Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 184
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Thanks
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Het zit jullie nogal hoog he. Begrijp mij dan iig niet verkeerd. Elke dode door het virus is er 1 teveel.
    Wat mij hoog zit is dat schijnheilige gedoe de hele dag overal en waar men op dit forum ook erg goed in is. Het boeit mij echt niks of jij het erg vind dat er iemand dood gaat te ja of te nee. Iedereen zijn mening. Waar het voor mij mis gaat is dat het niemand wat kan schelen dat er iemand dood gaat tot het een nederlander is en dan moeten we ineens correct worden en dan is het allemaal ineens zo erg. Pl*urt toch op zeg gewoon eerlijk het boeit me geen flikker of zeg gewoon het gaat mij aan het hart maar dan moet je het ook erg vinden dat die chinees de pijp is uit gegaan. En niet ineens komen roepen dat het allemaal zo erg is omdat het ineens in nederland is.

Dat zelfde geld ook voor anderen hoor zoals de grootste galbakken in den haag. De zorg kan geen mens wat schelen maar nu ze nodig zijn worden ze aanbeden. Ik heb respect voor die mensen die in de zorg zitten als ik hun was had ik gezegt mij jaren achter stellen en nu om mij smeken??? De ti*fus ik gaat naar huis.
    365 days a year pyromaniac

2. The Following 2 Users Say Thank You to vuurwerkpro For This Useful Post:

VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Thanks
    57
    Politieke correctheid vermoord de wereld, moet eens kappen, wees open/eerlijk daar kom je het verst mee, al krijg je veel vijanden/haters, die zijn gewoon jaloers/hypocriet dat jij wel de ballen heb jezelf te zijn! Loop niet mee met de massa maar gebruik je eigen hart en hersenen. Das ook nu zo!
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    2.677
    Thanked 9.166 Times in 4.138 Posts
    Afbeeldingen
    208
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Ik begrijp wat je bedoeld mensen steunen allemaal het zelfde doel en helpen elkaar. Maar zodra je de straat van de supermarkt in komt is alles meteen over. Daar is niks van saamhorigheid te zien. Daar is complete waanzin. Mensen trekken hele schappen leeg om hun huis te vullen met troep en dat een ander die wel de hele dag werkt en savonds ook een boodschapje wil doen om te eten die ken de tief*s krijgen.

Wat daar nog het ergste van is. De mensen die nu op moment werken buitenshuis zijn bijna allemaal mensen met een beroep waar we nu op draaien. Dezelfde mensen als waar al die saamhorige mensen nu ineens zoveel respect voor hebben maar we gunnen ze geen vreten op hun bord.
    Inderdaad, ik heb het zelf al enkele keren meegemaakt. Ben er echt woedend over en me zelf afgevraagd waarom ik nog naar mijn werk ga, en met mij redeneren mijn collega's ook zo.
    We hebben wel zo iets van dat als het zo door gaat, dat wij deze hamsteraars maar moeten gaan plunderen... dit zeiden we schertsend, maar er schuilt wel een gevaar in!!
    Vuurwerk doet de duivels dansen

5. The Following User Says Thank You to Torrr For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    30
    Ik heb van de week gewoon een middag vrij moeten nemen omdat ik anders geen brood meer kon krijgen.. ik werk van 7 tot 5 dus voor de opening van de super beginnen en als ik klaar ben is alles weg.. daarom ook heel goed dat ah nu voor de oudere van 7-8 speciaal open is, hebben die iig eten.

7. The Following User Says Thank You to Indica For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    863
    Ik snap jullie wel hoor, en kan me ook irriteren bij de Hoogvliet als een tokkie met 3 volle winkelwagens voor me staat bij de kassa (samen met nog 54 anderen), maar toch...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Inderdaad, ik heb het zelf al enkele keren meegemaakt. Ben er echt woedend over en me zelf afgevraagd waarom ik nog naar mijn werk ga, en met mij redeneren mijn collega's ook zo.
    We hebben wel zo iets van dat als het zo door gaat, dat wij deze hamsteraars maar moeten gaan plunderen... dit zeiden we schertsend, maar er schuilt wel een gevaar in!!
    Volgens mij ga je naar je werk om de (ik denk toch wel ruime) meerderheid, die zich wel zo goed en kwaad als het kan aan de regels en het hamsteren houden, te voorzien in een behoefte. In het algemeen kun je volgens mij 2 dingen doen:

1) solidair zijn en het goede in je laten spreken, ondanks de terechte irritatie.
    2) egoïstisch worden, dan ga je in feite hetzelfde gedrag vertonen, wat je een ander verwijt.

Ik geloof echt in optie 1, zeker in een breder perspectief.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Indica Bekijk bericht
    Ik heb van de week gewoon een middag vrij moeten nemen omdat ik anders geen brood meer kon krijgen.. ik werk van 7 tot 5 dus voor de opening van de super beginnen en als ik klaar ben is alles weg.. daarom ook heel goed dat ah nu voor de oudere van 7-8 speciaal open is, hebben die iig eten.
    Dat ligt niet eens per se aan je werktijden, ik heb er de afgelopen week op diverse tijden ook al eens naast gegrepen. Maar gelukkig zijn er ook nog crackers, beschuit, yoghurt, fruit, muesli, eierkoeken en rijstwafels. Wat ik daarmee wil zeggen: beetje vaste patronen (en irritatie) loslaten soms en voor iets alternatiefs/creatiefs kiezen.

VWC-Lid
    Thanks
    16
    Degene die al die pasta’s uit de supermarkten hebben geroofd zitten wekenlang aan de pasta, pasta en nog eens pasta om alles op te krijgen. Degene die het verstand hebben gehouden en niet zijn gaan hamsteren komen nu weer in supermarkten waar de voorraad weer op peil is zodat ze gevarieerd en gezond kunnen blijven eten denk ik dan maar. Ok, ik heb me ook geërgerd aan dat asociaal egoïstische hamstergedrag, maar buiten dat ik slechts een paar keer mis heb gegrepen een kleine week lang heb ik nu weer voldoende keus in een goed bevoorraadde supermarkt

VWC-Lid
    Thanks
    863
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
    Degene die al die pasta’s uit de supermarkten hebben geroofd zitten wekenlang aan de pasta, pasta en nog eens pasta om alles op te krijgen. Degene die het verstand hebben gehouden en niet zijn gaan hamsteren komen nu weer in supermarkten waar de voorraad weer op peil is zodat ze gevarieerd en gezond kunnen blijven eten denk ik dan maar. Ok, ik heb me ook geërgerd aan dat asociaal egoïstische hamstergedrag, maar buiten dat ik een paar keer mis heb gegrepen een kleine week lang heb ik nu weer voldoende keus in een goed bevoorraadde supermarkt
    Bij welke supermarkt in welke plaats ga jij winkelen? Ik wil namelijk graag nog 30 pakken afbakbroodjes hebben, maar die zijn hier telkens op (sorry, heb mijn cynisme nog niet in quarantaine geplaatst)

Waar ik me overigens nog meer aan stoor dan het hamsteren: mensen die nu nog steeds zichzelf op de eerste plaats zetten met onnozele en betreurenswaardige kreten als 'damn, mijn yogaklasje gaat nu niet door' en 'wij doen niet aan social distance hebben we met de hele buurt afgesproken'.

VWC-Lid
    Thanks
    16
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Bij welke supermarkt in welke plaats ga jij winkelen? Ik wil namelijk graag nog 30 pakken afbakbroodjes hebben, maar die zijn hier telkens op (sorry, heb mijn cynisme nog niet in quarantaine geplaatst)
    Die heb ik afgelopen week niet op mijn lijstje gehad. Maar ik merk dat de voorraad wel weer bij begint te trekken. Overigens is hamsteren in de supermarkt toch altijd goedkoper dan in een vuurwerkwinkel. Hoewel het hamstergedrag in een vuurwerkwinkel in deze tijden wel weer een positief teken zou zijn...

12. The Following User Says Thank You to Pyromun For This Useful Post:

VWC-Lid genius's schermafbeelding
    Thanks
    1.371
    Thanked 1.881 Times in 622 Posts
    Zelfs niet 1 container komt voorlopig deze kant op. Dus hamsteren!
    ..

VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Thanks
    1.567
    Volgens mij wordt er vergeten dat veel mensen thuiswerken. Dus eten, drinken, poepen allemaal thuis. Daarnaast willen mensen minder naar de winkel. Zo'n boodschappenwagentje is toch een besmettingshaard. Logisch dat er meer ingekocht wordt. Voor mij is er weinig veranderd qua inkopen want deed toch maar 1 keer week boodschappen. Wel meer koffie bijvoorbeeld, dat gaat nu eenmaal harder als je thuis werkt. Wat betreft elektronica is het wel fijn om een groter beeldscherm te hebben als je thuis werkt. Niet dat ik daar al aan doe, ik red me tot nu toe goed met twee laptops naast elkaar. Hele hamsterverhaal is volgens mij overdreven. Maar men zoekt iets nieuws om over te zeiken nu over iets anders zeiken not-done is. Zoals gezegd ik denk dat er vooral extra ingekocht wordt vanwege thuiswerken en ook nog eens kinderen thuis van school.

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    3.758
    Thanked 4.246 Times in 2.001 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    Volgens mij wordt er vergeten dat veel mensen thuiswerken. Dus eten, drinken, poepen allemaal thuis. Daarnaast willen mensen minder naar de winkel. Zo'n boodschappenwagentje is toch een besmettingshaard. Logisch dat er meer ingekocht wordt. Voor mij is er weinig veranderd qua inkopen want deed toch maar 1 keer week boodschappen. Wel meer koffie bijvoorbeeld, dat gaat nu eenmaal harder als je thuis werkt. Wat betreft elektronica is het wel fijn om een groter beeldscherm te hebben als je thuis werkt. Niet dat ik daar al aan doe, ik red me tot nu toe goed met twee laptops naast elkaar. Hele hamsterverhaal is volgens mij overdreven. Maar men zoekt iets nieuws om over te zeiken nu over iets anders zeiken not-done is. Zoals gezegd ik denk dat er vooral extra ingekocht wordt vanwege thuiswerken en ook nog eens kinderen thuis van school.
    Winkelwagentjes als besmettingshaard valt ook heel erg mee, alle supermarkten zijn de hele dag bezig met alles schoon te maken. En je kan zelf thuis na het boodschappen doen ook je handen wassen.

Je merkt ook dat de supermarkten het hamstergedrag ook meer onder controle hebben, ik heb zelden gezien dat er zoveel wordt bijgevuld. Nog meer dan met kerst lijkt het..

VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Thanks
    1.567
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Winkelwagentjes als besmettingshaard valt ook heel erg mee, alle supermarkten zijn de hele dag bezig met alles schoon te maken. En je kan zelf thuis na het boodschappen doen ook je handen wassen.
    Zo lang je in de tussentijd niet aan je gezicht zit is er niets aan het handje inderdaad.

VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Thanks
    3.337
    Thanked 3.995 Times in 2.023 Posts
    Als je je zorgen maakt, en dingen afvraagt, over de gevolgen voor vuurwerklevering eind dit jaar, dan hoeft dit toch niet direct te betekenen dat je het persoonlijk en economisch leed tijdens de coronacrisis ondergeschikt vindt? Beiden kunnen gerust samengaan en hoeven niet steeds benoemd te worden als disclaimer. Tuurlijk is vuurwerk minder belangrijk, daar zal niemand anders over denken, maar het is een vuurwerkforum en het onderwerp/stelling is vanuit dat onderwerp gestart. Geen kip hier die alle klotenzooi die nu speelt leuk of onbelangrijk vindt. Tegelijk mogen we ons best ook zorgen maken over onze hobby.
    AGNI

18. The Following 3 Users Say Thank You to Richardus For This Useful Post:

VWC-Lid Sirens's schermafbeelding
    Thanks
    1.089
    Afbeeldingen
    1
    Naja mochten we het heelhuids door komen dan ga ik er wel een dubbeldik oud en nieuw van maken, kijkt halsema maar even de andere kant uit.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

20. The Following 3 Users Say Thank You to Sirens For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    863
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Naja mochten we het heelhuids door komen dan ga ik er wel een dubbeldik oud en nieuw van maken, kijkt halsema maar even de andere kant uit.
    Iets dergelijks had ik ook al besloten. Als het weer een beetje ‘in orde’ is ga ik even lekker alles van me afknallen.

Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten