Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Berichten
    146
    Thanks
    53
    163 waarderingen in 43 posts

    Waar moet Ik straks mijn rotjes kwijt?

    Ja, en daar zit je dan met rond de 100 "illegale" rotjes. Maar even de politie bellen hoe ik dat moet afvoeren? EOD langs komen? En moeten mijn astronauten dan anders afgevoerd worden dan een pakje nitraten? Allebei illegaal zou je zeggen, dus zelfde behandeling? Eigenlijk was mijn plan om eerst eens met 3 rotjes gewoon langs het bureau te gaan en te zeggen: ik kom mijn illegale vuurwerk inleveren. Eens kijken wat ze dan zeggen. Als we dat nou eens massaal doen op een bepaalde dag ofzo, zou toch grappig wezen...

  2. Deze gebruiker waardeert Traniet voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.269
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Ik zou zeggen, gewoon lekker zelf afsteken!
    Eind goed, Knal goed!

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Berichten
    146
    Thanks
    53
    163 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Ik zou zeggen, gewoon lekker zelf afsteken!
    Dat snap ik wel, maar ik ga het ze niet zo gemakkelijk maken..

  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Ik ga niets inleveren. De rotjes, pijlen en single shots die ik afgelopen jaar met mijn zuurverdiende geld heb gekocht, worden lekker aankomend oud- en nieuw aangestoken

  6. Deze 3 gebruikers waarderen happy4ever1968 voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Als al het illegaal vuurwerk, dus ook rotjes, echt onder de wapenwet gaat vallen, ben ik het liever kwijt op een vuurtje gooien dan maar? Of geldt dat dan als aanslag? Je mag het dan niet eens meer vervoeren hè, om in een sloot te mikken. In de afvalbak dan? Dat beetje wat ik heb gaat geen kniesoor over vallen trouwens, maar als je dus 1 chaggie agent hebt die de wet op de letter wil uitvoeren...Beh, wat een landje is dit jongens

    Als er lokaal totaalverbod komt, krijg ik dan vergoeiding voor de 25kg die ik nog in huis opgeslagen heb? En voor het spul dat ik al besteld heb vóórdat zo'n verbod rond is? En wordt dat dan voor mij afgevoerd? Ik wist van niks vantevoren natuurlijk.

  8. #6
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    Niet al te moeilijk over doen en gewoon lekker afknallen. Vergeet niet dat al jaren er vele maanden overlast is van iklegale ware knallers (als ik de berichten moet geloven), dat kan ook allemaal zonder gevolgen dus die paar legale astronauten....
    -Step outside the box to see the real picture-

  9. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Die rotjes worden flink meer waard, je mag ze ook bij mij inleveren

  10. Deze gebruiker waardeert Kees voor het bericht:


  11. #8
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ja, iedereen knalt gewoon lekker door wat denken ze nou wel niet, zelfs geen rotjes of onze mooie f3 single shots meer opmaken? Zolang je er normaal mee doet, heeft politie echt wel wat beters te doen

    Maar 't is even leuk theoretisch hè; als ze al het nu legale tot illegaal gaan bestempelen, maken ze het zich wel heel moeilijk en hoe te compenseren voor huidige voorraadjes? Ze zúllen wel moeten gedogen, anders is het weer niet te handhaven echt wat een zootje maken ze voor zichzelf

  12. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2017
    Berichten
    277
    Thanks
    36
    188 waarderingen in 100 posts
    hierboven best een leuk idee. om met zijn allen een dag uit te roepen en dan 3 rotjes te gaan brengen bij de politie. erg goed om dit te gaan doen met zijn allen

  13. Deze gebruiker waardeert bridge voor het bericht:


  14. #10
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ja, iedereen knalt gewoon lekker door wat denken ze nou wel niet, zelfs geen rotjes of onze mooie f3 single shots meer opmaken? Zolang je er normaal mee doet, heeft politie echt wel wat beters te doen

    Maar 't is even leuk theoretisch hè; als ze al het nu legale tot illegaal gaan bestempelen, maken ze het zich wel heel moeilijk en hoe te compenseren voor huidige voorraadjes? Ze zúllen wel moeten gedogen, anders is het weer niet te handhaven echt wat een zootje maken ze voor zichzelf
    Ze spelen een nep vies spel. Nu komen ze na dit verbod dat cakes een probleem zijn en het oogletsel even is gebleven dus word dat verboden.
    Ze zeggen in het debat allemaal met een omweg dat binnen 5 tot 10 jaar het vuurwerk en de traditie word veranderd.
    Dat is het plan van de digitale wereld. Vuurwerk met drones en alles in connectie. Denk dat ze er europees en zelfs wereldwijd vanaf willen.
    Ze gaan Nederland met verbod gebruiken om duitsland en belgie te laten verbieden.
    Alle kamerleden in het debat praten over een verbod.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  15. #11
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    ...en de burgemeesters van veel gemeenten niet te vergeten. Ik ga uit van het ergste en ga dit jaar nog even lekker los. Mochten boxen volgend jaar nog toegestaan zijn, geniet ik evengoed nog maar een tikje bescheidener Ik vertrouw het voor geen meter

  16. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  17. #12
    VWC-Lid BigBoy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2019
    Berichten
    135
    Thanks
    62
    183 waarderingen in 73 posts
    5 tot 10 jaar Maak daar maar 2 van.

    Ik heb nog 800 van die goedkope knallers liggen van mijn neefje, die ga ik één voor één, iedere dag opnieuw op het politiebureau brengen, 3 jaar lang, met de mededeling dat ik een explosief op straat heb gevonden.

  18. Deze 3 gebruikers waarderen BigBoy voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •