Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 181 t/m 184 van 184
  1. #181
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    Nee dat vind ik niet. Ik weet namelijk ook zelf hoe ik ben als het om vuurwerk gaat. Dan gaat namelijk in principe ook zo'n beetje wel alles aan de kant. Echter deze situatie doet mij nu ook wel even beseffen dat er op dit moment toch nog andere belangrijke dingen zijn dan m'n vuurwerkhobby/passie alleen
    Maar datzelfde geldt voor Corona. Natuurlijk staan velen nu meer stil bij het welzijn van anderen en zichzelf maar tegelijkertijd moeten we wel met z'n allen door. Voor een liefhebber maakt vuurwerk onderdeel uit van zijn leven, voor een ondernemer uit de branche en zijn medewerkers is het zijn brood. Lijkt mij niet meer dan logisch dat die elke dag met hun business bezig zijn. Corona is een gegeven waar ook de branche mee te dealen heeft maar ondertussen moeten we wel door, mét of zonder Corona.
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. Deze 2 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  3. #182
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
    Ziekte gebruiken? die winkeliers hebben geen cent meer over en proberen het jaar nog goed te maken met een beetje vuurwerk verkoop daar is helemaal niks raars aan. En ja die Facebook reacties van die kortpittige Anita's moeten we die serieus nemen?
    haha dat viel me ook al op.
    Het zijn echt die typische Feesjboek kort pittig typetjes, en simpele oudere boomer mannetjes die reageren. Alles afpakken van een ander omdat ze het zelf niet leuk vinden.

  4. Deze gebruiker waardeert Vipergq voor het bericht:


  5. #183
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    De BPN maakt zichzelf weer een belachelijk. Vuurwerk heeft al een negatief imago. Ga je dit verzoek doen

    https://radar.avrotros.nl/uitzending...e-maatregelen/
    Huh? Eerst is er kritiek op de BPN omdat ze niet genoeg (op de voorgrond) opkwamen voor de belangen van hun winkeliers, en nu doen ze dat wel en is het ongepast? Dat het pijnlijk is voor iedereen lijkt me duidelijk, maar het is een logisch verzoek.

  6. #184
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Laten we niet vergeten dat er zeer veel vuurwerkbrillen aan ziekenhuizen/verzorgingstehuizen zijn gedoneerd.
    Dat is toch heel positief te noemen.
    Ja werd ook goed ontvangen met teksten als ' ja, die hebben ze met oud en nieuw toch niet meer nodig'

    Ik merk echt dat heel veel mensen het zwaar te verduren hebben door de corona. Waar het eerst wat saamhorigheid bracht worden de lontjes nu aardig kort.

    Hopen dat het snel overwaaid.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •