Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18
  1. #16
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Heerlijk verslag. Leest weer lekker weg zoals gewoonlijk. Die nieuwe labels zien er wat mij betreft fantastisch uit. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk in z'n geheel gaat zijn.

    Mooi om te horen dat de unieke manier van demo's uitvoeren en afnemers te betrekken als geslaagd wordt ervaren.

    Bedankt.

  2. #17
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tatanka Bekijk bericht
    Mooi verslag, en superblij met de karton Sparks, en Heho gefeliciteerd met de Mjb cake's!!!!!!!!!!


    Vanzelfsprekend worden de sparks gefilmd. Wellicht wel in een mooi projectje!!
    Leuk verslag, en ik ben natuurlijk ook superblij met een karton MJB cake's !!
    Zal mijn best doen om er iets leuks mee te doen, en dat op film te zetten ....

  3. Deze 3 gebruikers waarderen heho voor het bericht:


  4. #18
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Bedankt voor het verslag Mike, er staat ontiegelijk veel informatie in over het komende seizoen. De afgelopen jaren is het duidelijk dat GBV/Weco de weg omhoog écht heeft ingeslagen en de overnames van Evolution en Pangu dragen hier ook zeker aan bij. Het is goed om te zien dat nu ook de eigen lijnen onder handen worden genomen en er een aantal forse uitbreidingen gepland staan. Ik ben echt héél benieuwd naar GBV het komende jaar, de Professional Style lijn ziet er in ieder geval al goed uit. En inderdaad, winnaars gefeliciteerd!!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •