Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 120
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Thanks
    191
    Afbeeldingen
    1
    Zo is het met elk stuk vuurwerk, elk jaar kan een Batch weer compleet anders uitvallen. Gokken is gokken.

VWC-Lid Sirens's schermafbeelding
    Thanks
    1.156
    Afbeeldingen
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R S vuurwerkliefhebb Bekijk bericht
    Maar jij hebt hem natuurlijk al aangeschaft.
    Op basis van een paar foto's en wat getallen!
    Mijn leveranciers hebben helaas geen nieuwe katan spullen maar voor de eerder genoemde prijzen had ik er gerust 2 besteld. Katan verkoopt over het algemeen prima vuurwerk.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

3. The Following User Says Thank You to Sirens For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    12
    dus is er al een filmpje?

VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Thanks
    623
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
    Even afwachten dus nog...
    Nog even en pizza...
    Ben nu ook wel nieuwsgierig wat een aantal freaks gekocht hebben
    Brrrap, lekker knallen

VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Thanks
    711
    Poahhh mijn hart sloeg even over bij het zien van ongelezen berichten in dit topic.

Helaasch weer genept..

7. The Following User Says Thank You to Spinner For This Useful Post:

VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Thanks
    191
    Afbeeldingen
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
    Poahhh mijn hart sloeg even over bij het zien van ongelezen berichten in dit topic.

Helaasch weer genept..
    Hahaha, ik dacht precies het zelfde.

VWC-Lid
    Thanks
    797
    Zullen er al genoeg van verkocht zijn dat de moeite van het filmpje maken niet meer genomen hoeft te worden?

VWC-Lid bonzo26's schermafbeelding
    Thanks
    1.083
    Thanked 1.253 Times in 579 Posts
    Het is me wat, dat filmpje van de Special Grande, of eigenlijk het ontbreken daarvan.

Iets breder...
    Ik kan prima wachten op beeldmateriaal, tot september en zelfs tot december (hoewel het dan misschien leuk voor volgend jaar is). Wel constateer ik dat Katan een merkwaardige aanpak hanteert door behoorlijk wat nieuwe cakes als mystery box in de verkoop te doen. Het ontbreekt immers regelmatig (en ook al best lang) aan beeldmateriaal en effectbeschrijving. Ook merkwaardig dat filmpjes begin dit jaar wel verschenen op youtube en hier op dit forum, maar dat deze later weer zijn verwijderd. Waarom?

Andere importeurs doen overigens vaak het tegenovergestelde: bekendmaking nieuw product incl beschrijving, daarna een teaser, daarna het volledige beeldmateriaal, daarna prijs, daarna te koop in de winkel.

Ieder zijn eigen keuze en Katan zal er zijn redenen voor hebben, maar ik zie het wel als een gemiste kans voor Katan, zowel vanuit klantperspectief als financieel oogpunt. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat veel consumenten/freaks hun aankoop uitstellen in afwachting op de ontbrekende context. Als consument wil je doorgaans immers graag weten wat je koopt. Natuurlijk staat het mij als consument vrij te wachten en is een aankoop begin augustus geen noodzaak. Maar later vanaf de start van het seizoen wordt het aanbod voor de consument/freaks veel breder en hebben de cakes en boxen van Katan veel meer concurrentie.

11. The Following 5 Users Say Thank You to bonzo26 For This Useful Post:

VWC-Lid mikeole's schermafbeelding
    Thanks
    21
    Het eerste filmpje al gehad en bekeken, maar net niet goed genoeg om onder de special lijn te mogen vallen. Only the best... Dus hij word aangepast en verbeterd. Nu weer wachten op het nieuwe filmpje. Zodra hij is zoals hij word word het filmpje gedeeld. Moet wel een topper zijn natuurlijk

13. The Following 2 Users Say Thank You to mikeole For This Useful Post:

VWC-Lid mikeole's schermafbeelding
    Thanks
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Het is me wat, dat filmpje van de Special Grande, of eigenlijk het ontbreken daarvan.

Iets breder...
    Ik kan prima wachten op beeldmateriaal, tot september en zelfs tot december (hoewel het dan misschien leuk voor volgend jaar is). Wel constateer ik dat Katan een merkwaardige aanpak hanteert door behoorlijk wat nieuwe cakes als mystery box in de verkoop te doen. Het ontbreekt immers regelmatig (en ook al best lang) aan beeldmateriaal en effectbeschrijving. Ook merkwaardig dat filmpjes begin dit jaar wel verschenen op youtube en hier op dit forum, maar dat deze later weer zijn verwijderd. Waarom?

Andere importeurs doen overigens vaak het tegenovergestelde: bekendmaking nieuw product incl beschrijving, daarna een teaser, daarna het volledige beeldmateriaal, daarna prijs, daarna te koop in de winkel.

Ieder zijn eigen keuze en Katan zal er zijn redenen voor hebben, maar ik zie het wel als een gemiste kans voor Katan, zowel vanuit klantperspectief als financieel oogpunt. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat veel consumenten/freaks hun aankoop uitstellen in afwachting op de ontbrekende context. Als consument wil je doorgaans immers graag weten wat je koopt. Natuurlijk staat het mij als consument vrij te wachten en is een aankoop begin augustus geen noodzaak. Maar later vanaf de start van het seizoen wordt het aanbod voor de consument/freaks veel breder en hebben de cakes en boxen van Katan veel meer concurrentie.
    Maar de consument, waar je ook op doelt, zijn nu natuurlijk niet met vuurwerk bezig...

15. The Following User Says Thank You to mikeole For This Useful Post:

VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Thanks
    881
    Thanked 1.608 Times in 549 Posts
    Aha, daarom is de film nog niet online gekomen.

Ik vind t best tricky om in Augustus alles nog te moeten herstellen. Nou ja goed, onder het mom van beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

17. The Following User Says Thank You to Pyro Is Art For This Useful Post:

VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Thanks
    82
    Het eerste filmpje al gehad en bekeken, maar net niet goed genoeg om onder de special lijn te mogen vallen. Only the best... Dus hij word aangepast en verbeterd. Nu weer wachten op het nieuwe filmpje. Zodra hij is zoals hij word word het filmpje gedeeld. Moet wel een topper zijn natuurlijk
    Als ik het zo lees heb ik mijn euro's goed besteed. Er wordt alles aan gedaan om een topproduct op de boot te zetten richting Nederland.

VWC-Lid
    Thanks
    797
    Dus de productie wordt ook nog aangepast? Of komt er alleen een nieuwe sample voor het filmpje?
    Toch zou het interessant zijn om deze mindere versie ook al vast te mogen zien

20. The Following User Says Thank You to thermite For This Useful Post:

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    2.729
    Thanked 9.362 Times in 4.226 Posts
    Afbeeldingen
    208
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Dus de productie wordt ook nog aangepast? Of komt er alleen een nieuwe sample voor het filmpje?
    Toch zou het interessant zijn om deze mindere versie ook al vast te mogen zien
    Dat vroeg ik mij nu ook af. Uit de text kan je concluderen dat het filmpje wordt aangepast. Lijkt me stug, denk eerder dat het er een beetje onbeholpen staat
    Vuurwerk doet de duivels dansen

VWC-Lid
    Thanks
    1.235
    Thanked 1.800 Times in 871 Posts
    Als ik het goed begrijp, je kunt namelijk je uitleg op meerdere manieren interpreteren, lijkt het er nu juist op dat de productie zoals die al is gewoon doorgaat maar dat je zelf alleen niet tevreden bent met het filmpje, iets wat er voor moet zorgen dat de consument over de streep moet trekken om je product te kopen, ook al zal het product in de praktijk dus gewoon presteren zoals je eerste filmpje wat je zelf omschrijft als 'niet goed genoeg'.

Mijn vraag aan jou is dan ook, is de productie reeds gestart en wordt deze nog aangepast? Zo ja, wat doe je dan met de boxen die reeds gemaakt zijn maar niet goed genoeg zijn? Kun je een garantie geven dat wat men ziet dan ook krijgt?

Katan heeft mij ver in het verleden diverse keren zeer teleurgesteld wat betreft misleiding. Cakes verkopen als 500grammers waar dan in werkelijkheid 200 gram in zat is slechts een voorbeeld. Ik ben nu nog steeds zeer sceptisch, vandaar nu mijn vraag.

23. The Following 2 Users Say Thank You to Grizmo Raizor For This Useful Post:

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678

Regels voor berichten