I love Mines

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    610
    Thanks
    1.680
    1.029 waarderingen in 330 posts
    Jammer, maar inderdaad even afwachten. Kan mij wel voorstellen dat dit niet zo fijn voelt als ze al in de bestelling staan. Vond deze bak persoonlijk nog wel de mooiste nieuwkomer dit jaar, maar helaas geen dealer in de buurt die deze lijn voert. Hoop voor degenen die deze besteld hebben dat hij (bijna) zo presteert als op de Chinafilm en ik wacht met smart op de straatfilms in januari! Zo jammer dat er geen (productie-)demo's zijn dit jaar...

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2018
    Berichten
    474
    Thanks
    242
    239 waarderingen in 114 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    Apart dat het ook hier het geval is...

    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...uw-2020*/page2
    Zelf deze compound ook een tijdje geleden besteld. Zeker wel apart, en zoiets mag echt niet gebeuren vind ik! Mensen vergelijken, en maken dan een keuze op basis van prijs/verwachte kwaliteit. 25mm is wel degelijk minder dan 30mm, en had je keuze anders kunnen beïnvloeden met andere producten als je van tevoren wist dat deze 25mm zou zijn.

    Het zou netjes zijn als ze met een compensatie zouden komen, als klanten voor een X datum dit product besteld hebben, want je hebt een keuze op basis van verkeerd gecommuniceerde informatie gekocht.

    Het citaat van hierboven is een box met hetzelfde probleem (25mm word 20mm(, maar de productiecheck (video) valt me erg mee in vergelijking met de eerste film.

    Desalniettemin blijft mijn bovenstaande gedachte staan, dit staat los van het uiteindelijke resultaat van de box.

  5. #65
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
    Zelf deze compound ook een tijdje geleden besteld. Zeker wel apart, en zoiets mag echt niet gebeuren vind ik! Mensen vergelijken, en maken dan een keuze op basis van prijs/verwachte kwaliteit. 25mm is wel degelijk minder dan 30mm, en had je keuze anders kunnen beïnvloeden met andere producten als je van tevoren wist dat deze 25mm zou zijn.

    Het zou netjes zijn als ze met een compensatie zouden komen, als klanten voor een X datum dit product besteld hebben, want je hebt een keuze op basis van verkeerd gecommuniceerde informatie gekocht.

    Het citaat van hierboven is een box met hetzelfde probleem (25mm word 20mm(, maar de productiecheck (video) valt me erg mee in vergelijking met de eerste film.

    Desalniettemin blijft mijn bovenstaande gedachte staan, dit staat los van het uiteindelijke resultaat van de box.

    Heb lang getwijfeld of ik hierop zou reageren maar doe het dan toch maar. Ik snap dat het frustrerend is als je op basis van verkeerde informatie je keuzes maakt voor de boxen die je koopt. Maar er zijn een aantal zaken waaruit je eigenlijk zelf al had kunnen opmaken dat het een 25mm box betreft.

    Ik heb namelijk nog nooit een 144 shots 30mm box of compound zien voorbij komen. Een misschien nog wel belangrijker punt is de prijs. Als ik kijk naar het gemiddelde prijs niveau van de nieuwe 100 shots 30mm i shape compounds dan was het ook wel redelijk onrealistisch te denken dat een compound met waaiers voor de bekende freakprijs zou worden aangeboden.

    Nogmaals de informatie waarop de keuzes gebaseerd worden dient uiteraard correct te zijn. Contacteer anders de winkel waar je deze box hebt besteld en kijk wat er mogelijk is.

    Anders stuur je vanderelst een pb, die is ook de beroerdste niet

  6. Deze gebruiker waardeert MagicSjefke voor het bericht:


  7. #66
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Ik weet niet of het later is aangepast maar in post #4 staat toch ook dat het 25mm is?
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  8. Deze gebruiker waardeert Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  9. #67
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Een jaartje later, ben heel benieuwd of iemand deze topper nog heeft besteld dit jaar?!

    Denk dat voor mij een straatfilmpje doorslaggevend gaat zijn voor komend jaar.


  10. #68
    VWC-Lid Micks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2019
    Berichten
    957
    Thanks
    1.162
    759 waarderingen in 329 posts
    Vind het ook een prachtige box op de productvideo, mooi concept. Echter zijn het wel effecten die in de straat erg tegen kunnen vallen. Ik kijk dan ook uit naar de beelden van de mensen die de gok genomen hebben. Dat het in dezelfde lijn als de oud-Evo producten zit geeft wel hoop dat het goed uitpakt.

  11. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2020
    Berichten
    280
    Thanks
    769
    456 waarderingen in 93 posts
    Ik heb hem toch maar genomen op de gok idd. Zal hem proberen goed vast te leggen deze jaarwisseling.

  12. #70
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Het blijft qua opbouw en gebruik van effecten wel echt een toppertje voor mij. Toch ben ik benieuwd of die daadwerkelijk zo presteert in de straat. je ziet dat er geknoeid is met het filmpje omdat geluid en beeld niet overeenkomen.

    Ik wacht denk ik ook eerst de straatfilm af of moet hem ergens voor een spot prijs kunnen scoren.

  13. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    565
    Thanks
    0
    129 waarderingen in 98 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
    Vind het ook een prachtige box op de productvideo, mooi concept. Echter zijn het wel effecten die in de straat erg tegen kunnen vallen. Ik kijk dan ook uit naar de beelden van de mensen die de gok genomen hebben. Dat het in dezelfde lijn als de oud-Evo producten zit geeft wel hoop dat het goed uitpakt.


    Echter zijn het wel effecten die in de straat erg tegen kunnen vallen. Welke effecten dan? gewoon top bak als die zo in je straat is ben je de man van de straat

  14. #72
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Het blijft qua opbouw en gebruik van effecten wel echt een toppertje voor mij. Toch ben ik benieuwd of die daadwerkelijk zo presteert in de straat. je ziet dat er geknoeid is met het filmpje omdat geluid en beeld niet overeenkomen.

    Ik wacht denk ik ook eerst de straatfilm af of moet hem ergens voor een spot prijs kunnen scoren.
    Iemand deze misschien nog gehad afgelopen jaarwisseling?

  15. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2020
    Berichten
    280
    Thanks
    769
    456 waarderingen in 93 posts
    Nog steeds niemand met een straatfilmpje?

  16. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2020
    Berichten
    280
    Thanks
    769
    456 waarderingen in 93 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Een jaartje later, ben heel benieuwd of iemand deze topper nog heeft besteld dit jaar?!

    Denk dat voor mij een straatfilmpje doorslaggevend gaat zijn voor komend jaar.

    Heb deze doorgeschoven. Denk dat dit toch wel een van de bakken is waar ik het meest benieuwd naar ben!

  17. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Berichten
    318
    Thanks
    298
    629 waarderingen in 124 posts
    Ben deze nog niet tegengekomen bij winkels. Ziet er uit als een toppertje. Iemand een tip voor midden Nederland?

Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •