Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    VWC-Lid PMK's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    90
    Thanks
    14
    83 waarderingen in 40 posts

    TIP: €7 abonnement voor onbeperkt reizen met Metrovalencia & EMT

    Net gevonden op de Metrovalencia site: https://www.metrovalencia.es/descarg...rovalencia.pdf

    Ze bieden een abonnement aan van 7 dagen onbeperkt reizen in heel Valencia (inclusief van/naar vliegveld) met de metro/tram en bus van EMT, voor 7 euro. Geldig tussen 13 maart 15:00 uur en 20 maart 04:00 uur. Ook rijden ze s'nachts door en kan je reizen zonder extra kosten.

    Helaas geldt dit dus niet op 20 maart overdag wanneer de meeste weer vertrekken naar het vliegveld.

    Ter vergelijking: normale ticket is €1,50 per zone A en van vliegveld naar centrum is €3,90. Plus een pas is €1,- (als je een nieuwe koopt en niet oplaadt). Of een 10 rittenkaart voor alleen zone A is €7,90, exclusief kosten pas. Dat geldt alleen voor Metrovalencia, want EMT heeft een bedrag van €1,50 per keer.

  2. Deze 6 gebruikers waarderen PMK voor het bericht:


  3. #2
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.289
    Thanks
    5.344
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Goed idee als je veel gebruik maakt van de metro. Voor ons niet handig aangezien we alles op de fiets doen maar kan me zo voorstellen dat t voor velen wel handig en goedkoop is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #3
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Hardstikke bedankt. Scheelt weer wat centen vanaf het vliegveld naar me appartement! Top!
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  5. #4
    VWC-Lid picollo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    265
    Thanks
    175
    181 waarderingen in 88 posts
    Wij hebben hier al vaker gebruik van gemaakt. Toen mocht je echter 1 maal per dag retour op een lijn en dus niet onbeperkt. Dit jaar dus aangepast?

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2019
    Berichten
    15
    Thanks
    19
    4 waarderingen in 3 posts
    Iemand die enig idee heeft of deze te koop is op het vliegveld? Ik kom de maandags pas ‘s avonds aan. Ik zit te twijfelen om een transfer te boeken of om van deze ticket gebruik te maken.

  7. Deze gebruiker waardeert RJFreak voor het bericht:


  8. #6
    VWC-Lid PMK's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    90
    Thanks
    14
    83 waarderingen in 40 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RJFreak Bekijk bericht
    Iemand die enig idee heeft of deze te koop is op het vliegveld? Ik kom de maandags pas ‘s avonds aan. Ik zit te twijfelen om een transfer te boeken of om van deze ticket gebruik te maken.
    Vanaf het vliegveld kan je ook lopen naar de eerste halte Rosas. Wanneer je buiten bent bij de taxi's beneden, ga rechts af en loop naast de weg aan de linkerkant schuin naar boven. Loop met de bocht die schuin naar links gaat mee. Op een gegeven moment kom je een trap tegen, neem deze en steek over. Nu kom je op een straat uit en loop dan naar rechts. 20 meter verder op een kruispunt is station Rosas te vinden. Lopen duurt denk ik 5 a 10 minuten.
    En ja, het kost wat minder (je slaat zone D en C over), maar vooral lekker om te acclimatiseren na een vlucht


  9. Deze 2 gebruikers waarderen PMK voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •