Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flutsjah's oud&nieuw film en sfeer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hierbij de volgende update, de budgettopper die iedereen inmiddels kent en waarvan de laatste nog in de freakacties eruit vliegen. Gelukkig nog 2 op voorraad hier zodat ik er nog 2 jaar van kan genieten.



    Daarnaast om alles in 1 topic te krijgen de start van het 00:00u moment en de finale van afgelopen jaar:

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

    Comment


      #17
      Mooie update's weer flutsjah, mooie films met top producten.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Inderdaad, mooie update en mooi dat enthousiasme bij de Secret Salutes. Geweldig!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Mooi wark kerel!

          Comment


            #20
            Thanks voor de reacties! Hier nog een update met wat kleiner spul en nog wat filmpjes die ik alleen in de product topics had gepost. Ik vind de Anton van hoops echt een dikke aanrader! Hoop hem dit jaar weer te kunnen bemachtigen (Vuurwerkstore Holten, hint hint!)




            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

            Comment


              #21
              Ik ga nog even door met wat single shots, zag dat ik deze nog niet had bewerkt dus in de tijden van thuiszitten gelijk maar even gedaan. De 3 toppers van Evolution:



              Daarnaast nog een leuke fontein (wel op afstand gefilmd)


              En als bonus de orthen box bij je bestelling:
              https://www.youtube.com/user/flutsjah/

              Comment


                #22
                Vette update's weer hoor. Blijft mooi om je fanatisme te zien. En die Anton van Hoops, wat een prachtig effect zeg! Één van mijn favoriete effecten die je maar weinig echt goed uitgevoerd terug ziet komen.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                  Vette update's weer hoor. Blijft mooi om je fanatisme te zien. En die Anton van Hoops, wat een prachtig effect zeg! Één van mijn favoriete effecten die je maar weinig echt goed uitgevoerd terug ziet komen.
                  Is er een Nederlands vergelijkbare pot? Ik zie hem nergens terug

                  Comment


                    #24
                    En de volgende update, zoals het er nu uitziet zal ik tot ongeveer september wekelijks 2 films uploaden en vanaf september 3 stuks tot aan midden december. Dan blijven de updates lekker komen en in tijden van kruidstress wat extra afleiding. En mogelijk geeft het nu wat afleiding van alles wat er nu gaande is met het corona virus.

                    De sonnet 9, blijkbaar de enige die ik op film heb staan. Gelukkig nog 1,5 doos over dus aankomend jaar weer een kans:


                    Voor iedereen welbekend, maar voor mij de eerste keer dat ik het afstak de monster ride:


                    En deze beuker van een cake, de verhalen waren zeker niet overdreven! Hoop hem dit jaar weer te kunnen bemachtigen, de titanium salute (met een shell van de buurman erbij):


                    En als bonus de limited edition 2, hopelijk krijg ik #3 dit jaar voor een mooie prijs te pakken:


                    Wat betreft de Aton (ik zeg de hele tijd verkeerd aNton) heb ik nog geen vergelijkbare NL cake gezien. Anders hoor ik dat ook graag
                    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                    Comment


                      #25
                      Die Sonnet is echt een brute ss. Helaas ben ik enkele jaren te laat enthousiast geworden over de single shots in het algemeen. Nu moet ik het doen met een ervaring van de paar die ik heb geschoten en koesteren dat ik er nog twee heb staan van Funke :(
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #26
                        Ja ik kende tot vorig jaar ook het fenomeen F3 single shots niet, dus blij dat ik er nog net op tijd achter ben gekomen! Als je er nog hebt staan kun je er mooi nog een jaar van genieten

                        Hierbij de nieuwe update met wat meer kleiner spul voor in de vooravond.

                        De Thunder rockets (iets meer van verwacht, maar leuk om mee te starten):


                        Hoax van de set Hoax & Insomnia:


                        En omdat het kan toch nog een setje single shots, helaas 1 niet op film dus aankomend jaar weer een kans:
                        https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                        Comment


                          #27
                          Fijne films weer flutsjah, mooi topic dit
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Mooie video's! Heerlijk filmpje van de Kometenbomben, mooi nummer ook op de achtergrond!
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              #29
                              Fijne films weer hoor. Thanks! Wat blijven die Kometenbomben toch fijn, op elke film!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                En we zijn alweer een week verder dus tijd voor een update!

                                Deze keer de Afershock thunder rockets XXL in de aanbieding, wat een naam voor een stel pijlen maar ik ben blij dat ik deze heb gehad! Niet per se goedkoop, daarom ook maar 1 pakje maar echt een goede rauwe fluit met afsluitend boektje. Erg leuke pijlen, nog 2 over in het pakje voor aankomend jaar.



                                De volgende is een Romeinse kaars die blijkbaar nog wel mag, de bazooka. Ik had hem relatief duur (al is de winkelprijs helemaal absurd, hoezo 500 gram??!) en ik wist niet helemaal of ik er blij van was deze in de collectie te hebben. Maar ik moet zeggen hij viel niet tegen, leuk afvuur geluid en ik hou gewoon erg van het crackling effect. Ding zelf is net een grote tube kit. Helaas niet in de beste kwaliteit gefilmd omdat hij per ongeluk op slowmotion stond.



                                En als afsluiter de primal instinct, aardige compound met voor het publiek de salute verrassing aan het einde. Deed het goed!
                                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                                Comment

                                Working...
                                X