Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 1 van 21 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 314
  1. #1
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts

    Flutsjah's oud&nieuw film en sfeer

    Afgelopen jaar voor het eerst de freakacties ontdekt en daardoor een mooie collectie kunnen verzamelen, hiervan heb ik het meeste proberen te filmen en deze wil ik graag delen. Ik heb reeds wat productvideo's al geplaatst maar heb nog voldoende video's staan en vind het wel leuk om alles in 1 topic te verzamelen. Om te beginnen mijn compilatie die ik gisteren eindelijk heb afgemaakt.

    De avond bouwt zich steeds meer op, dus het begint met klein stookvoer naar uiteindelijke grote cakes en op het laatst bijna alleen maar compounds en f3 single shots. Voor volgend jaar staan nog wel wat verbeteringen (alles landscape filmen bijvoorbeeld) op de planning maar voor de eerste keer vind ik het best prima gelukt.

    Ik heb ook nog een verhaal van de afhaaldagen in concept staan dus dat wordt de volgende focus. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


  2. Deze 23 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 januari 2019
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    403
    Thanks
    978
    449 waarderingen in 158 posts
    Je film ziet er goed uit! Je hebt veel mooie producten er tussen zitten.

    Nog een gezellige topic om in de gaten te houden!
    With great fireworks comes great responsibility

  4. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk Overijssel voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Super dit, maar jeetje wat een hoop spul haha.
    Mooi man

  6. Deze gebruiker waardeert Vipergq voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Wat vond jij van het klein spul btw een top 5 must have?
    Ik zag dat demonia en monster ride iig indruk maakte, wat nog meer?

  8. #5
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Thanks voor de reacties!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Wat vond jij van het klein spul btw een top 5 must have?
    Ik zag dat demonia en monster ride iig indruk maakte, wat nog meer?
    Ligt er een beetje aan wat je onder klein spul verstaat, als je bedoelt rond de 5 euro per cake zou dat het volgende zijn:
    - Monster ride
    - Heavy legend 15
    - Hardcore 4
    - Imperial
    - Hyper cube

  9. #6
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
    Afgelopen jaar voor het eerst de freakacties ontdekt en daardoor een mooie collectie kunnen verzamelen, hiervan heb ik het meeste proberen te filmen en deze wil ik graag delen. Ik heb reeds wat productvideo's al geplaatst maar heb nog voldoende video's staan en vind het wel leuk om alles in 1 topic te verzamelen. Om te beginnen mijn compilatie die ik gisteren eindelijk heb afgemaakt.

    De avond bouwt zich steeds meer op, dus het begint met klein stookvoer naar uiteindelijke grote cakes en op het laatst bijna alleen maar compounds en f3 single shots. Voor volgend jaar staan nog wel wat verbeteringen (alles landscape filmen bijvoorbeeld) op de planning maar voor de eerste keer vind ik het best prima gelukt.

    Ik heb ook nog een verhaal van de afhaaldagen in concept staan dus dat wordt de volgende focus. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Als ik je collectie bekijk, dan krijg ik het gevoel dat jij bij Haokan bent wezen shoppen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  10. #7
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Als ik je collectie bekijk, dan krijg ik het gevoel dat jij bij Haokan bent wezen shoppen
    Zeker, ik denk dat ongeveer de helft tot 2/3 van deze collectie van Haokan komt. Echt een steengoede winkel. Maar daarnaast heb ik nog 10 andere winkels bezocht dus er zit voldoende variatie in. Ik denk dat ik bijna elk NL merk wel had, en met dank aan de Piroshop ook voldoende buitenlands spul.

  11. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
    Thanks voor de reacties!



    Ligt er een beetje aan wat je onder klein spul verstaat, als je bedoelt rond de 5 euro per cake zou dat het volgende zijn:
    - Monster ride
    - Heavy legend 15
    - Hardcore 4
    - Imperial
    - Hyper cube

    Super bedankt voor het antwoorden.

    Wat zou je top 3 van middelgrote cakes zijn, en je top 3 van de compounds/cakeboxen, of iig dingen die er echt uitsprongen voor je?

    haha heb net heel je filmpje btw gekeken. Gast, wat een fantastische sfeer, zo gezellig met iedereen buiten. Hoop dat men volgend jaar beetje bijdraagt aan je show, al is het maar voor de vorm! Ik sta normaal maar een half uurtje Max buiten, maar dit jaar vuurkorf en wat stoelen en muziek erbij hoor. Je zag wel dat na een uurtje volgens mij iedereen wel klaar was. Bewijst ook weer dat meeste mensen klaar mee zijn na uurtje vuurwerk.

    Ga dit jaar 2 shows doen, 10u een 30min show en 12u een uurtje

  12. #9
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Hele gave beelden zeg, ziet er goed uit. Blijven geweldig dit soort topics. Ook erg benieuwd naar je verhaal over de afhaaldagen, niets mooier dan dat.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  14. #10
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Super bedankt voor het antwoorden.

    Wat zou je top 3 van middelgrote cakes zijn, en je top 3 van de compounds/cakeboxen, of iig dingen die er echt uitsprongen voor je?

    haha heb net heel je filmpje btw gekeken. Gast, wat een fantastische sfeer, zo gezellig met iedereen buiten. Hoop dat men volgend jaar beetje bijdraagt aan je show, al is het maar voor de vorm! Ik sta normaal maar een half uurtje Max buiten, maar dit jaar vuurkorf en wat stoelen en muziek erbij hoor. Je zag wel dat na een uurtje volgens mij iedereen wel klaar was. Bewijst ook weer dat meeste mensen klaar mee zijn na uurtje vuurwerk.

    Ga dit jaar 2 shows doen, 10u een 30min show en 12u een uurtje
    Thanks! Ja ik vond het ook echt een geweldige sfeer, had 2 vrienden die ook gek van vuurwerk zijn die zelf wat kleine potjes hadden gekocht en dus bijna alles hebben meegekeken. De rest stond er lekker bij te ouwehoeren en kon door het raam alles zien. Elke keer als het wat groter werd was de aandacht er weer bij haha, en ook de titanium salute en strong celebration pakten de aandacht. Rond half 12 kwamen een berg buren met vrienden naar beneden die al voor het raam hadden staan kijken, die had ik vooraf geïnformeerd over de show.

    Mensen die wat minder met vuurwerk hadden zeiden inderdaad rond 22u: joh gast het is teveel, ik kan mijn aandacht er niet meer bijhouden haha. Snap ik ook helemaal, zeker als je het zelf niet afsteekt.

    Wat betreft cakes:
    - Final fate
    - Titanium salute
    - Thunderstorm
    - Insane

    Voor het wow effect de eerste 3, maar die laatste verraste me echt positief (ondanks alle goede verhalen die ik al had gehoord).

    Compounds:
    - The branco (echt topper eerste klas!)
    - Strong celebration (wss niet meer te krijgen)
    - Something different (bijzonder combinaties en heerlijk tempo)
    - Evo Bomber (sierlijk en hard tegelijk)

  15. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Ga je dit jaar net zoveel halen weer?

  16. #12
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Met veel plezier naar de complicatie zitten kijken. Echt fantastisch producten zaten er tussen. Jullie hebben volgens mij een top avond gehad!

  17. Deze gebruiker waardeert TryMike voor het bericht:


  18. #13
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Tof om weer eens een compilatie zo te zien. Wat hebben jullie genoten in de straat, dat straalt het er echt af! Ook erg goede producten voorbij zien komen, brede collectie heb je gehad. Ik ben erg benieuwd naar de afhaalverslagen, die zijn zó sfeerverhogend om te lezen tegen het einde van het jaar!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  20. #14
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Ga je dit jaar net zoveel halen weer?
    Ik ga wel op hetzelfde uitkomen dit jaar weer ja, dat punt is bijna al wel bereikt. Nog vooral wat dingen voor 18u en 20u en dan ben ik weer klaar voor dit jaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
    Met veel plezier naar de complicatie zitten kijken. Echt fantastisch producten zaten er tussen. Jullie hebben volgens mij een top avond gehad!
    Thanks voor je reactie, was zeker een topavond. Enorm genoten,en echt blij dat ik het gefilmd heb zodat ik nog regelmatig kan terugkijken. Mooi dat daardoor ook andere ervan kunnen genieten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Tof om weer eens een compilatie zo te zien. Wat hebben jullie genoten in de straat, dat straalt het er echt af! Ook erg goede producten voorbij zien komen, brede collectie heb je gehad. Ik ben erg benieuwd naar de afhaalverslagen, die zijn zó sfeerverhogend om te lezen tegen het einde van het jaar!
    Thanks, leuk om te horen dat het enthousiasme overkomt Ik heb zelf ook regelmatig teruggehoord dat ik stond te lachen als een klein kind en zo voelde ik me ook haha. Afhaalverslag wordt aan gewerkt, maar blijkt toch wat langer te worden dan gedacht. Gaat zeker nog komen!

  21. #15
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Als update een waaierproject, een van de weinige doorlont projecten die ik heb gedaan (naast de finale en boxen).



    En om het topic compleet te krijgen zal ik elke update ook 2 oude video's erbij zetten totdat ik bij ben. Er komen er nog ongeveer 120 dus genoeg nieuwe productvideo's voor de verschillende topics. Om te beginnen met 2 van mijn favorieten:



  22. Deze 6 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


Pagina 1 van 21 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •