Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 22
  1. #1
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts

    Pyroguy's filmtopic 2019/2020

    Omdat de sfeer er hier al lekker in zit maar even een topic openen om af mijn films in te knallen. Het zullen voornamelijk productfilms zijn, geknipt uit mijn oud en nieuw showtje. Voor de rest veel gestookt, maar weinig gefilmd (zoals altijd).

    Afgelopen jaar heb ik weer bij Kuiper Koekange in de winkel gestaan. Vanaf augustus al druk geweest met de website en het bezoeken verschillende demo's om het assortiment samen te stellen. Vanaf 9 december vakantie op genomen en dagelijks bij Kuiper gestaan om voor te bereiden op de verkoopdagen. Het was weer flink genieten tijdens de verkoopperiode, ondanks een lichte negatieve sfeer die toch merkbaar was in de media en met oog op het toekomstige verbod op F3.

    31 december lekker een dagje vrij om voor te kunnen bereiden. Dit jaar vierden we bij familie met een camping, dus ik had gelukkig een privé veldje tot mijn beschikking.

    Het idee was hier een laatste keer een showtje te schieten, zoals ik dat jaarlijks doe. 2020 brengt letterlijk een kleine verandering voor mij met zich mee, dus vandaar dat de keuze is gemaakt om vanaf dit jaar weer op de ouderwetse manier vuurwerk te bestellen. Het budget zal wat minder zijn en de producten zal ik lekker los schieten, verdeeld over de avond. De dagen voor oud en nieuw en óp oudjaarsdag geen stress over het opbouwen van een showtje... gaat het wel goed, komt het wel op tijd klaar.. Ik zal ook minder in de winkel staan en de verkoopdagen thuis doorbrengen of onderweg naar winkels om mijn bestellingen op te halen. Voor het eerst in 8 jaar sta ik namelijk tijdens de verkoopdagen niet meer in de winkel! Wel blijf ik achter de schermen actief bij Kuiper om de vuurwerkzaken te regelen en zal ik voorafgaand aan de verkoopdagen wat bestellingen pakken.

    31 december rond een uur of 10 begonnen met priemen en doorlonten. Helaas begon al vroeg in de middag een mist te ontstaan op de weilanden die zich snel uitbreidde.
    Toch maar door gegaan met priemen en rond een uur of 6 spullen met de kruiwagen naar pallets op het land gebracht. De mist werd erger en erger, wat het ook lastig maakte de boel aan te sluiten. Alles werd ook direct erg nat wat vooral op de doorgelonte producten zijn tol heeft geëist. In een aantal gevallen had ik namelijk schilderstape gebruikt, wat blijkbaar als een spons werkt in de mist. Diverse producten gingen niet of half af. Vooral in de finale waar o.a. 24x de Lion, 8x Hellfire Thunder en 24x Thunder Rose en had moeten zitten.
    Om over het intro nog maar te zwijgen, waar van alles met spinners en tails niet af ging. Evenals mijn zelf gebouwde draaizon op 4 meter hoogte...
    Rond half gelukkig toch 9 alles gereed gekregen.
    Uit angst dat er om 00u alleen maar meer mist (smog) zij onstaan hebben we de show om 21u maar afgestoken. Achteraf niet nodig, want om 00u was het kraakhelder. Maar als je alles van te voren weet...

    Ondanks de vele missers flink genoten van veel top producten en van een heerlijk oud en nieuw.
    Toch kijk ik er enorm naar uit om het voor het eerst thuis te vieren en lekker ouderwets, verdeeld over de avond mijn producten af te schieten. Ben al lekker aan het rond kijken in de verschillende webshops of er nog lekkere acties te vinden zijn. Ben natuurlijk een beetje verwend dus alleen de beste deals zijn goed genoeg


    Om het film topic af te trappen start ik met Decibel. Misschien wel de cake met de beste prijs-kwaliteit verhouding van 2019. Prachtige spinners met gigantsiche effecten en heldere kleuren. Echt een kwaliteitscake van de bovenste plank. Jammer dat deze uitverkocht is bij Wolff dit jaar en het maar weer afwachten is wat de 2020 batch gaat doen.


  2. Deze 19 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Mooi verhaal heb je er van gemaakt Johan, leuk om te lezen. Eerste film ziet er direct top uit, en jou kennende zullen er nog vele volgen
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Lekker Filmpje Johan! Hopelijk tot de demo dan Groot gelijk,een keer lekker thuis!
    Light some fireworks, and see who answers.

  6. Deze gebruiker waardeert skyrider voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Heel erg tof verhaal man en je zal zeker in de winkel gemist worden gok ik zo. Maar voor een kleine uitbreiding van het gezin moet ook gewoon gezorgd worden. Succes met het vaderschap, maar dat zal wel goedkomen en giet het kruitvirus er maar met de paplepel in!
    Benieuwd naar de rest van de films!

  8. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
    Lekker Filmpje Johan! Hopelijk tot de demo dan Groot gelijk,een keer lekker thuis!
    Ben erg benieuwd hoe de omstandigheden tegen die tijd zijn en of we dan inderdaad weer met 1000 man op een kluitje mogen staan...

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Sfeervol verhaal hoor.
    Leuk om te lezen hoe andere freaks de jaarwisseling beleven, kom maar door met meer films.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  12. #7
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Erg leuk verhaal zo. Ik hou ervan. Erg herkenbaar ook. Ik neem me elk jaar voor om veel te gaan filmen en eindig altijd met een handje vol films. Blijkbaar een teken dat je gewoon lekker genoten hebt. Ook prima natuurlijk.

    Ben benieuwd naar wat nog gaat volgen.

  13. #8
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Leuk om te lezen Johan ! Gefeliciteerd met het aanstaand vaderschap. Lijkt me heerlijk, om na al die jaren, eens lekker rustig oud en nieuw te kunnen vieren ....
    Ze, en we gaan je zeker missen bij Kuiper tijdens de verkoopdagen !

  14. #9
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Bedankt voor het leuke verhaal dat erbij is geschreven Johan. Altijd leuk om te lezen hoe andere leden de mooiste dagen van het jaar doorkomen, zéker ook omdat je actief bent bij een bekende winkel. Je hebt mij een aantal jaar voorzien van vuurwerk, dit jaar mag jij dat meemaken. Geniet er van.

    Ook de eerste film ziet er al top uit. Jammer dat je show niet helemaal gelukt is, maar je bent niet de enige geweest afgelopen jaarwisseling met het dramatische weer. Goed dat je toch hebt genoten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #10
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Dank allen voor de leuke reacties.

    Zoals gezegd komen de films veelal uit mijn showtje. Hieronder 2 stuks Barbary Lion. Een prachtige kleurenwaaier, met als enige minpuntje dat hij zo snel afgelopen is


  16. Deze 7 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  17. #11
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Vandaag 2 stuks Tristan. Voor velen waarschijnlijk onbekend.
    Tristan is een 25 shots salvo cake van Fireworks For All en kwam in 2019 nieuw in het assortiment. De cake is wat aan de prijs en door de salvo's heeft hij een beperkte tijdsduur. Maar de effecten zijn vol, hebben een goede spreiding, een goede burst, heldere kleuren en brede crackling willows.

    De cake begint met rode effecten. Het lijkt een dubbel salvo op de film, dit komt omdat de finale van de MJB cake er doorheen schiet.


  18. Deze 8 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  19. #12
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Zitten we zowaar alweer bijna in augustus.. Tijd voor een nieuwe upload. Deze keer één van de beste en bekendste rammers uit de stal van Evo, de Mega Willows.
    Afgelopen jaarwisseling voor het eerst in mijn collectie gehad, maar gelukkig wel de laatste van de 2018 batch weten te bemachtingen.

    Alle verwachtingen ruim waargemaakt. Heeft absoluut indruk gemaakt.


  20. Deze 6 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  21. #13
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Kan het filmpje niet bekijken ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  22. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  23. #14
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Film staat nog op privé denk ik ...

  24. Deze gebruiker waardeert heho voor het bericht:


  25. #15
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Wordt ook steeds omslachtiger om een video te uploaden naar YouTube..

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •