Winkelbanner - Vuurwerk Bruchem
Pagina 8 van 21 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 314
  1. #106
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Bedankt weer voor de update Flutsjah. Vooral die Tornado Whirbel ziet er erg goed uit, fijne producten dat klein spul.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  3. #107
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Om het topic volledig te maken hier ook de vuurwerkshow van de vakantie.

    De enige vuurwerkshow waar ik dit jaar waarschijnlijk bij ga zijn, een gelukje tijdens de vakantie in frankrijk aan de Maas (dorpje Haybes). Het gezever moet je op de koop toenemen, we waren bij een festivalletje van het dorp met erg goedkoop bier. En het was de laatste dag van de vakantie, dan weet je het wel. Ook heb ik niet zoveel ervaring met shells, dus geen idee of er ook maar iets klopt van wat ik beweer. Maar het was wel erg leuk!

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  4. Deze 2 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  5. #108
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Wie het kleine niet eert... Een fonteinen-update:

    De meltdown, deze vond ik wat tegenvallen. Ik heb niet zoveel blijkbaar met fonteinen die alleen recht omhoog spuwen. Het doet me te weinig, liever iets van kleur of knetter erin. Ik begreep dat deze wel eens uit elkaar knalt, die van mij was gewoon veilig. Wel een beetje saai, afrader.



    De unicorn (die erg hetzelfde zou moeten zijn) vond ik een stuk beter. Bengaals groen kleurtje, wat meer leven in de fontein zelf en een lekkere crackling finale. Dit vind ik een stuk meer recht doen aan ook de omvang van deze fonteinen. Want dat maakt je verwachting toch ook wel een beetje. Leuk ding om gehad te hebben, maar zou hem niet nog eens halen.



    De snowman, een uitlopend product waarvan er volgens mij nog tig in de omloop zijn. Gaan voor een zacht prijsje weg. Is wel leuk ding, einde staat er niet zo goed op maar dan zie je het gezicht beter. Meer een hebbeding.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  6. Deze 7 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  7. #109
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.004 waarderingen in 953 posts
    Die Unicorn is wel gaaf met die groene bengaal eronder, had van mij helemaal zo mogen wezen ipv de crackling finale. Bedankt voor het delen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert titanium voor het bericht:


  9. #110
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    En nog wat films om de kruidstress te verlagen.

    Allereerst een cake van Katan, de myserious ways. Deze had er enorm zin in en knalde alles in een hoog tempo eruit. Ik had deze speciaal gekocht voor zijn horse tails maar die kwamen nu niet zo mooi uit omdat de andere effecten er doorheen schoten. Tikje jammer dus, maar de tails waren mooi. Denk net pech gehad met de batch, zou deze niet nog eens kopen. Leuk voor een keer!



    De splitting stars van evo waren echt heerlijk! Wat een sier, die magnesiumstaart is echt prachtig en het geheel voelt heel compleet. Echt een goede cake, ik hoop dat de nieuwe batch net zo is en alleen het buitenkantje aangepast is. Ik had ook nog een project van 3 tegelijkertijd maar helaas staat die niet op film. Zeker een aanrader deze!



    Met de unabomber nog een mooi chaos/herrie projectje gemaakt, 2 tripping skyflyer eraan vast en vooraf volgens mij een sonnet 9 als single shot. Ter plekke in elkaar geknutseld en met een cat 1 fonteintje laten ontbranden. Is goed gelukt in mijn ogen, de unabomber gaat wat lang door. Het tempo daarvan mag in mijn ogen wel wat hoger, verder echt een prima cake! Prima burst ook voor een crackling cake.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  10. Deze 5 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  11. #111
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    De golden tears en magical sphinx. Opzich helemaal geen verkeerde cakes! Adviesprijs is veel te hoog, maar leuk spul voor in de vooravond. De cakes zelf zijn echt groot, maar heel licht. Voelde een beetje als nostalgie, had je ook van die oversized cakes waar niet zoveel in zat. Zeker die 10 schots vond ik nog best aardig.



    De sparkles verbaasde me; wat er uit zo'n klein potje kan komen! Schiet ook niet té hoog, maar heerlijk gevulde boeketten en lange hangtime. Die strobe tips doen mij niet zo heel veel, maar alles bij elkaar een leuke cake voor een zachte prijs. Al die kleine dreamscape potjes hebben een tof salvo aan het einde, maakt het geheel mooi af. Stuk voor stuk aanraders wel. Vooraf nog een klein bijtje wat redelijk mislukt haha. Heerlijk dat kleine grut er tussendoor.



    De crackling willows was een van de weinige cakes van evolution die me tegenviel, ik vond het niet echt goed gevuld en crackling staarten maar mager overkomen. Best een afknapper, heb nog een andere crackling cake staan van evo en hoop dat die het beter doet. Denk de minste uit deze lijn in mijn ogen, volgens mij is ie ook uit het assortiment.



    Ohh en voor de mensen die het nog gemist hadden en om een volledig beeld te krijgen wat ik vorig jaar allemaal in mijn aankoopwoede heb gekocht; de leftovers van de kleinere cakes. Ik ga nog een filmpje maken van de leftover compounds en grotere cakes, maar dat kost wat meer moeite gezien die niet echt voorhanden zijn en ik wat adressen afmoet.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  12. Deze 4 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  13. #112
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Ter afwisseling nog wat klein vuurwerk, alle bijtjes en ander vliegend vuurwerk wat ik had. Dit vind ik echt zo'n mooi spul, kan daar enorm van genieten. Heb dat in Nederland nooit zoveel gezien, zag het voor het eerst 3 jaar terug in Duitsland toen ik in Berlijn was. Sindsdien hier meer op gelet en gelukkig hebben we hier ook wat van dit spul. Een compilatie van de verschillende soorten:

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  14. Deze 5 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  15. #113
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    957
    Thanks
    1.625
    708 waarderingen in 371 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
    De golden tears en magical sphinx. Opzich helemaal geen verkeerde cakes! Adviesprijs is veel te hoog, maar leuk spul voor in de vooravond. De cakes zelf zijn echt groot, maar heel licht. Voelde een beetje als nostalgie, had je ook van die oversized cakes waar niet zoveel in zat. Zeker die 10 schots vond ik nog best aardig.



    De sparkles verbaasde me; wat er uit zo'n klein potje kan komen! Schiet ook niet té hoog, maar heerlijk gevulde boeketten en lange hangtime. Die strobe tips doen mij niet zo heel veel, maar alles bij elkaar een leuke cake voor een zachte prijs. Al die kleine dreamscape potjes hebben een tof salvo aan het einde, maakt het geheel mooi af. Stuk voor stuk aanraders wel. Vooraf nog een klein bijtje wat redelijk mislukt haha. Heerlijk dat kleine grut er tussendoor.



    De crackling willows was een van de weinige cakes van evolution die me tegenviel, ik vond het niet echt goed gevuld en crackling staarten maar mager overkomen. Best een afknapper, heb nog een andere crackling cake staan van evo en hoop dat die het beter doet. Denk de minste uit deze lijn in mijn ogen, volgens mij is ie ook uit het assortiment.



    Ohh en voor de mensen die het nog gemist hadden en om een volledig beeld te krijgen wat ik vorig jaar allemaal in mijn aankoopwoede heb gekocht; de leftovers van de kleinere cakes. Ik ga nog een filmpje maken van de leftover compounds en grotere cakes, maar dat kost wat meer moeite gezien die niet echt voorhanden zijn en ik wat adressen afmoet.

    Leuk filmpje Flutsha

    Allemaal paar eurotjes hoor ik je zeggen, maar als je alles bij elkaar op gaat tellen dan loopt het toch al gauw in de papieren.

    Overigens heb ik ook jarenlang wat van dat "klein bier" gehad, maar op een gegeven moment toch besloten om te stoppen met die rommel omdat het echt weggegooid geld is.

    Kwalitatief is het vaak zo uitermate teleurstellend dat het zonde is van je gas om het lontje aan te steken

    En natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals de Color Insanity, Demonia, Monster ride en meer van dat soort spul. Maar als je op het forum rondneust dan weet je snel genoeg of het de aanschaf waard is of dat je beter een iets duurdere cake kan kopen.
    I love Mines

  16. Deze gebruiker waardeert Madmax voor het bericht:


  17. #114
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Inderdaad, het zijn weer erg leuke films. Blijf echt genieten van dit topic.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  19. #115
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    Leuk filmpje Flutsha

    Allemaal paar eurotjes hoor ik je zeggen, maar als je alles bij elkaar op gaat tellen dan loopt het toch al gauw in de papieren.

    Overigens heb ik ook jarenlang wat van dat "klein bier" gehad, maar op een gegeven moment toch besloten om te stoppen met die rommel omdat het echt weggegooid geld is.

    Kwalitatief is het vaak zo uitermate teleurstellend dat het zonde is van je gas om het lontje aan te steken

    En natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals de Color Insanity, Demonia, Monster ride en meer van dat soort spul. Maar als je op het forum rondneust dan weet je snel genoeg of het de aanschaf waard is of dat je beter een iets duurdere cake kan kopen.
    Thanks! Ja zeker gelijk hoor, al die kleine bedragen bij elkaar maken het ook duur. Maar toch vind ik die kleine potjes wat hebben, heb afgelopen jaar wel wat miskopen daarin gedaan maar dit jaar nog selectiever en vind het gewoon erg leuk. Ben vanaf 18u gewoon continue buiten en om dat alleen met compounds of 30mm cakes te doen is niet te betalen. Daarnaast vind ik die kleine dingen juist ook wel leuk omdat je minder verwachting ervan hebt, en je eerder denkt wauw dat ze dat uit zo'n klein potje kunnen halen. Er zijn stiekem echt best wat goede kleine spullen te vinden met prima burst en vulling. Ik vind het wat anders als je alleen duits spul hebt, daarvan knallen er veel gewoon minder goed en dat voelt echt als minder kwaliteit. Bijvoorbeeld die sand storm en star trooper/mega panic. Zijn echt heel leuke dingen voor die 3 euro.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  20. Deze gebruiker waardeert flutsjah voor het bericht:


  21. #116
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Om maar een beetje meer positiviteit hierin te brengen doe ik dagelijks een post. Dit keer een kleiner potje, de blazing devils. Volgens mij uitloop, leuk voor de afwisseling. Het afvuurgeluid van die pearls blijft goed. Leuk voor de vooravond voor tussendoor, keer wat anders. Echt felle tails voor zo'n klein potje i.p.v. die romeinse kaars achtige bollen.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  22. Deze 5 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  23. #117
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Een alom bekende cake, de heavy legend 16. Echter had ik pech dit jaar met de slechte batch, slappe salute. Had hier veel van verwacht, krijgt dit jaar gewoon een herkansing en 2 stuks van besteld.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  24. Deze 5 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  25. #118
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    De red widow is zo'n heerlijke cake die je alleen niet zo vaak voorbij ziet komen. Prachtig effect, heeft wel een beetje de neiging om te gaan 'dansen'. Zag het in andere films ook gebeuren, dus beter even vastzetten. Vind dat ghost effect hier echt mooi in uitkomen. Grote boeketten ook, zeker een aanrader!

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  26. Deze 5 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  27. #119
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    En we blijven nog even bij het red ghost effect. De red ghost van evolution dit keer. Gewoon een heerlijk sierlijke cake, waar echt dikke boeketten vanaf komen. Volgens mij de grootste uit de cakes die ik had van deze serie, en dat uit zo'n klein potje. Echt magisch! Niks mis mee met dit spul als stookvoer in de vooravond. Ik heb compounds gezien die dit minder voor elkaar kregen. Weer even genieten met al die spanning en negativiteit rondom onze prachtige hobby.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  28. Deze 3 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  29. #120
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Ik vond de psycho van Pangu best vergelijkbaar met de dreamscape van Evolution, alleen dan wat zachter geprijsd. Prima boeketten, wel wat goedkopere effecten en geen salvo op het einde maar voor die €5 die ik ervoor heb betaald was het dikke prima voor in de vooravond. Denk niet dat er veel restvoorraden zijn maar goed.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  30. Deze 4 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


Pagina 8 van 21 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •