Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 19 van 21 EersteEerste ... 91718192021 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 285 van 302
  1. #271
    VWC-Lid Vuurwerkland-Steenbergen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Steenbergen
    Berichten
    759
    Thanks
    1.742
    1.175 waarderingen in 322 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Ff checken aangezien ik wat problemen heb met mijn mail: iemand al bericht gehad?
    We sturen iedereen persoonlijk stuk voor stuk een mail, dus geen algemene bulk email/nieuwsbrief. We zijn er volop mee bezig maar gezien de omvang van het aantal bestellingen verwachten we uiterlijk morgen iedereen op de hoogte te hebben gesteld. Komt in orde dus!
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

  2. Deze 4 gebruikers waarderen Vuurwerkland-Steenbergen voor het bericht:


  3. #272
    VWC-Lid aadjogfanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Berichten
    432
    Thanks
    14
    68 waarderingen in 42 posts
    Ik heb steeds rustig afgewacht en vandaag netnes een email ontvangen met daarin een keuze wat er met mijn bestelling gaat gebeuren. Als anderen deze email nog niet hebben ontvangen, wacht nog even af want die komt echt wel.

    Veel sterkte en ook succes om alles met iedereen af te handelen vwland steenbergen crew!

  4. Deze 2 gebruikers waarderen aadjogfanaat voor het bericht:


  5. #273
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 november 2012
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    27 waarderingen in 4 posts
    Mail vanavond ook ontvangen, netjes opgelost.

    Tot volgend jaar steenbergen!

  6. Deze gebruiker waardeert mitchelmity voor het bericht:


  7. #274
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Hier ook ontvangen. Ook hier gekozen om bestelling te laten staan. En nu maar hopen dat we zonder gedoe volgend jaar wel mogen stoken!

  8. #275
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2020
    Berichten
    16
    Thanks
    0
    19 waarderingen in 7 posts
    Op dit moment zelf nog geen mail ontvangen, maar kan mij voorstellen door alle mails die verstuurd moeten worden. Komt goed even rustig afwachten dus.

  9. #276
    VWC-Lid aadjogfanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Berichten
    432
    Thanks
    14
    68 waarderingen in 42 posts
    Korte vraag nog:
    Krijg je nog antwoord ter bevestiging op de keuze die klanten gemaakt hebben? Ik heb nog niks over mijn keuze terug gekoppeld gekregen. Wel heb ik er alle vertrouwen in dat het goed verwerkt word hoor.

  10. #277
    VWC-Lid thunderfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2005
    Berichten
    62
    Thanks
    14
    40 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aadjogfanaat Bekijk bericht
    Korte vraag nog:
    Krijg je nog antwoord ter bevestiging op de keuze die klanten gemaakt hebben? Ik heb nog niks over mijn keuze terug gekoppeld gekregen. Wel heb ik er alle vertrouwen in dat het goed verwerkt word hoor.
    Dat komt nog, even uit hun email gevist:

    "Gezien de grote klus om dit administratief en systematisch te kunnen verwerken streven wij er naar om uiterlijk binnen 14 dagen hierop bij je terug te komen. Je ontvangt van ons dan een bevestiging per email"

  11. #278
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.071
    Thanks
    3.490
    7.030 waarderingen in 1.558 posts
    Inderdaad een beste klus. 4 orders laten staan, eentje laat ik terug storten. Fingers crossed voor volgend jaar!
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

  12. #279
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Berichten
    150
    Thanks
    86
    118 waarderingen in 39 posts
    @vuurwerkland steenbergen, of iemand anders die het weet.
    Heb de mail nagelezen maar kan nergens terug vinden of je garantie heb, als er alsnog een verbod komt volgend jaar.
    Dat je dan je geld alsnog terug krijgt.
    Iemand toevallig contact gehad met steenbergen over dit onderwerp?

  13. #280
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2018
    Berichten
    54
    Thanks
    50
    64 waarderingen in 16 posts
    Heb dat in mijn mail ook gevraagd, 'mocht ik om wat voor reden de bestelling dienen te annuleren in 2021'.
    Nog geen reactie, maar denk dat het als een 'gewone' bestelling met annuleer mogelijkheden geldt voor 2021.

  14. #281
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Berichten
    150
    Thanks
    86
    118 waarderingen in 39 posts
    Ja het is momenteel lastig om contact met ze te krijgen, zullen het wel druk hebben ook.
    Hoop dat ze hier binnenkort antwoord op kunnen geven

  15. #282
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2011
    Berichten
    330
    Thanks
    95
    619 waarderingen in 151 posts
    Is het mogelijk nadat je de keus hebt doorgegeven iets te laten omzetten in cat1? Ik heb mijn order geannuleerd, maar zou graag horen wanneer ik het bedrag retour kan verwachten zodat ik hiervan bij jullie wat cat1 kan komen halen of bestellen. Of dat ik een deel kan omzetten?

  16. #283
    VWC-Lid Vuurwerkland-Steenbergen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Steenbergen
    Berichten
    759
    Thanks
    1.742
    1.175 waarderingen in 322 posts
    Beste liefhebbers,

    Naar aanleiding van bovenstaande berichten zoals gevraagd hierbij een update:

    Afhandeling openstaande CAT.2 bestellingen.
    We hebben momenteel bijna van iedereen de gewenste keuze m.b.t. de aangeboden oplossingen ontvangen, dank hiervoor. Het is een gigantische klus om dit administratief te verwerken maar we doen nog steeds ons uiterste best om dit komende week/weekend te kunnen afronden. Na verwerking ontvang je nog een bevestiging op de door jou gestuurde email.

    Heb je nog geen keuze aan ons doorgegeven of heb je onze email niet ontvangen? Laat dit ons dan zo snel mogelijk per email weten zodat we alle gewenste oplossingen kunnen gaan doorvoeren.

    Wat als er volgend jaar ook geen verkoop is?
    Een vraag die we (begrijpelijk) momenteel veel voorbij zien komen van mensen die hun order (willen) doorschuiven naar volgend jaar. De politiek communiceert duidelijk het we dit jaar een TIJDELIJK vuurwerkverbod hebben waardoor wij positief en met volle moed naar volgend jaar uit kijken. Mocht er onverhoopt volgend jaar ook geen vuurwerkverkoop mogen plaats vinden zullen we uiteraard opnieuw met alle openstaande bestellingen een oplossing zoeken en het geld terugstorten wanneer dit verbod definitief zou zijn. Je bent je bestelling / geld dus absoluut niet ‘kwijt’.

    CAT.F1 MEGASTORE
    Stil zitten in maand December is iets waar we absoluut niet aan willen denken. Daarom hebben we de afgelopen weken de website én de winkel volledig omgebouwd tot categorie 1 MEGASTORE. We lezen het veel maar wij hebben écht de grootste categorie 1 vuurwerk collectie van Nederland. Op dit moment staan er inmiddels meer dan 175 producten online en ook de Funke producten zijn vanaf vandaag online te bestellen. Daarnaast is ook de showroom vanaf heden weer 6 dagen per week geopend dus we hopen jullie hier snel te mogen begroeten!

    www.vuurwerkland-steenbergen.nl

    Naam: headers-2020-social-1.png
Bekeken: 299
Grootte: 864,7 KB

    www.vuurwerkland-steenbergen.nl
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

  17. Deze 6 gebruikers waarderen Vuurwerkland-Steenbergen voor het bericht:


  18. #284
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.062 waarderingen in 3.425 posts
    Wat een ruim assortiment aan cat. 1 zeg. Ook hier weer de prachtige Funke artikelen, mooi om te zien!
    Vanaf wanneer zijn de Funke Cat. 1 artikelen zoals de Schreihals op voorraad in de winkel?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. #285
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Zekers een mooie ruim assortiment en funke spullen zijn egt top...

Pagina 19 van 21 EersteEerste ... 91718192021 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •