Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts

    Pyrozfears' vuurwerkshows 2019-2020

    Afgelopen oud en nieuw heb ik meerdere projecten/ showtjes geschoten.
    Wat nieuw was dit ik afgelopen jaarwisseling een aantal showtjes gefakkeld heb.
    Dit was een totaal nieuwe ervaring voor mij, maar zeker voor herhaling vatbaar.

    De eerste show, die eigenlijk onder de categorie doorlontproject valt, maar ik toch hier graag wil delen was het 10:00 project. Dit project was redelijk spontaan ontstaan, in tegenstelling tot het andere overdagproject, die later zal volgen. Dit 10:00 project omvatte 3x de Red Dragon 100.000 klapper van Lesli als hoofdonderdeel. Deze matten waren met de actie van Lesli gratis bij een bestelling vanaf 30 euro.

    Tevens zaten er in dit project 5 cakes verwerkt, 1x een 500 shots fluitbak van Herlat, die tijdens de matten leegschoot, 3x de Delicious Thunder die tegelijk gingen nadat de matten waren afgelopen, en als finale van 3x de Delicious Thunder ook nog een 100 shots all at once salute cake.

    Hierbij dan de film:



    En een aantal foto's:

    Naam: P1020099.jpg
Bekeken: 301
Grootte: 299,8 KB

    Naam: P1020104.jpg
Bekeken: 279
Grootte: 252,5 KB

    Naam: P1020105.jpg
Bekeken: 295
Grootte: 210,9 KB

    Naam: P1020106.jpg
Bekeken: 288
Grootte: 268,7 KB
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  2. Deze 10 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Lekker projectje man, gaat weer kriebelen!
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  4. Deze gebruiker waardeert ddfirework voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    geweldig hoor! ik vind het mooi je passie terug te zien in je films! ga zo door!

  6. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


  7. #4
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Geweldig filmpje en mooi verhaaltje erbij. Blijven de mooiste beelden van overdag, het heeft zoveel meer sfeer. Kom maar door met de rest, de kriebels beginnen hier langzaam ook weer op te komen nu alle festivals en shows worden afgelast.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Hier komt dan het tweede verhaaltje, en showtje.
    De plannen voor dit showtje waren al een stukje ouder, volgensmij al in september/oktober. Ik wilde een showtje schieten met diverse effecten. Fluit, Crackling en Hummer. Dat is redelijk gelukt. Het showtje begint met de Blow Out (hummercake van Wolff) twee keer, achter elkaar. Dit was echt een geniale cake, de hummers weergalmden op een gegeven moment best wel. Vervolgens kwam twee keer de Juggling Bouncer, de welbekende cracklingcake van Rubro. Deze had ik voor een zacht prijsje van 4 euro per stuk aangeschaft. Daarna nog meer crackling, zes keer de Star Trooper van Rubro. Dit is één van de goedkoopste cakes van Nederland, in de freakactie 20 shots voor 3 euro, normaal 5 euro. Deze cake heeft gewoon burst, en een beetje crackling met blauwe sterren. Geen bijzonder vol boeket, maar wel leuk om in meervoud te schieten. Helaas gingen van de zes cakes maar vier tegelijk af. Dit gaf echter wel een leuk spektakel. Na de kleinere cakes was het tijd voor groot kaliber, de Special #4 van Katan. Wat een bak is dit toch. Geweldig hoe die fluit door de straten galmde. Hij was amper op beeld te vatten.
    Ten slotte nog een knallende finale, met wat Mamma Mia's er aan. Die gingen iets te laat dan gehoopt.

    Het was de bedoeling om deze show echt in Daylight te schieten. Echter was het een uur of vier toen we hem konden schieten, en het schemerde toen al. Om het vuurwerk goed vast te leggen heb ik de camera wat donkerder ingesteld, hierdoor lijkt het beeld wel wat donkerder. Helaas zette ik de laatste cake van de Special #4 wat minder goed op beeld, dit komt omdat de finale na de Special #4 op de grond ligt, om die goed op beeld te hebben filmde ik tijdens de laatste cake al op de grond. Echter ging de finale niet meteen af. Verder staat de rest van de box er gelukkig prachtig op.
    Genoeg verteld: hier is de film.



    Naam: P1020144.jpg
Bekeken: 214
Grootte: 227,1 KB
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  10. Deze 3 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •