Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 30 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 448
  1. #31
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Poahh kon de verleiding niet weerstaan.Ook deze staat hier te vlammen de 31e.

  2. #32
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Ik kon het ook niet laten, dus heb de gok ook genomen! Kom maar op met dat filmpje!

  3. Deze gebruiker waardeert RickGAE voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Het eerste filmpje al gehad en bekeken, maar net niet goed genoeg om onder de special lijn te mogen vallen. Only the best... Dus hij word aangepast en verbeterd. Nu weer wachten op het nieuwe filmpje. Zodra hij is zoals hij word word het filmpje gedeeld. Moet wel een topper zijn natuurlijk

  5. Deze 6 gebruikers waarderen mikeole voor het bericht:


  6. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
    Het eerste filmpje al gehad en bekeken, maar net niet goed genoeg om onder de special lijn te mogen vallen. Only the best... Dus hij word aangepast en verbeterd. Nu weer wachten op het nieuwe filmpje. Zodra hij is zoals hij word word het filmpje gedeeld. Moet wel een topper zijn natuurlijk
    Als ik het goed begrijp, je kunt namelijk je uitleg op meerdere manieren interpreteren, lijkt het er nu juist op dat de productie zoals die al is gewoon doorgaat maar dat je zelf alleen niet tevreden bent met het filmpje, iets wat er voor moet zorgen dat de consument over de streep moet trekken om je product te kopen, ook al zal het product in de praktijk dus gewoon presteren zoals je eerste filmpje wat je zelf omschrijft als 'niet goed genoeg'.

    Mijn vraag aan jou is dan ook, is de productie reeds gestart en wordt deze nog aangepast? Zo ja, wat doe je dan met de boxen die reeds gemaakt zijn maar niet goed genoeg zijn? Kun je een garantie geven dat wat men ziet dan ook krijgt?

    Katan heeft mij ver in het verleden diverse keren zeer teleurgesteld wat betreft misleiding. Cakes verkopen als 500grammers waar dan in werkelijkheid 200 gram in zat is slechts een voorbeeld. Ik ben nu nog steeds zeer sceptisch, vandaar nu mijn vraag.

  7. Deze 3 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  8. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Als ik het goed begrijp, je kunt namelijk je uitleg op meerdere manieren interpreteren, lijkt het er nu juist op dat de productie zoals die al is gewoon doorgaat maar dat je zelf alleen niet tevreden bent met het filmpje, iets wat er voor moet zorgen dat de consument over de streep moet trekken om je product te kopen, ook al zal het product in de praktijk dus gewoon presteren zoals je eerste filmpje wat je zelf omschrijft als 'niet goed genoeg'.

    Mijn vraag aan jou is dan ook, is de productie reeds gestart en wordt deze nog aangepast? Zo ja, wat doe je dan met de boxen die reeds gemaakt zijn maar niet goed genoeg zijn? Kun je een garantie geven dat wat men ziet dan ook krijgt?

    Katan heeft mij ver in het verleden diverse keren zeer teleurgesteld wat betreft misleiding. Cakes verkopen als 500grammers waar dan in werkelijkheid 200 gram in zat is slechts een voorbeeld. Ik ben nu nog steeds zeer sceptisch, vandaar nu mijn vraag.
    Nee de kwaliteit van het eerste product was niet top genoeg. Dus willen we aanpassingen zodat hij wel top is. (smaken verschillen uiteraard).
    De productie word daarna pas opgestart - na goedkeuring.

  9. Deze 14 gebruikers waarderen mikeole voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  10. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Met de Special serie hebben we een route genomen waar je alleen langs het beste van het beste komt. Dan moet ook ieder nieuw artikel in deze lijn gewoon echt goed zijn. Dus dat gaat ook gebeuren, vandaar dat het filmpje nog niet af is.
    Het gaat overigens natuurlijk niet alleen om de effecten die eruit komen, maar ook om veiligheid, stijghoogte, vertragingen tussen cakes, tempo, tijdsduur, schietritme en noem maar op. Heel veel aspecten! Dus dat kan soms even duren voor iets is zoals je het wilt. Geduld is een schone zaak.

  11. Deze 23 gebruikers waarderen mikeole voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  12. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Helaas is het artikel nog steeds niet naar onze zin, we zijn er heel erg druk mee bezig. Ik verwacht eerlijk gezegd niet op hele korte termijn een film die conform onze wensen én productie is. Doen ons uiterste best in ieder geval!

  13. Deze 3 gebruikers waarderen mikeole voor het bericht:


  14. #38
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
    Helaas is het artikel nog steeds niet naar onze zin, we zijn er heel erg druk mee bezig. Ik verwacht eerlijk gezegd niet op hele korte termijn een film die conform onze wensen én productie is. Doen ons uiterste best in ieder geval!

    En ik had al me geld gezet op deze week!
    Helaas jammer zolang hij maar dit jaar nog wel komt en jullie scheppen nu wel hele hoge verwachtingen he!
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  15. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Komt het artikel nog wel dit jaar? Is de productie ook nog niet gestart?
    Productie kan heel snel gaan, daar zijn op dit moment geen zorgen over. Maar product moet wel gewoon echt goed zijn. We zijn er druk mee bezig..

  16. Deze 2 gebruikers waarderen mikeole voor het bericht:


  17. #40
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.833 waarderingen in 1.688 posts
    We wachten geduldig af. Wel respect dat er risico's worden genomen qua levering, om daarmee enkel de beste kwaliteit naar Nederland te halen. Een kleine sneak peak in de effecten zit er zeker ook niet in? Als is het maar een geschreven lijstje van 1 van de compounds, er is vast al we iets dat gedeeld kan worden!

  18. Deze 3 gebruikers waarderen Koala voor het bericht:


  19. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Naam: top.jpg
Bekeken: 1357
Grootte: 166,5 KB .

  20. Deze 16 gebruikers waarderen mikeole voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  21. #42
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Werd deze niet compleet 30mm uitgevoerd? Op 'tplaatje lijkt hij mixed te zijn..

  22. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.804
    622 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
    Werd deze niet compleet 30mm uitgevoerd? Op 'tplaatje lijkt hij mixed te zijn..
    het is geen mooi bovenaanzicht, denk dat die een screennshot heeft getrokken uit een 3d plaatje en er scheef boven zit.

  23. #44
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Ziet er vet uit zeg! Bruut apparaat.

  24. #45
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Was al aangegeven dat het 25 en 30mm is ;)

    Niet volledig 30mm dus.

  25. Deze gebruiker waardeert RickGAE voor het bericht:


Pagina 3 van 30 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •