Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mission Chemical

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    filmpje van katan



    geen kleurenmix meer in de boeketten maar ziet er goed uit
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #17
      De pracht van deze cake lijkt helemaal verdwenen. Waar zijn de kleuren gebleven?
      Hopelijk ga je me nu vertellen dat het aan de camera ligt
      There is no such thing as enough fireworks.

      Comment


        #18
        WTF!? Het is geen slechte cake, maar ik was toch in de veronderstelling dat ik een andere cake (in meervoud zelfs) had besteld een aantal maanden geleden. Ga maar eens kijken of ik nog wat kan omruilen. Beetje jammer dit...

        Wat zo tof was aan sommige producten aan deze lijn is dat het enkele effecten waren, nu is het zoals zo vaak weer een samenraapsel van effecten. Totaal ongeschikt daardoor voor in een aantal projecten.

        Comment


          #19
          Denk dat veel winkels een bak mailtjes met omruilverzoeken binnen gaan krijgen de komende dagen

          Comment


            #20
            Absoluut. Wat mikosje en thermite zeggen. Vervolg wat voodoo zegt. Pfff blij tuning paradox niet te hebben besteld.
            Brrrap, lekker knallen

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
              WTF!? Het is geen slechte cake, maar ik was toch in de veronderstelling dat ik een andere cake (in meervoud zelfs) had besteld een aantal maanden geleden. Ga maar eens kijken of ik nog wat kan omruilen. Beetje jammer dit...

              Beetje jammer? Ik ben hier behoorlijk vertiefd over en ga ook goed nadenken of ik ze kan ruilen. Zo eerst ook maar de andere producten bekijken die ik heb besteld. Echt geweldig Katan, verklaring en meer lijkt me best wel reëel ?
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                De kleuren zijn minder maar de blinkers en de boeket grootte hebben een flinke upgrade gehad. Als dit is wat je in de straat krijgt dan is daar zeker niks mis mee.

                Al snap ik wel dat je je keuze op basis van een totaal andere uitwerking had gemaakt.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  De kleuren zijn minder maar de blinkers en de boeket grootte hebben een flinke upgrade gehad. Als dit is wat je in de straat krijgt dan is daar zeker niks mis mee.

                  Al snap ik wel dat je je keuze op basis van een totaal andere uitwerking had gemaakt.
                  Wat je zegt, op zich is het een prima cake. Niets mis mee, zeker niet voor bijvoorbeeld 13,50. Maar ik dacht een soort 'Massive' te scoren.

                  Beetje hetzelfde als dat je een vakantie boekt naar de Filipijnen en een poos na je boeking hoor je dat je naar Brazilie gaat. Brazilie is ook leuk, maar dat had ik niet geboekt. En dat dan in een Madurodam versie...

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                    Wat je zegt, op zich is het een prima cake. Niets mis mee, zeker niet voor bijvoorbeeld 13,50. Maar ik dacht een soort 'Massive' te scoren.

                    Beetje hetzelfde als dat je een vakantie boekt naar de Filipijnen en een poos na je boeking hoor je dat je naar Brazilie gaat. Brazilie is ook leuk, maar dat had ik niet geboekt. En dat dan in een Madurodam versie...
                    Haha mooie vergelijking Het is inderdaad beiden prima, maar je had dit gewoon niet besteld. Wel misschien iets wat je kan accepteren omdat dit echt wel een dikke cake is voor dat geld. Maar die keuze ligt natuurlijk bij jezelf.

                    Comment


                      #25
                      Hij is zeker anders dan de eerste krekel film. Maar nog steeds een goede cake. Katan kennende zal die zeker niet teleurstellen in de straat

                      Comment


                        #26
                        Ik had deze ook op mijn lijst staan als potentiële aanschaf, maar na dit filmpje, blijft het bij potentieel, en zeker niet bij aanschaf. Dit is gewoon een heel andere cake zo. Past ook helemaal niet bij de effect omschrijving van eerder ....

                        Comment


                          #27
                          Goed alternatief voor deze kleurenboeketten: Funke weissblinker Dahlien, maar helaas wel 3x zo duur..

                          Toch, voor het geld wat je betaalt voor deze cake, is het een goede 30mm keus!

                          Comment


                            #28
                            Iemand deze inmiddels gezien in de straat of op een demo / in een show?
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #29
                              Iemand gehad??
                              https://store.steampowered.com/curator/43922535

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
                                Iemand gehad??
                                Ik heb deze afgelopen jaar geschoten. Een bakbeest van een cake en goed gevuld als je de kruitinhoud mag geloven, maar wat er uitkwam viel echt enorm tegen. Kleine boeketten en matige burst, leek in de verste verte niet op goed gevulde 30mm tubes.

                                Comment

                                Working...
                                X