Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
  1. #16
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Het is met onze kinderen niet anders, die zijn zielsgelukkig als er weer wat afgestoken. Bij elke knal opspringen om bij het raam te kijken of non stop uit het zolderraam willen kijken. Zo herkenbaar allemaal. Daarom o zo triest dat wij een overheid hebben welke zo hard faalt om maatschappelijke problemen op te lossen.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  2. Deze 3 gebruikers waarderen Thresher voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    322
    Thanks
    1
    155 waarderingen in 119 posts
    Zo mooi, en precies zoals het bij ons gaat. Onze kids vinden het spannend en fantastisch tegelijk. Dit jaar ivm de mist om 19u 95 procent afgestoken. Stuiteren onze 3 boys en de 2 van onze vrienden, allemaal onder de 7. en boos dat ze waren dat ik ook nog wat voor 12u bewaarde. Zo geweldig vonden ze het.
    Zoon van 2 was overigens het aller enthousiasts.

  4. Deze gebruiker waardeert WJE voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2020
    Berichten
    70
    Thanks
    48
    51 waarderingen in 29 posts
    Leuk om te zien man, heb het zelfde met m'n neefje, is nu inmiddels 14... maar het totale geluk als het kereltje de dikste compound af mag steken... daar koop ik graag wat extra voor.
    Onbetaalbaar.

  6. #19
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Het is met onze kinderen niet anders, die zijn zielsgelukkig als er weer wat afgestoken. Bij elke knal opspringen om bij het raam te kijken of non stop uit het zolderraam willen kijken. Zo herkenbaar allemaal.
    Dat doen niet alleen kinderen hoor....
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  7. Deze 3 gebruikers waarderen the cigarman voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Dat doen niet alleen kinderen hoor....
    Ik ben die fase ook nooit ontgroeid
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  9. Deze 3 gebruikers waarderen Thresher voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid De-PyroFanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2020
    Berichten
    139
    Thanks
    55
    424 waarderingen in 114 posts
    Dit is toch prachtig! Zoveel plezier halen ze eruit! Heerlijk om te zien hoe die kinderen net zo genieten!
    YouTube: De PyroFanaat

  11. #22
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Het is met onze kinderen niet anders, die zijn zielsgelukkig als er weer wat afgestoken. Bij elke knal opspringen om bij het raam te kijken of non stop uit het zolderraam willen kijken. Zo herkenbaar allemaal. Daarom o zo triest dat wij een overheid hebben welke zo hard faalt om maatschappelijke problemen op te lossen.
    Het erge is. Dat ze express falen. Ze kunnen makkelijk...maar willen niet.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  12. #23
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Het is met onze kinderen niet anders, die zijn zielsgelukkig als er weer wat afgestoken. Bij elke knal opspringen om bij het raam te kijken of non stop uit het zolderraam willen kijken. Zo herkenbaar allemaal. Daarom o zo triest dat wij een overheid hebben welke zo hard faalt om maatschappelijke problemen op te lossen.
    Ik weet niet in welk land jij leeft maar dit land heeft geen maatschappelijke problemen. Of misschien 2. 1 is vuurwerk en de ander is dat er nederlanders in dit land zijn. Alles moet in het werk gesteld worden om zoveel mogelijk mensen hierheen te halen en die hun gang te laten gaan en te helpen bij alles en daar mag niemand maar dan ook niemand wat van zeggen.

    Dus zijn er maatschappelijke problemen? eigenlijk niet als de nederlanders of het land uit gaan of hun mond houden is er niks aan de hand. Ze bedoelen het allemaal goed en hebben een slechte tijd achter de rug en dat moet je accepteren en helpen....
    365 days a year pyromaniac

  13. #24
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Ik weet niet in welk land jij leeft maar dit land heeft geen maatschappelijke problemen. Of misschien 2. 1 is vuurwerk en de ander is dat er nederlanders in dit land zijn. Alles moet in het werk gesteld worden om zoveel mogelijk mensen hierheen te halen en die hun gang te laten gaan en te helpen bij alles en daar mag niemand maar dan ook niemand wat van zeggen.

    Dus zijn er maatschappelijke problemen? eigenlijk niet als de nederlanders of het land uit gaan of hun mond houden is er niks aan de hand. Ze bedoelen het allemaal goed en hebben een slechte tijd achter de rug en dat moet je accepteren en helpen....
    Klopt het dat jij Medelanders bedoeld i.p.v. Nederlanders? Zo niet, snap ik weinig van jouw reactie

    Tevens is de vraag wat men onder een maatschappelijk probleem verstaat. In ieder land, met of zonder vuurwerk, zijn mensen die zich niet kunnen gedragen. Ook dat staat los van de jaarwisseling, enkel dat er met de jaarwisseling vaak veel meer mensen op de been zijn dan tijdens een gemiddeld uitgaansweekend of evenement, waardoor de kans dan ook groter is op ongeregeldheden.

    Of dat een maatschappelijk probleem is, interpreteerd iedereen verschillend. Tevens is dit topic ook niet de plek om deze discussie te voeren, gezien we het over de blije gezichtjes van de vele kinderen hebben als het om vuurwerk gaat.

  14. Deze gebruiker waardeert htevents voor het bericht:


  15. #25
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Blijft een tof filmpje dit hoor.
    Ik heb afgelopen jaar ook geweldig genoten van knalerwten. En dan met name hoe mijn zoontje ze wegsmeet. Dat soort beelden zijn gewoon goud!

  16. Deze 3 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  17. #26
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Het stoken met/door mijn dochter wordt voor mij een steeds belangrijker deel van de jaarwisseling. Het enthousiasme en de glimlach maken voor mij inmiddels oud en nieuw, en drukken de beleving rond middernacht steeds meer naar achter. Mooie herinneringen maken, daar draait het om. i.p.v. het stoken om het stoken van de vroegere jaren. Genieten dus met de kids, zij zijn de toekomst!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    ik ben de laatste 2 weken lekker druk met geluidsloos cat 1 spul met mijn dochter van 2,5. wat een genot zeg. draaitolletjes, bijtjes, bengaalse vlammetjes. ze staat te springen van geluk, en daardoor papa ook!
    Dat gevoel, daar kan letterlijk geen show tegenop!

  19. Deze 3 gebruikers waarderen ghoost voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •