Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 49 van 49
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Thanks
    2.956
    Thanked 5.321 Times in 2.293 Posts
    Afbeeldingen
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
    Je kan je vragen beter aan Funke zelf stellen onder zijn Youtube filmpjes daar word je wijzer van dan hier.
    Hier bijvoorbeeld het antwoord over het NL Assortiment:

''But for NL we need to make special items, as most of our normal items do not match with the stupid regulations there, and as we are very busy for our main markets, we only have limited time to make those special items for NL sadly, so the assortment wonīt be so big..''
    Maar al met al komen er als ik het goed heb begrepen van Lesli/Zena NL nog behoorlijk wat nieuwe Funke NL-artikelen bij, mits ze allemaal komen natuurlijk. We weten allemaal nog hoe het vorig jaar ging maar ook daarover heb ik mij laten vertellen dat alles wat voorspoediger lijkt te gaan dan vorig jaar. Het is over een maandje alweer september, de maand dat alles traditiegetrouw echt weer losbarst en we overladen zullen worden door nieuwe artikelen en assortimenten van alle Importeurs dus ik ben benieuwd!!

Overigens snap ik zijn reactie wel maar tegelijkertijd ook veel te kort door de bocht. Want o.a. door NL hebben zij nu in Dld ook 500-grammers, cakeboxen en compounds zoals wij die kennen. Een aantal jaren geleden waren dat soort artikelen als consu-artikelen in F2 ondenkbaar in Dld.
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

2. The Following User Says Thank You to gizmo75 For This Useful Post:

VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Thanks
    1.689
    Thanked 2.676 Times in 1.297 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Maar al met al komen er als ik het goed heb begrepen van Lesli/Zena NL nog behoorlijk wat nieuwe Funke NL-artikelen bij, mits ze allemaal komen natuurlijk. We weten allemaal nog hoe het vorig jaar ging maar ook daarover heb ik mij laten vertellen dat alles wat voorspoediger lijkt te gaan dan vorig jaar. Het is over een maandje alweer september, de maand dat alles traditiegetrouw echt weer losbarst en we overladen zullen worden door nieuwe artikelen en assortimenten van alle Importeurs dus ik ben benieuwd!!

Overigens snap ik zijn reactie wel maar tegelijkertijd ook veel te kort door de bocht. Want o.a. door NL hebben zij nu in Dld ook 500-grammers, cakeboxen en compounds zoals wij die kennen. Een aantal jaren geleden waren dat soort artikelen als consu-artikelen in F2 ondenkbaar in Dld.

Het valt mij op hoeveel .nieuwe' artikelen de laatste paar weken/maand door meneer Funke zijn gefilmd.
    Nieuw heb ik tussen aanhalingstekens gezet, want zeer veel van die betreffende artikelen komen uit 2019.
    Het is echt maar een handjevol wat nieuw in 2020 is van Funke.

Maar ja, er zitten veel pareltjes tussen en hopelijk ook in Nederland.
    Hebben toch aardig wat containers van Funke een paar maanden in de hsven in Liyang gestaan denk ik.
    VWC The Biggest Firework Source On The Internet!

4. The Following User Says Thank You to the cigarman For This Useful Post:

Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    10.384
    Thanked 4.311 Times in 1.909 Posts
    Afbeeldingen
    193
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht

Inderdaad, tijdens het bezoek aan de heren van Lesli en zoals ook vermeld in het importeursverslag, staat er redelijk wat op de planning voor Nederland. Zowel cakes als cakeboxen/compounds, en dan heb ik het niet over een of twee handen vol artikelen. Maar nogmaals: de tijd zal het uitwijzen. Funke is erg kritisch (wat natuurlijk goed is) maar wat ook met zich meebrengt dat de uitbreiding in het assortiment versmeerd kan worden over meerdere jaren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

6. The Following User Says Thank You to Djaimy For This Useful Post:

VWC-Lid jakhal's schermafbeelding
    Thanks
    1.821
    Thanked 2.609 Times in 1.056 Posts
    Ik vind het persoonlijk mooi om te zien dat de NL producten ook in DE verkocht worden op diverse sites, en ook daar worden ze goed ontvangen. Dat geeft de kwaliteit wel mooi weer vind ik persoonlijk.
    Pollius Fireworks.

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten