Banner Broekhoff Vuurwerk - Magnumvuurwerk.nl
Pagina 5 van 21 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 314
  1. #61
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    En de volgende update, dit keer met wat kleiner spul.

    Om te starten een salute cakeje van het 18u tijdslot, de heavy legend 15. Ik kon niet echt verschil ontdekken tussen beide cakes maar wat een leuke dingen zijn dit zeg! Salutes doen het echt goed en zijn nét dat tikje harder dan het siershot. Hoek is niet fantastisch, ik was nog bezig met het opzetten van een kleine houder op een tafel maar dat bleek niet te werken. Dit jaar weer van de partij!



    De volgende zat in het 20u tijdslot, de fierce assasin met spinners. Echt een toffe cake om te verwerken in een showtje in de vooravond of zoals ik heb gedaan ter afwisseling. Mooi uitgewerkte spinners met wat kleur, en dan een lekkere eindsalvo. Die gouden ghost/blink vind ik erg tof bij die budget potjes, is toch net wat anders dan het standaard wit. Zeker een aanrader voor freakprijzen, liefst wel per 2 dan stukje van elkaar af.



    De volgende stond aan het einde van 20u gepland, de malibu magnet. Zó jammer hoe Rubro zijn producten overpriced, want dit is echt een dikke aanrader. Ik vond die gouden staarten zo mooi, op film zag het er al goed uit en had dus hoge verwachtingen die zeker zijn waargemaakt. Ik had deze voor een euro of 8 en dat is echt een goede prijs voor deze. Zou hem zeker weer kopen als ik hem rond die prijs voorbij zie komen!

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  2. Deze 11 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #62
    VWC-Lid het bergje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 maart 2010
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    595
    Thanks
    537
    629 waarderingen in 207 posts
    Bedankt weer voor de filmpjes!

    Mooi om te zien hoe jij je avond hebt ingedeeld. Ik pak meestal gewoon hetgeen wat voor handen is.

  4. Deze gebruiker waardeert het bergje voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Zijn die salutes vergelijkbaar met de HL 16/25/36 shots? Bedankt weer voor 't delen maat!
    https://youtube.com/@Pyroblom

  6. #64
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
    Zijn die salutes vergelijkbaar met de HL 16/25/36 shots? Bedankt weer voor 't delen maat!
    Ja vind ik lastig te beoordelen omdat ik een slechte batch HL16 had, daar gingen deze zeker overheen. HL25 heb ik nog staan voor aankomend jaar en HL36 nooit gehad. Ik denk dat ze vergelijkbaar zijn, echt meer dan prima salutes die hier vanaf kwamen.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  7. #65
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Bedankt weer voor je filmpjes Flutsjah. Vooral die Malibu Magnet ziet er erg goed uit zeg. Gaaf effect!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  9. #66
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Op naar de volgende update.

    Een leuk potje in het 18u tijdslot, dit jaar ook weer erbij is de mega panic. Ok, niet de meest gevulde boeketten maar voor een zeer zacht prijsje te koop en lekker tempo. Crackling vind ik altijd goed en blauw zie je niet vaak in budget potjes. Leuk spul om de avond mee te starten, prima burst ook uit zo'n klein ding.



    De volgende in het 22u tijdslot, de sky buster. Ik zag in het producttopic dat deze echt heel klein was en daar is niks teveel over gezegd. Echt een mini waaier, je zou hem bijna in je broekzak doen. Maar er komt nog best wat geweld uit, cameraman was er niet helemaal op voorbereid. Denk ook omdat deze laag schiet en een crackling mine erbij heeft, want de boeketjes zelf zijn klein. Had hem wat te duur, maar vond het wel indrukwekkend wat er uit zo'n klein ding kwam. Leuk om gehad te hebben.



    En deze losse cake in het 24u tijdslot, de radical power cake b of c. Ik weet niet welke het is, wel dat het de a niet is want die heb ik ook op film staan. Deze had ik later gepland omdat deze een dikke burst zouden hebben en dat is ook zeker zo. Mooi setje van 3 die voor een goede prijs te verkrijgen is. Knalt er goed op los en goed gevuld met subtiel verschil in de effecten. De achterbuurman besloot ook nog een multibreak shell cadeau te doen. Let niet op het gezever op de achtergrond, ging over de totale uitgaven en wat er mogelijk over zou blijven

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  10. Deze 5 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  11. #67
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ben benieuwd hoeveel geweldige films je nog voor ons hebt, je hebt het tempo er goed in zitten. Bedankt maar weer
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  13. #68
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Het is cake B trouwens, blijven gave cakes van de Radical Power!
    https://youtube.com/@Pyroblom

  14. Deze gebruiker waardeert RaideR voor het bericht:


  15. #69
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Ben benieuwd hoeveel geweldige films je nog voor ons hebt, je hebt het tempo er goed in zitten. Bedankt maar weer
    Zoals het er nu naar uitziet blijf ik elke week 3 video's posten tot aan midden december. Dan is het weer nieuwe video's maken

    Voor nu de volgende update. Beginnend met een kleine cake uit het 18u tijdslot, de pyro black uit de hardcore 4 series. Deze set zit voor aankomend jaar 4 keer in mijn collectie, voor nog geen 2,50 per potje vind ik dit echt lekker stookvoer. Goede burst, redelijk gevuld met afwisseling en mooi aantal schoten voor zo'n kleine cake en prijs. Zeker een aanrader!



    De volgende zat in het 20u tijdslot en had ik drie keer, de black hornet (omlabeling van de blow out). Wat een machtig ding zeg! Dit jaar 6 keer van de partij in de collectie, een van de weinige cakes die ik echt in bulk heb aangeschaft. Dit gezien het ook een van de weinige cakes in NL nog is met hummer effect, fantastisch mooi om deze in meervoud af te schieten, zoals ook in onderstaande film per 2. Zit nog te broeden op een paar projecten met deze. Dikke aanrader! Publiek vond deze ook erg mooi, had speciaal gewacht tot mijn vader er was met afschieten want hij was erg benieuwd naar deze.



    En de laatste van deze week, de radical power A. Zelfde geld hiervoor als voor B, machtige apparaten zijn het die zich prima konden meten met de compounds.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  16. Deze 8 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  17. #70
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Bedankt weer voor de update Flutsjah. Wát een geweldige cakes zijn die Radical Power's zeg! Zeer hoge kwaliteit, hele felle blinkers. Bedankt!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  19. #71
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Door naar de volgende update:

    Dit keer wat kleinere cakes, om de beginnen met de eerste 'cake' van de avond de XP13. Echt een mini pruttel ding. Maar goed, het kostte dan ook maar 1 euro. Deed me denken aan het minste cakje van de super cake mix. Leuk voor de collectie om een keer gehad te hebben.



    De volgende is een ander potje van de hardcore 4 series:



    En als laatste in het 22u tijdslot de royal wave van Wolff. Heerlijke cake is dit zeg, met een goede burst, volle lading en uniek donut effect. Echt mooi voor de afwisseling en een keer heel wat anders, falling leaves erbij vind ik ook goed gelukt. Volgens mij is deze uitloop en dat is erg jammer, want dit zijn wel unieke producten. Zena heeft hier een omlabeling van, maar die is wel 2x zo duur als dat ik hem heb kunnen kopen.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  20. Deze 7 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  21. #72
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Bedankt voor de mooie sfeer films ! Muziek erbij, slap gelul en goed vuurwerk
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  22. Deze gebruiker waardeert dikkeeric voor het bericht:


  23. #73
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Inderdaad, deze films geven precies weer hoe een oudjaarsdag verloopt. Heerlijk. De Royal Wave ziet er ook erg goed uit op film, blijft een gaaf effect!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  24. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  25. #74
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Bedankt voor de mooie sfeer films ! Muziek erbij, slap gelul en goed vuurwerk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Inderdaad, deze films geven precies weer hoe een oudjaarsdag verloopt. Heerlijk. De Royal Wave ziet er ook erg goed uit op film, blijft een gaaf effect!
    Zo is het! Vrienden van mij stonden er gezellig bij te ouwehoeren en ook tig keer van cameraman gewisseld. Nog steeds blij hoe dat is uitgepakt, want beetje on the fly gegaan waarbij de ene door stond te zeveren en de ander stil stond te genieten.

    Door naar de volgende update, ik had iets te optimistisch geteld dus tot aan 1 september 2 films per week. Daarna weer door naar 3 per week met later in het jaar nog wat overgebleven collectie video's en compilaties.

    Voor nu een kleine cake in de vooravond in het 18u tijdslot, de sandstorm. Kleine prijs voor dit cakje en hij viel me niet echt tegen. 3 verschillende effecten bij elkaar wat je niet zo vaak zit in zo'n budget ding, natuurlijk niet de meest gevulde boeketten maar qua burst prima. Geen laffe plofjes, dat maakt toch wel zo'n potje in mijn ogen. Leuk stookvoer en zeker qua prijs geschikt voor een doorlontproject voor lekker chaos.



    De volgende stond in het 22u tijdslot maar had ook prima meegekund na 00u, de event #2. Stevig aan de prijs en was niet helemaal blij toen ik zag voor welke prijzen je ook cakes kan kopen (was nét toen freaksites kende) maar in de straat deed deze het echt goed. Dikke beuker en mooie grote boeketten, deze lijn van Rubro is echt wel een toppertje. Erg jammer dat deze uitloopt zijn, had graag de andere nummers ook nog geprobeerd (film van nummer 5 volgt nog later). Ik vind deze in lijn met Funke cakes, al betaal je ook gelijkwaardig. Ook doet dat sobere label ook goed aan de uitstraling van deze cakes, net of je prof koopt. Straalt uit dat het vooral om de inhoud gaat.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  26. Deze 9 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  27. #75
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Elke keer weer fijne updates ook in dit topic. Afgelopen 2 weken de compilatie verspreid over 2 avonden weer eens bekeken. Het is al vaker gezegd, maar de sfeer komt echt goed over. Het stoorde mij daardoor ook totaal niet dat er verticaal is gefilmd. Het gaf mij zelfs het gevoel van hier wil ik wel oud & nieuw vieren. Vind het een groot pluspunt dat de afbeeldingen en namen van de producten in beeld staan. Ook leuk om aan de hand van de collectie een indruk te hebben bij welke freakwinkels je hebt geshopt. Want echt alles komt voorbij en heb daardoor ook met een notitieblok gezeten om zo af en toe een artikel te noteren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  28. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


Pagina 5 van 21 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •