Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 49
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik heb het altijd allemaal zelf betaald en ondanks dat ik altijd veel publiek trek (toch altijd minimaal 50-75 mensen), op het eind veel geklap en complimenten krijg, heb ik nog nooit van iemand een bijdrage gekregen, zelfs nog nooit op 1 januari hulp aangeboden gekregen om de puinzooi op te ruimen. Dat zette mij toch aan het denken en daarom het besluit genomen om dit jaar een extra grote show te geven en daarna is het over en uit en stook ik alleen nog maar lekker in de avond en na 00:30u wanneer iedereen alweer naar binnen is. Voor mij dus na dit jaar geen show meer. Wil dit ook niet meer om telkens aan de verwachtingen te voldoen. Lekker een potje zo nu en dan, tussendoor een compoundje. Lekker, kijk er al helemaal naar uit om dat zo te gaan doen.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.211
    422 waarderingen in 224 posts
    Ik koop
    Ik steek af
    Ik ruim op
    De straat en bekenden genieten
    Ik vraag niet om hulp maar alles wat je krijgt is fijn
    Mijn pa hielp me met straat aanvegen
    Mijn broer met vuurwerk opruimen
    Bij het opruimen veel complimenten gehad
    Dit is voor mij voldoende. Vuurwerk hoort er voor mij bij en de gevolgen van het afsteken neem ik dan ook.
    Zo ook het betalen. Ik heb nog nooit om een betaling gevraagd en dat blijft ook zo. Vaak nemen bekenden ook een aantal leuke cakes mee. Genieten voor iedereen..

  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik heb het altijd allemaal zelf betaald en ondanks dat ik altijd veel publiek trek (toch altijd minimaal 50-75 mensen), op het eind veel geklap en complimenten krijg, heb ik nog nooit van iemand een bijdrage gekregen, zelfs nog nooit op 1 januari hulp aangeboden gekregen om de puinzooi op te ruimen. Dat zette mij toch aan het denken en daarom het besluit genomen om dit jaar een extra grote show te geven en daarna is het over en uit en stook ik alleen nog maar lekker in de avond en na 00:30u wanneer iedereen alweer naar binnen is. Voor mij dus na dit jaar geen show meer. Wil dit ook niet meer om telkens aan de verwachtingen te voldoen. Lekker een potje zo nu en dan, tussendoor een compoundje. Lekker, kijk er al helemaal naar uit om dat zo te gaan doen.

    Aparte keus om dan nogmaals te gaan doen wat je eigenlijk niet wil.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  5. #19
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.772
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik heb het altijd allemaal zelf betaald en ondanks dat ik altijd veel publiek trek (toch altijd minimaal 50-75 mensen), op het eind veel geklap en complimenten krijg, heb ik nog nooit van iemand een bijdrage gekregen, zelfs nog nooit op 1 januari hulp aangeboden gekregen om de puinzooi op te ruimen.
    Wat had je dan verwacht ? Welcome to the real world ( met de afgestompte en kille mensheid )
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #20
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Ik betaal alles zelf. De complimenten na afloop zijn hartverwarmend. Altijd al zo gedaan.
    December Will Be Magic Again!!

  7. #21
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    Ik betaal het vuurwerk zelf. Het is mijn hobby. Ik krijg wel de hele avond onderdak, eten en drinken! En last but not least veel plezier er voor terug.

  8. #22
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Super gebaar dit, haha gaan zeker wat dikke funke blokken komen dit jaar dan
    Heb er daarvan idd een paar op het oog.

  9. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrothijsje Bekijk bericht
    Mijn vrienden hebben op eigen initiatief allemaal 75 e de man bijgelegd afgelopen jaar. Was toch 425, heb het toen zelf maar verdrievoudigd
    Ik vraag me dan toch af hoe je op 425 uitkomt...

    On topic: ik betaal alles zelf en weiger zelfs vrijwillige bijdragen van anderen. Het is mijn ding en het blijft mijn ding.

  10. #24
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    947
    Thanks
    898
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Er is bij ons in de straat wel eens het idee geweest van een aantal buren voor een soort crowdfunding.
    Dit is nooit gebeurd maar vind ik ook niet erg. Ik doe het samen met mijn broertje en mijn zwager neemt trouw ook een aantal potten mee. Ook onze nieuwe buurman had afgelopen jaar een paar compounds. Opruimen doet wel bijna iedereen aan mee, of ze nou afgestoken hebben of niet. De complimentjes op 1 januari vind ik leuker dan een paar euro.

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    ik betaal alles zelf

  12. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Aparte keus om dan nogmaals te gaan doen wat je eigenlijk niet wil.
    Ik ga die show voor mijzelf en mijn familie geven, als een soort van afscheid. Was er ook maar ooit één iemand naar mij toe gekomen om mij te helpen om de rotzooi op te ruimen was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen. Maar de gedachte dat iedereen na afloop lekker naar binnen gaat terwijl ze daarvoor met volle teugen hebben mogen genieten van een mooie show en de dag daarna mij zien zweten, bukken, vegen enz. En dan niet eens een poot uitsteken of aanbieden om te helpen en dat na 15 jaar dat ik dit hier doe, heeft mij dit doen besluiten. Ik wil gewoon hier niet meer aan meedoen, ik schiet nog één show voor mijzelf en mijn familie maar ik gun het daarna mijn buurtgenoten niet meer om mee te genieten. Ik heb dat punt nu echt bereikt, helaas.

  13. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  14. #27
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik ga die show voor mijzelf en mijn familie geven, als een soort van afscheid. Was er ook maar ooit één iemand naar mij toe gekomen om mij te helpen om de rotzooi op te ruimen was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen. Maar de gedachte dat iedereen na afloop lekker naar binnen gaat terwijl ze daarvoor met volle teugen hebben mogen genieten van een mooie show en de dag daarna mij zien zweten, bukken, vegen enz. En dan niet eens een poot uitsteken of aanbieden om te helpen en dat na 15 jaar dat ik dit hier doe, heeft mij dit doen besluiten. Ik wil gewoon hier niet meer aan meedoen, ik schiet nog één show voor mijzelf en mijn familie maar ik gun het daarna mijn buurtgenoten niet meer om mee te genieten. Ik heb dat punt nu echt bereikt, helaas.
    Vind ook wel dat je beetje hoge verwachtingen heb van mensen hoor. Er van uit gaan dat iemand jou gaat helpen met zooi op ruimen.

    Blijft ook een aparte keuze moet ik zeggen bedoel voor wie ben je nou aan het stoken? Stook je voor de buurt ja dan snap ik het maar ik mag toch aan nemen dat je voor jezelf die show neerzet en je eigen niet afvraagt wat de buurt er van vind. Als ze het leuk vinden prima maar vinden ze het niet ook prima als jij er maar lol aan heb gehad. dat je erna troep moet opruimen tja dat weet je van te voren.
    365 days a year pyromaniac

  15. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Vind ook wel dat je beetje hoge verwachtingen heb van mensen hoor. Er van uit gaan dat iemand jou gaat helpen met zooi op ruimen.

    Blijft ook een aparte keuze moet ik zeggen bedoel voor wie ben je nou aan het stoken? Stook je voor de buurt ja dan snap ik het maar ik mag toch aan nemen dat je voor jezelf die show neerzet en je eigen niet afvraagt wat de buurt er van vind. Als ze het leuk vinden prima maar vinden ze het niet ook prima als jij er maar lol aan heb gehad. dat je erna troep moet opruimen tja dat weet je van te voren.
    Nee, hoor. Totaal geen verwachtingen gehad. Maar wanneer je 15 jaar lang een show schiet van meer dan 1000 euro die ik uit eigen zak betaal en daarna dan alles zelf moet opruimen, dan ga je na verloop van tijd toch wel eens nadenken over dat er al die tijd nog nooit iemand naar je toe is gekomen om hulp aan te bieden. Hoezo heb ik dan hoge verwachtingen van iemand? We hebben het hier wel om gemiddeld 75 mensen en dan niet één van hen die ooit eens dacht om mij te helpen met opruimen o.i.d?
    Ik schoot de show min of meer voor mijn familie maar zeer zeker ook voor de buurt en ja ook natuurlijk voor mijzelf maar ik ben afgelopen jaar erachter gekomen dat ik net zoveel kan genieten van wat losse potten en compounds, zonder een show daarvan te maken. Dus ik hoef voor mijzelf geen show meer dus dan ga ik dit na dit jaar ook niet meer doen. Hoef ik ook niet meer aan iemand anders verwachtingen te voldoen en ik hoef ook niet meer te hopen dat ik ooit hulp aangeboden zal krijgen. Snappie?

  16. #29
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Hier afgelopen jaar samen met familie en vrienden samen een showtje geschoten. Eigenlijk was ik dat niet eens van plan maar het werd aan mij gevraagd of ik dat weer een keertje wilde doen. Dat vond ik goed mits er mee werd betaald. Donaties waren op vrijwillige basis en wat mensen er voor over hadden. Ik had donaties van 20 tot 100 euro gekregen. Zelf het uiteindelijke bedrag ongeveer verdubbeld. De volgende dag is het vuurwerk door de familie opgeruimd, toen ik 1 januari uit bed kwam en die kant op wilde gaan kreeg ik een appje dat alles al blinkend schoon was dus kon ik lekker thuis blijven.

  17. Deze 2 gebruikers waarderen Mavcovic voor het bericht:


  18. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Hier afgelopen jaar samen met familie en vrienden samen een showtje geschoten. Eigenlijk was ik dat niet eens van plan maar het werd aan mij gevraagd of ik dat weer een keertje wilde doen. Dat vond ik goed mits er mee werd betaald. Donaties waren op vrijwillige basis en wat mensen er voor over hadden. Ik had donaties van 20 tot 100 euro gekregen. Zelf het uiteindelijke bedrag ongeveer verdubbeld. De volgende dag is het vuurwerk door de familie opgeruimd, toen ik 1 januari uit bed kwam en die kant op wilde gaan kreeg ik een appje dat alles al blinkend schoon was dus kon ik lekker thuis blijven.
    Kijk dat is nu een mooi gebaar, daar doe je het dan voor. Een beetje geven en nemen, zonder verwachtingen van elkaar. Top!

  19. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •