Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 146
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    https://www.facebook.com/29139930137...3898531792179/

    Als fallas door zou gaandan misschien enkel voor de valencianen zelf... blijft onzeker allemaal

  2. #47
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Hoe zuur ook, maar vind dit tog positief nieuws. Voor hun is Fallas het aller belangrijkste en zo kan iedereen tog weer de omzet pakken. Hopelijk redden ze het tot die tijd, kunnen we hopelijk het jaar erna weer die kant op.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    846 waarderingen in 367 posts
    Wij hebben helaas al besloten om te annuleren en om te boeken voor 2022

  4. Deze gebruiker waardeert jeremy21 voor het bericht:


  5. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/5441...f-tot-mei-2021

    Fallas 2021 kunnen we wel vergeten.

  6. Deze gebruiker waardeert Afcajax voor het bericht:


  7. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/5441...f-tot-mei-2021

    Fallas 2021 kunnen we wel vergeten.
    heeft niks met fallas te maken alleen,dit is dat ze sommige dingen buiten de wet om kunnen regelen en niet dat las fallas niet door gaat , maar gaan wel steeds meer stemmen op dat fallas 2021 echt alleen door de valencianen gevierd gaat worden

  8. #51
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    The Fallas de València 2021 will not be planted in March and will be held between May and July The festival's reconstruction commission is already working on a new calendar, without ruling out that there will be events in March or that the Offering will be in May

    The Fallas de València 2021 will not be planted and burned in March. And in case there was any doubt, other festivals that involve a concentration of people, such as Holy Week and the April Fair in Seville, have already announced their cancellation. But the party will take place and it will, if the Covid-19 vaccination schedule does not suffer any substantial setback, in a range that will go between May and July (except on Bonfire days), and until October is considered the deadline maximum elongation. All this, thinking that each city council can mold the program to its own calendar. It will not be, then, a uniform party throughout the territory, but it is taken for granted, counting on the fact that by then the immunity rates will be growing, that the celebrations will be able to be released, and more the more time passes.

    This is one of the conclusions that has been reached within the reconstruction commission of the festival in which falleros from both Valencia and local councils and the administrations are carrying out with great care.


    Bron: https://www.levante-emv.com/fallas/2...-26461389.html


    Het gaat dus 100% niet in maart door, wat natuurlijk naar verwachting is. Hoe het er nu naar uitziet zal het in mei of juni gevierd worden, maar dat kan natuurlijk altijd nog verschoven worden aangezien het vaccineren rond die tijd pas op gang is voor de hele bevolking. Zoals je leest zijn andere feesten t/m april ook al afgelast.

  9. Deze 4 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  10. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2016
    Berichten
    217
    Thanks
    105
    142 waarderingen in 83 posts
    Was te verwachten! Heb mn Airbnb voor maart maar geannuleerd. Hopelijk tegen die tijd nog een negatief reisadvies, zodat vluchten omgeboekt/geannuleerd kunnen worden.

    Maar eens kijken of ik nog iets met het balkon kan regelen....

  11. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Echt balen , altijd super sfeer daar . En na dit jaar was er wel klein beetje hoop maar het is te verwachten erg jammer

  12. #54
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Dan ook maar (weer) de hele handel annuleren.
    Was te verwachten, erg benieuwd naar de nieuwe data.
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  13. #55
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Voor de mensen die via Transavia hebben geboekt, ze zijn al wat coulanter geworden vergeleken met een paar weken terug ( de ophef in het nieuws over vliegtickets zal een grote rol hebben gespeeld ).

    Goedenavond , bedankt voor je bericht. Ik begrijp je vanwege de situatie rond Corona je vluchten niet wil gebruiken. Op dit moment vliegt Transavia heel beperkt voor reizigers met een noodzakelijke reis. Per twee weken bekijken we welke vluchten door kunnen gaan. Als je vluchten geannuleerd worden, krijg je daar per mail bericht over en kun je je geld terugvragen. Als je vluchten wel doorgaan, kun je niet je geld terugkrijgen als je zelf annuleert. Je kunt je vluchten dan omboeken naar een andere datum. Hier vind je daar meer informatie over: https://www.transavia.com/nl-NL/veel...ucht-wijzigen/. �� Groet, Marianna
    Voor de gene die dus in maart de vliegtickets hebben staan kunnen via deze weg het geld hoogstwaarschijnlijk terug krijgen en in het ergste geval de tickets verplaatsen.

  14. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  15. #56
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Dit topic had nu lekker moeten leven. Helaas gaat het hem voorlopig nog niet worden, mar was mis ik alles aan Valencia zeg. Ik mag tog hopen dat we er volgend jaar weer kunnen zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. #57
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Dit topic had nu lekker moeten leven. Helaas gaat het hem voorlopig nog niet worden, mar was mis ik alles aan Valencia zeg. Ik mag tog hopen dat we er volgend jaar weer kunnen zijn.
    Hoogstwaarschijnlijk vieren ze het nog kleinschalig voor de locals, zoals in dat bovenstaande nieuwsbericht staat. Verder ben ik dit jaar al tevrede met uberhaupt een vuurwerkshow, dus ik zet m'n zinnen op het kleinschalige feest in oktober. Dan is er al 10 maanden een vaccin en de besmettingen zijn rond die tijd lager als je kijkt naar vorig jaar en het griepvirus. Naar mijn inschatting moet dat best een kans van slagen hebben.

  17. #58
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Dit topic had nu lekker moeten leven. Helaas gaat het hem voorlopig nog niet worden, mar was mis ik alles aan Valencia zeg. Ik mag tog hopen dat we er volgend jaar weer kunnen zijn.
    Laten we hopen dat de Trophy door gaat dit jaar, eigenlijk is dat gewoon een dagje Fallas
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  18. #59
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
    Laten we hopen dat de Trophy door gaat dit jaar, eigenlijk is dat gewoon een dagje Fallas
    De Trophy is geweldig mooi, maar haalt het in mijn beleving bij lange na niet bij een dag Fallas. Maar goed, ieder zijn mening uiteraard. Hopelijk kunnen we er snel allemaal weer naar toe en houden ze in Valencia het hoofd boven water.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  20. #60
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    De Trophy is geweldig mooi, maar haalt het in mijn beleving bij lange na niet bij een dag Fallas. Maar goed, ieder zijn mening uiteraard. Hopelijk kunnen we er snel allemaal weer naar toe en houden ze in Valencia het hoofd boven water.
    Verhaal ging al dat ook dat niet door zou gaan ivm kosten

Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •