Banner GBV-WECO - St8ment
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 106 t/m 119 van 119
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    2.632
    Thanked 9.080 Times in 4.090 Posts
    Afbeeldingen
    208
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Iets dergelijks had ik ook al besloten. Als het weer een beetje ‘in orde’ is ga ik even lekker alles van me afknallen.
    Ik doe zeker mee buurman, mits al mijn dierbaren en ik ongeschonden uit deze crisis komen!
    Vuurwerk doet de duivels dansen

2. The Following 2 Users Say Thank You to Torrr For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    3.718
    Thanked 4.156 Times in 1.958 Posts
    Lijk me sowieso een verstandig plan om oud en nieuw te vieren alsof het je laatste keer is, ieder jaar wordt het weer triester in Nederland qua beperking en gezeur, met een totaal verbod in het vooruitzicht. Daar heb je geen coronavirus voor nodig helaas.

4. The Following User Says Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Als ik kijk wat ik allemaal al in bestelling heb staan dan kan het niet anders dan de beste jaarwisseling ooit worden. Maar ik zat te denken, moeten we niet iets afspreken dat we allemaal na dit corona gebeuren vuurwerk gaan afsteken met zn allen? Ik ga dit sowieso al doen !

VWC-Lid
    Thanks
    22
    Ik bemerk nu een zekere terughoudendheid in bestellen. Naast de onzekerheid over dit virus, spelen ook de mogelijke economische gevolgen daar in een grote rol. Mijn toekomstige financiële situatie, maar ook die van de ondernemers. Bestaan de ondernemingen nog op 29 dec? Teveel vraagtekens. Wel eerdr dit jaar al voor 800 besteld overigens.

VWC-Lid
    Thanks
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
    Ik bemerk nu een zekere terughoudendheid in bestellen. Naast de onzekerheid over dit virus, spelen ook de mogelijke economische gevolgen daar in een grote rol. Mijn toekomstige financiële situatie, maar ook die van de ondernemers. Bestaan de ondernemingen nog op 29 dec? Teveel vraagtekens. Wel eerdr dit jaar al voor 800 besteld overigens.
    Had hier niet eens over nagedacht

VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Thanks
    3.324
    Thanked 3.985 Times in 2.017 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
    Maar ik zat te denken, moeten we niet iets afspreken dat we allemaal na dit corona gebeuren vuurwerk gaan afsteken met zn allen? Ik ga dit sowieso al doen !
    Werd hier tijdens het 20u klapmoment laatst ook gedaan en toen bedacht ik me dit ook al. Als het virus grotendeels is bedwongen en de maatschappij weer open gaat, denk ik dat er weer zo'n applausmoment komt, vast door Rutte zelf aangekondigd. Dan mag er best een Overgang gevierd en vreugde geuit, wat mij betreft. Denk dat het niet op veel negativiteit hoeft te rekenen. Iedereen zal een bevrijdend gevoel hebben.
    AGNI

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
    Goed punt, echter de artikelen die je veelal nu besteld liggen wel al grotendeels op voorraad, ik ga er dan ook vanuit dat we hier recht op hebben. Een curator zal ook niet zomaar een partij vuurwerk makkelijk kunnen verkopen. Tevens ga ik er vanuit dat ik bij zaken heb gekocht die zeker nog doorgaan, maar dit is uiteraard bij elke zaak verschillend.

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    25.161
    Thanked 11.743 Times in 5.707 Posts
    Afbeeldingen
    147
    Heel wat berichten verwijderd hier. Echt ongelofelijk dat er zelfs hier in een topic als deze leden zijn die elkaar het leven zuur maken. Hele wereld staat op zijn kop en dan dit gezeur hier. Triest!

Elk nieuwe bericht dat niet door de beugel kan levert zonder PM direct een officiële waarschuwing op
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

11. The Following 15 Users Say Thank You to omepje For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid vuurwerkboy023's schermafbeelding
    Thanks
    133

Goed om te horen dat china vuurwerk productie goed opgepakt heeft.

VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Thanks
    571
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Werd hier tijdens het 20u klapmoment laatst ook gedaan en toen bedacht ik me dit ook al. Als het virus grotendeels is bedwongen en de maatschappij weer open gaat, denk ik dat er weer zo'n applausmoment komt, vast door Rutte zelf aangekondigd. Dan mag er best een Overgang gevierd en vreugde geuit, wat mij betreft. Denk dat het niet op veel negativiteit hoeft te rekenen. Iedereen zal een bevrijdend gevoel hebben.
    Ik pleit bij deze voor een (inter)nationale feestdag op de dag dat het virus te genezen is dmv vaccinatie of iets dergelijks!

14. The Following User Says Thank You to Fireworkfanatic For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    180
    Ik zie de omzet van mijn bedrijf met 90% dalen. Ben nu blij dat ik de centen in jan en feb in de zak heb gehouden. Echt een drama dit

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
    Ik zie de omzet van mijn bedrijf met 90% dalen. Ben nu blij dat ik de centen in jan en feb in de zak heb gehouden. Echt een drama dit
    Blup, dat is geen fijne situatie, even off topic maar in wat voor branche zit je? ben zelf ook ondernemer en heb er tot nu toe geen last van.

VWC-Lid Sirens's schermafbeelding
    Thanks
    1.061
    Afbeeldingen
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht

Goed om te horen dat china vuurwerk productie goed opgepakt heeft.
    Neem het maar met een korreltje zout.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Thanks
    3.324
    Thanked 3.985 Times in 2.017 Posts
    ...dan valt het altijd mee loopt wel los, ouwe cynicus
    AGNI

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678

Regels voor berichten