Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 46
  1. #31
    VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2020
    Berichten
    484
    Thanks
    675
    672 waarderingen in 215 posts
    Ik geniet voor 00:00 uur net zoveel als erna. Rond 21:00 uur meestal eerste grote boxen de lucht in. Dat voelt toch wel t lekkerst na een jaar wachten

  2. #32
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Dit jaar nog weer meer genieten van de rustige momenten van de kids die aan het stoken zijn met klein spul Er is genoeg mooi cat1 spul te krijgen en ook het klein vuurwerk is dit jaar enorm verbeterd/uitgebreid dat we daar ook eens goed van gaan inslaan. Dus probeer het gevoel van voor 00:00 nog weer groter/beter te maken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #33
    VWC-Lid NiekB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2019
    Locatie
    Sterksel
    Berichten
    764
    Thanks
    334
    892 waarderingen in 329 posts
    Dit jaar voor het eerst volledig bezig geweest met het forum en freakacties dat ik toch wel met veel zorg m'n collectie bij elkaar aan het kopen ben. Hierdoor denk ik toch wel dat ik van alles ga genieten, van klein spul tot aan grote boxen.

  4. #34
    VWC-Lid Vincmer19's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2017
    Locatie
    Kinnum Terschelling
    Berichten
    189
    Thanks
    6
    267 waarderingen in 46 posts
    Eigenlijk geniet ik van de hele avond net zo veel. De spanning voor het wachten totdat het 18:00 is, en dan de eerste mooie dingen afsteken. Paar kleine potjes. Meestal komen mijn buurjongetjes dan naar buiten om te kijken en cat.1 af te steken. Ik heb ook altijd een grote doos daarvan staan om te kunnen stoken. Dan rustig binnen eten en iets leuks kijken op tv. Tussen door nog af en toe naar buiten en dan om 00:00 naar buiten, even genieten van alles om mij heen en dan zelf lekker schieten.

  5. #35
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Ik geniet eigenlijk veel meer voor 0.00 uur en dan met name overdag.
    Juist als ik samen met mijn kleine zoontje wat cat1 spul afsteekt en hij zo staat te genieten en te stuiteren dat er nog wat afgestoken moet worden

    Prachtige genietmomenten zijn dat!

  6. Deze 4 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  7. #36
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.004 waarderingen in 953 posts
    Zeker toen we nog om 10 uur mochten beginnen had ik veel meer lol in alles voor 0:00. Op dit moment is dat verschil tussen voor en tijdens 0:00 niet meer zo groot als het was. Ik denk alleen wel dat ik tegenwoordig haast meer van het ophalen, klaarmaken, uitstallen enz. van het vuurwerk geniet dan van het vuurwerk zelf.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    we genieten eigenlijk 8uur lang(soms ff naar binnen om iets te nuttigen en plaspauzes...gemiddelde leeftijd is rond de 45 dus je ontkomt er niet aan).
    maar we doen meestal om 6uur een aardig project...maar om 12uur komt altijd wel de klapper .....dan zetten we altijd eerst het spektakel klaar en wensen we iedereen een gelukkig nieuwjaar en wachten tot iedereen er is want er komen best wel wat mensen naar ons om 12uur om te kijken.....en meestal om 2uur komen de fonteinen en boxen zonder herrie zoals de soring tails...dan de fakkels....opruimen..fotos maken....en plannen voor het jaar erna...als dat dan nog mogelijk is...en niet te vergeten de voorpret natuurlijk.....windowshoppen en shoppen natuurlijk...en ondanks de coronashitzooi gaan we toch weer genieten hoor op gepaste afstand van elkaar...

  9. #38
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Klinkt als een prima avond. Zo hoort het natuurlijk, 8 uur lang genieten!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
    we genieten eigenlijk 8uur lang(soms ff naar binnen om iets te nuttigen en plaspauzes...gemiddelde leeftijd is rond de 45 dus je ontkomt er niet aan).
    maar we doen meestal om 6uur een aardig project...maar om 12uur komt altijd wel de klapper .....dan zetten we altijd eerst het spektakel klaar en wensen we iedereen een gelukkig nieuwjaar en wachten tot iedereen er is want er komen best wel wat mensen naar ons om 12uur om te kijken.....en meestal om 2uur komen de fonteinen en boxen zonder herrie zoals de soring tails...dan de fakkels....opruimen..fotos maken....en plannen voor het jaar erna...als dat dan nog mogelijk is...en niet te vergeten de voorpret natuurlijk.....windowshoppen en shoppen natuurlijk...en ondanks de coronashitzooi gaan we toch weer genieten hoor op gepaste afstand van elkaar...
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze gebruiker waardeert arviidd voor het bericht:


  11. #39
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    Ik geniet het meest van de vooravond. Tussen 18:00 en laten we zeggen 21:30. Je kan je eigen vuurwerk dan goed zien.

    De overburen van mijn ouders maken elk jaar de fout om met hun budget cakes om 00:00 de show te stelen. Hehe, eigenlijk win ik dat altijd wel.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #40
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ik kijk eigenlijk altijd erg uit naar het 18.00u moment om samen met Tabe een klein showtje neer te zetten waar de buurt en de mensen in de ouderenflats ook van genieten. Altijd mooie spullen en een chaos momentje erin, kijken we als liefhebbers ook even lekker samen naar het vuurwerk.

    In de avond lekker rustig wat items stoken inderdaad, meer genieten van de echt sierlijke items, vooral als ze stiller zijn of met veel kleuren bijvoorbeeld. Vorig jaar ook zwaar genoten van een gezin dat toen al hun vuurwerk af stak. Daar het nodige aan gegeven om af te steken zodat ik kon filmen en genieten, helemaal top.

    Om 00.00u is het gewoon het moment, de beleving en dan zelf even genieten van de buurt om vervolgens even lekker chaos te creëren en de oooh's en aaah's in de straat te horen om het jaar goed te starten met elkaar.
    Dat 12 uur moment is toch wel het mooiste qua beleving, iedereen op straat, proosten, maar qua vuurwerk zelf is 18.00u wellicht al jaren wat mooier en minder gehaast.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  14. #41
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    In mijn geval voor dat lijkt nog het meest op het oud en nieuw feest uit mijn jeugd.

  15. #42
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.685 waarderingen in 882 posts
    Ik weet niet per se of het meer of minder genieten is. Ik probeer vanaf 18u gelijkmatig op te bouwen zodat je de hele tijd het wow effect blijft behouden. Het eerste tijdslot zijn kleine potjes, maar daar kan ik dan enorm van genieten. Ondanks de tig uur aan straat en productiefilms die je al gekeken hebt is het ergens toch altijd een verrassing wat er bij jou in de straat uitkomt. Als dan zo'n klein cakje wat makkelijk in je hand past toch een leuk boeket produceert tovert dat altijd een grote glimlach op mijn gezicht. Er zit ook veel minder verwachting aan. Ik merkte dat ik bij de compounds ná 00:00 die niet heel dik waren ik veel minder genoot dan de dikke losse cakes van 22:00 - 00:00u. Dat is echt een leermoment, alles ná 00:00u moet ook wel echt dik zijn qua kaliber of om te compenseren qua tempo. Anders knallen de losse cakes van het tijdslot daarvoor zo'n box eruit. Wel is het zo dat ik echt sta te springen als zo'n goede compound met dik kaliber en tempo los gaat, dat is gewoon hemels.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  16. Deze gebruiker waardeert flutsjah voor het bericht:


  17. #43
    VWC-Lid MelvinVW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Berichten
    247
    Thanks
    62
    248 waarderingen in 84 posts
    Ondanks dat met afgelopen jaar wisseling de boxen pas na 00:00 de lucht in gingen heb ik toch meer genoten van al het vuurwerk ervoor. Eerder op avond een stooksessie gehad met wat maten die allemaal vuurwerk tof vinden. Losse cakes, single shots en ander klein spul ging achter elkaar door. Ik kreeg hier echt weer het gevoel van 'vroeger' toen je de hele dag buiten als kleine jongen vuurwerk aan het afsteken was.

    Dit jaar wel een grote upgrade in het budget kunnen maken dus nu wordt na 00:00 ook zeker weten heel erg genieten. Toch is het dan wat meer stressen allemaal plus ook een hoop vrienden erbij die minder om vuurwerk geven en alle bijkomende zaken die na het 12-uur moment erbij komen. Ik hoop in ieder geval dat deze jaarwisseling de vooravond net zo tof wordt als vorig jaar ondanks dat de toffe single shots nu verboden zijn. Moet vast goed komen

  18. #44
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Beiden hebben charme. Voor mij voelt het 12:00 altijd alsof ik zweef. Ik ben minder 'kritisch' op wat er de lucht in gaat en ga helemaal uit mijn dak. Schreeuwen na een eindsalvo. En hopen dat iedereen buiten er ook van geniet

    Voor middernacht is het heerlijk chill, oliebolletje, lekker naar buiten met mijn broer en wat leuke producten stoken. Uniekere en kleinere cakes.

    Allebei zijn charme, maar niks boven 00:00 kippenvel!

  19. #45
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Het moment op 12 uur, prachtig. Vol in de adrenaline zo snel mogelijk naar buiten willen. Maar al jaren geniet ik dan de eerste 10-15 minuten van andermans vuurwerk en begin ik daarna pas met mijn eigen vuurwerk af te steken.

    Het meest geniet ik van de momenten ervoor. Afgelopen jaar was dat trouwens het moment waarop ik een aantal pakketten afstook in de voortuin met de 3 kleine mannen achter het raam in de keuken..

  20. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •