Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkfestival oktober Valencia 2020!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkfestival oktober Valencia 2020!

    Doordat Fallas dit jaar helaas verplaatst is door het Corona virus hebben veel freaks hun ticket om kunnen boeken en hebben er voor gekozen om naar dit festival te gaan.

    Wij gaan van 5-10 oktober.

    Wie gaan er nog meer?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik heb mijn vliegtickets nu bijna voor niets kunnen om boeken.

    6 tot 10 oktober of ik ga is een tweede maar voor nu is het gevoel 'dat ik mijn geld kwijt ben' voorlopig 7 maanden weg haha.

    Comment


      #3
      5 oktober , terug vlucht moet nog doen..... en volgens mij hebben ze dat door
      129 euro als ik de 10de terug wil. en de 12de 29
      http://www.stefandrukker.nl

      Comment


        #4
        Sinds jaren ook weer eens aanwezig. Fallas ging helaas niet door en omboeken naar juli vond ik te kort dag #corona(boek ik last minute wel, mocht het door gaan), dus nu deze maar gedaan.

        4e heen Ryanair vanaf Eindhoven
        9e terug Transavia op Amsterdam
        Laatst aangepast door Bizzle; 14 March 2020, 15:47.

        Comment


          #5
          Wij zijn ook aanwezig van 5 t/m 10 oktober.
          We vliegen vanaf Brussel aangezien de vluchttijden daar het meest gunstig waren.
          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

          Comment


            #6
            Toen het nieuws van Fallas kwam dinsdag, heb ik ook oktober direct geboekt aangezien ik dit feest al jaren op de planning heb. Ik heb vanwege de gunstigere vliegtijden 6 t/m 10 oktober gedaan en ik wacht even tot er een nieuwe vlucht voor de 5e vrij komt die gunstig is en dan boek ik het om. Dat 06:30 vliegen heb ik jaren gedaan maar dat bevalt me echt totaal niet.

            Comment


              #7
              Yes! Ik ben ook van de partij! 5-10 okt vanaf Amsterdam!
              De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
                5 oktober , terug vlucht moet nog doen..... en volgens mij hebben ze dat door
                129 euro als ik de 10de terug wil. en de 12de 29
                Kon jij niet gewoon omboeken?
                Maar zuur zeg, flink prijs verschil.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Wesley : doel jij op Día de la Comunidad Valenciana 2020 ?
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    ja dat mag ik bijbetalen :-) niet 1 op 1 overzetten aangezien het nieuwe ticket een stuk duurder is.
                    http://www.stefandrukker.nl

                    Comment


                      #11
                      Ik ga in oktober ook. Kon in maart niet gaan, dus voor mij juist een mooie kans (sorry mates)

                      Comment


                        #12
                        Ook wij hebben onze tickets kunnen omzetten naar 5-10 oktober. Airbnb had ik gecanceld maar kon ik gelukkig bij de zelfde verhuurder weer boeken voor deze datum

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Wesley : doel jij op Día de la Comunidad Valenciana 2020 ?
                          Inderdaad Arjan, en dagen er voor in pobla de vallbona.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            kan er wat info in de openingspost? ik heb geen idee waar dit over gaat maar ben wel erg benieuwd eigenlijk

                            Comment


                              #15
                              In Pobla schieten ze de 6e en 7e een mascleta om 14.00 en een nocturna om 22.00 . Pobla is een aangrenzend dorpje aan Valencia, te bereiken via de metro of met een taxi ( of auto natuurlijk ).

                              In Valencia schieten ze de 8e een Castillo om 00.00 en de 9e een Mascleta om 14.00

                              Dit ter viering dat de stad Valencia is opgericht in 1238 op 9 oktober. Het is geen Fallas maar een kleinschalig vuurwerkfestival. Stoken kan je niet zo doen als tijdens Fallas maar dan zou ik lekker een rustig plekje op zoeken waar je wat kan stoken als je daar behoefte aan hebt. Je hebt dus totaal 6 shows waarvan er 4 in Pobla en 2 in Valencia. Meestal geven ze prima na-zomer weer op in die periode dus zie het als een vakantie'tje met vuurwerk
                              Laatst aangepast door MasterBsc; 14 March 2020, 23:09.

                              Comment

                              Working...
                              X