Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkshow op bruiloft

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkshow op bruiloft

    Beste leden,

    Deze zomer gaan mijn vriendin en ik trouwen en wij willen hier heel graag een vuurwerkshow bij.

    Bij voorkeur een pyromusical maar gezien de hoeveelheid werk die hier in zit en de termijn waarop we gaan trouwen moet ik hier nog een ei over leggen.

    Er zijn vooralsnog mogelijkheden bij de locatie. Nu zie ik dat er redelijk wat partijen zijn die iets in die trend aanbieden.

    Katan
    Caffero
    Dreamfireworks
    Colorful firework events

    Zijn er mensen die ervaringen hebben met een van bovenstaande partijen? Hoe verliep de communicatie? Was het eindresultaat naar wens? Krijg je inzicht in de ideeën die ze hebben voor de show?

    Ik zag dat Stefan Works via dreamfireworks iets geregeld heeft en dat zag er top uit maar meer ervaringen zijn altijd mooi.

    Bedankt!

    Pyro-freak

    #2
    Ervaring met de door jou genoemde niet op dat vlak...

    Je kan ook Big Smile Fireworks benaderen voor info, dan heb je een liefhebber pur sang te pakken en weet ik zeker dat je een top herinnering aan je huwelijk krijgt.

    Comment


      #3
      ik zou zelf een paar dozen aanstekken.
      stuk goedkoper

      Comment


        #4
        Ik weet, uit ervaring, dat Caffero altijd mooie pyromusicals bouwt en dat de klanten ook altijd tevreden zijn. Ik zou als ik jullie was gewoon bij een aantal bedrijven een offerte opvragen en kijken waar jullie het beste gevoel bij hebben. Op Youtube staan van de meeste bedrijven wel voorbeeld filmpjes.
        En ik weet niet hoeveel vuurwerk je in de show wilt hebben maar houd dan wel rekening met de evt aanvraag termijn van de ontbrandingstoestemming.
        Wel super om dit te doen op je bruiloft!! Veel plezier met de voorbereidingen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
          Ervaring met de door jou genoemde niet op dat vlak...

          Je kan ook Big Smile Fireworks benaderen voor info, dan heb je een liefhebber pur sang te pakken en weet ik zeker dat je een top herinnering aan je huwelijk krijgt.
          Dank voor de tip. Die kreeg ik net ook al per PM dus dit ga ik eens checken.

          Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
          ik zou zelf een paar dozen aanstekken.
          stuk goedkoper
          Tsja. Geen speld tussen te krijgen maar het laatste waar ik zin in heb op m'n bruiloft is gezeik.

          Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
          Ik weet, uit ervaring, dat Caffero altijd mooie pyromusicals bouwt en dat de klanten ook altijd tevreden zijn. Ik zou als ik jullie was gewoon bij een aantal bedrijven een offerte opvragen en kijken waar jullie het beste gevoel bij hebben. Op Youtube staan van de meeste bedrijven wel voorbeeld filmpjes.
          En ik weet niet hoeveel vuurwerk je in de show wilt hebben maar houd dan wel rekening met de evt aanvraag termijn van de ontbrandingstoestemming.
          Wel super om dit te doen op je bruiloft!! Veel plezier met de voorbereidingen
          Dank voor je reactie. Die ontbrandinstoestemming liep ik ook al tegen aan, dat moet minimaal 14 weken van te voren zoals ik het lees. Maar daar kunnen alle kandidaten ons denk ik perfect bij begeleiden. Heeft volgens mij voornamelijk met de zwaarte van het vuurwerk en hoeveelheid te maken. Nu wil ik een toffe show zien maar het zal geen extreem iets worden. Onder een bepaald gewicht hoeft de aanvraag maar 2 weken van te voren las ik.
          Zeker tof om te doen! Heb ook wat betreft pyromusical al een bepaald idee in m'n hoofd dus erg leuk om aan te werken.

          Comment


            #6
            Xena Vuurwerk uit Ede,

            Stuur mij maar is een Pb! ik help je er graag mee
            no Pyro no Party....

            Comment


              #7
              Allereerst gefeliciteerd ouwe kruitsnuiver!!

              Als jullie trouwlocatie al vast staat is dat al een heel belangrijk gegeven. Veel trouwlocaties zijn helaas niet geschikt voor het afsteken van vuurwerk en als je er dan een officiële melding of aanvraag voor wil doen dan val je door de mand en gaat het hele vuurwerkfeest niet door.
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #8
                Ik heb DFP uit Tiel ook wel eens een mooi showtje zien schieten. Doe daar ook eens navraag zou ik zeggen. Goeie kerel die Bob

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door het bergje Bekijk bericht
                  Ik heb DFP uit Tiel ook wel eens een mooi showtje zien schieten. Doe daar ook eens navraag zou ik zeggen. Goeie kerel die Bob
                  Jup en ze hebben voor een FPM lid wil in het najaar van 2019 ook een bruiloft show geschoten.
                  Ik ga even zoeken, wordt vervolgd.
                  Edit gevonden.
                  klein showtje consumentenvuurwerk door DFP Ivm mijn bruiloft :)


                  FPM lid Josie was de gene waarvan de vuurwerk show was.
                  Ik weet alleen niet of hij lid is van vuurwerk crew.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                    Jup en ze hebben voor een FPM lid wil in het najaar van 2019 ook een bruiloft show geschoten.
                    Ik ga even zoeken, wordt vervolgd.
                    Ik zou gaan voor DFP of big smile. Die zijn ook onafhankelijk en kunnnen dus van alle importeurs schieten. Dan kun je dus zelf ook mee overleggen over welk materiaal je graag ziet.

                    Comment


                      #11
                      Ik heb wel eens een bruilofts vuurwerk van Vuurwerk events gezien en die was echt vet en voor niet al teveel geld.
                      Laatst aangepast door vuurvent; 18 February 2020, 18:16.
                      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                      Comment


                        #12


                        Dit was die van ons door DFP
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #13
                          En hier de andere show geschoten door DFP, waar ik het eerder over had.

                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            #14
                            Zou voor de volgende gaan :-)
                            Big smile fireworks
                            Xena
                            DFP
                            Cafferro

                            Dikke show is dan 1 ding wat zeker is
                            En natuurlijk alvast gefeliciteerd :-)
                            http://www.stefandrukker.nl

                            Comment


                              #15
                              Big Smile, DFP, Xena... only way to go. Zijn liefhebbers, geen zakkenvullers.

                              Comment

                              Working...
                              X