Winkelbanner - Vuurwerk Vathorst
Pagina 4 van 21 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 314
  1. #46
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.210
    422 waarderingen in 224 posts
    Ik heb het einde van je compilatie gekeken vanaf noi z
    Heerlijk hoe de enthousiasme is.
    Zelf kreeg ik te horen dat ze rubro blokjes al prof vonden lijken.
    Bedankt voor het delen van je films

  2. Deze gebruiker waardeert groningerpyro voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Dank voor de reactie, ik vond de afsluiter met de 3 evo boxen en daarna het karton secret salute zeer geslaagd. Echt een dikke afsluiter van een zeer mooie avond, wel duidelijk wat het kwaliteit is van evo met die compounds. Op naar de volgende update.

    Deze keer een setje van Wolff, waarbij ik al rekening had gehouden dat Haokan de batch van vorig jaar zou leveren waarbij de north dakota afgekeurd was. Dit is wel jammer, gezien ik dat de mooiste van de 2 vindt. De south is wel aardig, per 2 geschoten en dat was ook wel nodig. Ik vond de burst vrij slap en had er meer van verwacht.



    De volgende cake had ik hoge verwachtingen van gezien de vele positieve reacties in het topic en die zijn zeker waargemaakt. Zeer sierlijk maar ook een goede burst, en met de crackling erbij een compleet geheel. De felheid van de tails komt niet helemaal over op film, je moet hem gewoon een keer live hebben gezien.



    De laatste had ik al gepost in het producttopic maar om deze helemaal compleet te maken. Deze fontein had ik ook in het 00:00u tijdslot gezet en daar hoorde deze zeker thuis, wat.een.dikke.fontein! Heerlijk, ik vind crackling sowieso een tof effect maar hoe ontzettend breed deze is en helemaal doordat het windstil was komt het effect perfect tot zijn recht.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  4. Deze 6 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Ja he, ik vind flutsjah en pyroblom echt de meest entertainende compilatie filmpjes hebben op youtube.
    Utrechtse pyroteam en pyrofanaat ook heel vermakelijk, alleen zulke donkere beelden altijd.

    Bij flutsjah en blom is het beeld altijd zo lekker
    https://youtube.com/@Pyroblom

  6. #49
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    De update is weer geweldig flutsjah. Mooie beelden weer van mooie producten, wat blijft die crackling crystal een top fontein zeg.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  8. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 mei 2020
    Locatie
    Down South
    Berichten
    562
    Thanks
    850
    531 waarderingen in 212 posts
    Leuke sfeerbeelden! De Crank ziet er goed uit zeg!

  9. Deze gebruiker waardeert Fermata voor het bericht:


  10. #51
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    Crank is zeker een aanrader, als je ze pakken kan krijgen voor een mooie freakprijs zeker doen! Hierbij de volgende update.

    Deze kleine duitse cake is zeker een meepakker. Knalt lekker laag en kost geen drol. Ik vind het goud ook lang blijven hangen, ik had dit potje afgelopen jaar voor € 2,25. Denk dat het qua prijs-kwaliteit subliem is. Vrij aardige burst, maar vooral omdat ie zo laag komt.



    Deze waaier is er een uit de event serie van Rubro, en dat is toch echt wel een machtige lijn. Je betaalt er in de freak nog steeds stevig voor, maar de uitwerking is zeker prima te noemen. Ik vind de I-shape cakes net wat beter, maar deze waaier mag er zeker zijn. Lekker tempo, sierlijk en prima burst met een fijne afwisseling van effecten. Dit was een van de eerste cakes die de nieuwe cameraman zag (de telefoon wisselde door naar iedereen die aanwezig was).



    En dan al laatste 2 pijlen die ik dit jaar zo graag extra had bijgekocht; de magnum shells. Ik durfde het niet helemaal aan gezien het gebrek aan filmpjes en het niet té beste imago van NL pijlen maar wat ik baal ik hiervan zeg. Had toch 2 extra pakken moeten meenemen in de Holten actie. Maar goed, we hebben de filmpjes nog:


    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  11. Deze 9 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  12. #52
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.044
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Dikke pijlen zeg die twee magnum shells
    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  13. Deze gebruiker waardeert chrissie81 voor het bericht:


  14. #53
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.648
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Erg leuk topic dit! Heel veel mooie producten komen er voorbij en heerlijk ook dat overal een mooie toelichting bij staat. Genieten. Wat betreft die Magnum Shells, dat waren inderdaad prachtige dingen ja!

  15. Deze gebruiker waardeert \_niels_/ voor het bericht:


  16. #54
    VWC-Lid groningerpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2014
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    857
    Thanks
    1.210
    422 waarderingen in 224 posts
    Ik heb de nr 2 van de rubro event serie besteld. Vind ze ook aardig aan de prijs, benieuwd hoe hard de titanium pro nou eigenlijks is.

  17. #55
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Toppertjes, die Magnum pijlen. Hier ook over getwijfeld, uiteindelijk niet gedaan. Flink balen.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

  18. #56
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    En door naar de volgende update met dit keer wat kleiner spul. Om te starten een klein projectje met de super cake mix van Rubro, welke ik afgelopen jaar een aantal had besteld bij Haokan voor een scherpe prijs. Deze 4x bij elkaar gaf wel een aardig effect, maar ik merk dat ik het tegelijk i-shape schieten van cakes niet heel veel meerwaarde vindt dus aankomend jaar zal ik dat niet zoveel doen. Dan liever in v of w shape, of met een aantal meter uit elkaar (met het risico het idee te krijgen dat je op een demo staat). Wat betreft de potjes, tja voor € 4,35 per set van 3 kun je niet veel verwachten. Het is wel leuk voor een keer maar koop ze niet nog een keer. Leuk voor de startende freak om wat door te verbinden.



    Afgelopen jaar had ik stiekem best wat waaiers, en deze vond ik wel aardig. Ik denk elke keer dat ik hem voor veel minder heb gekocht en dan is deze wel leuk maar achteraf gezien was deze veel te duur. Voor het geld best kleine effecten, maar hij gaat wel redelijk lang door. Vind het niet echt een aanrader, al zie ik hem nu wel voor een leuke prijs voorbij komen.



    De volgende had ik gratis gekregen bij de bestelling mortar bombs van vulcan, 0 verwachtingen en dat scheelt altijd. Wel leuk ding om erbij te krijgen, heeft een leuk tempo en mine. Maar de spreiding vond ik erg tegenvallen.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  19. Deze 6 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  20. #57
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Lekker actief weer met updates!

  21. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  22. #58
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Flutsjah, ondanks het VVS, enorm bedankt voor de vele straatfilms. Echt een sfeervol topic, leuk dat je er wat bij verteld.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  23. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  24. #59
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.684 waarderingen in 882 posts
    En door naar de volgende update. Eens trouwens dat het VVS niet zo'n succes is, kwam vooral doordat ik te weinig tijd had genomen om het statief neer te zetten wat weer een gevolg was van het te laat beginnen met de tent op te bouwen... Leerles voor aankomend jaar, dan sta ik wél om 17u al klaar met de F1 producten.

    Als eerste een cake van het 20u tijdslot, de fast riot. Deze vond ik prijs-kwaliteit erg goed, mooie spreiding en enige variatie in de cake. Leuk eindsalvo ook wat ik nog niet zoveel gezien had in cakes van deze prijsklasse. Maar echt bijzonder, nee. Leuk om gehad te hebben, erg van genoten maar geen blijvende indruk gemaakt. Wel een leuke cake om projecten mee te maken, paar van deze tegelijk geven veel chaos in de lucht.



    De volgende stond in het 22u tijdslot, en had ik in mijn enthousiasme gekocht bij Haokan. In mijn onwetendheid al voor de zomersale, en enigzins verontrust toen ik pas achteraf de comments zag hier. Echter is het ergens ook wel fijn als je lage verwachtingen hebt van een cake, want deze zou niet zoveel voorstellen en veel minder zijn dan de vergelijkbare cruelty. We gaan erachter komen, want die heb ik dit jaar maar ik vond dit echt wel een topper. Lekkere salvo's, goede burst en spreiding en goud wat lekker lang blijft hangen. Hier heb je sowieso geen miskoop aan.



    En als afsluiter een compound van na 24u, de laatste batch dragon box 3. Wat een klein doosje dacht ik nog toen ik deze voor het eerst zag, enigszins teleurgesteld. Maar ontzettend goed gevuld kwam ik later achter. Lekker tempo, veel variatie maar helaas net niet dat wáuw moment bij de laatste cake. Ik hoop hem nog eens te hebben waar die laatste cake weer extra hard gaat. Desalniettemin erg van genoten! De spinners doen mij niet heel veel, maar het spider effect vind ik erg gaaf en waren ook heerlijk gevuld. Nu nog een keer kijken naar nummers 1 en 2.

    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  25. Deze 6 gebruikers waarderen flutsjah voor het bericht:


  26. #60
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Hele mooie update weer, blijven mooie beelden zo die ook een goede sfeer hebben. Bedankt voor je moeite hierin.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  27. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


Pagina 4 van 21 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •