Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie mis je ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Vuurwerk al besteld en wil er niet meer aan uitgeven, denk dat de hobby daarna ook klaar is.
    Hoe vaak ik je zoiets dergelijks al heb zien zeggen hier...
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #47
      Wat ik mis onder de pyro's, is het samenzijn. Het opnemen voor elkaar. Ipv mekaar aan te vallen en af te zeiken. Ik mis het opzoeken naar echte oplossingen omtrend pyro ipv je gevangen te laten door social media.
      We moeten dit jaar echt met een concreet plan komen om pyro in NL te redden.

      Denk aan een kleine plek zoals de PGI in Amerika Moet lukken !
      75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

      Comment


        #48
        is meer een kwestie van gunnen, en dat is tegenwoordig heel moeilijk, het is alleen maar ikkuh ikkuh ikkuh

        Comment


          #49
          Wigster23, Gerwin, Moontan, Cameo, Alexy, @Mic, (die ene die een AVP zomerforum had gemaakt toen AVP nog een seizoensgebonden forum was ), die ene *Kevin*, Vuurwerkkoning, @ZNPyro, Pieter van AVP, Pyromaniac, Ruben/DiResta/Merengue/Vuurwerkland (hoeveel nicks had die jongen wel niet? ).

          Ik ken geen van hen in het echt, maar velen waren wel vaak aanwezig op het forum. Vooral dat Cameo weg is vind ik jammer. Zijn verhalen over het shoppen, stoken, camera's, videomontage, oude vuurwerkjes, etc. waren altijd welkom.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
            Wigster23, Gerwin, Moontan, Cameo, Alexy, @Mic, (die ene die een AVP zomerforum had gemaakt toen AVP nog een seizoensgebonden forum was ), die ene *Kevin*, Vuurwerkkoning, @ZNPyro, Pieter van AVP, Pyromaniac, Ruben/DiResta/Merengue/Vuurwerkland (hoeveel nicks had die jongen wel niet? ).

            Ik ken geen van hen in het echt, maar velen waren wel vaak aanwezig op het forum. Vooral dat Cameo weg is vind ik jammer. Zijn verhalen over het shoppen, stoken, camera's, videomontage, oude vuurwerkjes, etc. waren altijd welkom.

            Gerwin was 2 dagen terug nog online en vuurwerkoning zelfs vandaag nog
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
              Wigster23, Gerwin, Moontan, Cameo, Alexy, @Mic, (die ene die een AVP zomerforum had gemaakt toen AVP nog een seizoensgebonden forum was ), die ene *Kevin*, Vuurwerkkoning, @ZNPyro, Pieter van AVP, Pyromaniac, Ruben/DiResta/Merengue/Vuurwerkland (hoeveel nicks had die jongen wel niet? ).

              Ik ken geen van hen in het echt, maar velen waren wel vaak aanwezig op het forum. Vooral dat Cameo weg is vind ik jammer. Zijn verhalen over het shoppen, stoken, camera's, videomontage, oude vuurwerkjes, etc. waren altijd welkom.
              Mis ook het VWB forum.
              Zelfde groepje leden.

              Comment


                #52
                DPC mis ik stiekem toch ook wel ( Dutch Pyro Community ) Wat een tijden waren dat !!
                75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Gerwin was 2 dagen terug nog online en vuurwerkoning zelfs vandaag nog
                  Gerwin had ik idd 1x langs zien komen, maar dat vroeger veeeeeeel vaker. Vuurwerkkoning niet gezien.

                  Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                  Mis ook het VWB forum.
                  Zelfde groepje leden.
                  Ik hield het meestal bij AVP en VWC en dat vond ik dan genoeg. Uiteindelijk permanent bij VWC terecht gekomen omdat je je niet opnieuw hoefde te registreren.

                  FPM wel eens geprobeerd, maar geen succes geworden. VWB niet mee bekend geweest, Vuurwerkpunt.com alleen langs gebrowsed. Die hadden altijd zo'n mooie header met een dikke blauwe pijl. Iemand enig idee wat voor pijl dat was?

                  Comment


                    #54
                    Iemand die vroeger ook wel eens op Angelfire keek ?
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                      Mis ook het VWB forum.
                      Zelfde groepje leden.

                      Heel belangrijk : jij bent er weer en actief ook. Fijn om te lezen, hoe gaat het nu met je kerel ?
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Heel belangrijk : jij bent er weer en actief ook. Fijn om te lezen, hoe gaat het nu met je kerel ?
                        Haha ja gaat al stuk beter.
                        Krijg bijna dagelijks fisio aan huis en training om weer normaal leven te starten.
                        Gelukkig kan ik nu zelfstandig de huis tuin en keuken dingen zoals drinken zelf pakken, zelf douche enzv enzv.
                        Lopen gaat ook redelijk. Kan nu naar de winkel lopen en terug (1km) zonder hulp of rotator.
                        Ben nog wel vaak kort ademen, maar met de juiste pauzes en rust kom ik al een heel eind.
                        En wat ik dan thuis op de bank doe....
                        Juist vwc kijken.
                        Heb oud en nieuw helaas volledig gemist dus het kriebeld hier de gehele dag door.
                        Maar helaas moet ook ik nog een jaar wachten.
                        Nou ja rook is slecht voor me maar af en toe wat cat1 in de achtertuin maakt me wel blij.

                        Comment


                          #57
                          Wie missen we dit jaar???
                          Elk jaar haken er weer wat vuurwerkliefhebbers van het online eerste uur af helaas..

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                            Haha ja gaat al stuk beter.
                            Krijg bijna dagelijks fisio aan huis en training om weer normaal leven te starten.
                            Gelukkig kan ik nu zelfstandig de huis tuin en keuken dingen zoals drinken zelf pakken, zelf douche enzv enzv.
                            Lopen gaat ook redelijk. Kan nu naar de winkel lopen en terug (1km) zonder hulp of rotator.
                            Ben nog wel vaak kort ademen, maar met de juiste pauzes en rust kom ik al een heel eind.
                            En wat ik dan thuis op de bank doe....
                            Juist vwc kijken.
                            Heb oud en nieuw helaas volledig gemist dus het kriebeld hier de gehele dag door.
                            Maar helaas moet ook ik nog een jaar wachten.
                            Nou ja rook is slecht voor me maar af en toe wat cat1 in de achtertuin maakt me wel blij.
                            Succes met je herstel!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door ATF Bekijk bericht
                              Succes met je herstel!
                              Het gaat prima met 3xh.
                              Hij zet weer tatoeages als een malle.
                              Daar is hij druk mee, dus we zien hem niet zo veel meer in vuurwerkland.
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment


                                #60
                                Koning is verdwenen uit de chat, kon altijd gezellig met hem lullen over darten en dat soort dingen.
                                https://store.steampowered.com/curator/43922535

                                Comment

                                Working...
                                X