Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
    1 april

    Lolllll
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Is er al een update vanuit de driesprong ?

      Comment


        Bijna 2 weken verder en lijkt erop dat we langer erop moeten wachten

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
          op 24 maart dit mailtje ontvangen
          Toen zou t nog 2 weken zeker duren, dat is midden aankomende week.
          Ik ga er daarom vanuit dat er op ze vroegst volgend weekend wat toegevoegd gaat worden.

          Comment


            Na contact gehad te hebben, bevestigd gekregen dat het assortiment over 2 tot 3 weken aangevuld zal worden.

            Comment


              Mail gekregen van Jermaine dat de orderbevestigingen binnen zijn en ze aankomende week aan de slag gaan.
              Waarschijnlijk is het toch eerder binnen dan verwacht/china heeft productie goed opgepakt?
              Idk maar goed nieuws voor ons

              Comment


                We wachten in smart af!

                Comment


                  Hahah ik zie deze prijzen nu pas omdat ik het dit jaar bij 3 winkels wilde houden.
                  Ik kan me niet aan m’n principe houden, dus heb een winkelmandje met een transbomber, 2x de Trackmania Box en ik twijfel enorm over de Sensation 500S dat komt door de lage prijs dat ik ben gaan twijfelen om die erbij te doen, en op deze manier kan ik niet rustig gaan slapen...
                  En voor de prijs waar de Syndrome Box voor staat moet je die ook mee pikken natuurlijk!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                    Nee dat is m zeker niet.
                    Zie de tubes van driesprong afbeelding van hun cake en die van jouw.
                    In die van driesprong zit 1 cake tussen die alleen iit romeinsekaars effect in zit
                    Er zit 1 shot verschil in, maar afgaande op de afbeelding van de tubes, kom ik uit bij de Metallion Blitz... als dat klopt, bestel ik deze in 2-voud

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
                      Er zit 1 shot verschil in, maar afgaande op de afbeelding van de tubes, kom ik uit bij de Metallion Blitz... als dat klopt, bestel ik deze in 2-voud
                      Tubes lijken inderdaad hetzelfde, maar effect omschrijving op de doos lijkt niet te kloppen met de Metallion Blitz.

                      Comment


                        Lijkt eerder verdacht veel hierop:

                        Op zoek naar vuurwerk voor jong en oud? Bij Vuurwerkland hebben we het grootste en meest diverse assortiment vuurwerk. Bekijk nu onze producten.

                        Comment


                          Het moet niet, maar zou wel leuk zijn als De Driesprong zelf even een update zou posten m.b.t. nieuw assortiment en tijdslijnen.

                          Volgens mij zijn de forumleden (en gasten) hun voornaamste doelgroep zo medio april, en van alle viavia geruchten en vermoedens word ik niet echt veel wijzer.

                          Comment


                            Leuk geprijsd assortiment. Alleen voor mij niet te halen qua afstand. Deze anders voor volgend jaar maar eens op de planning zetten.
                            #LaatOnsVieren.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                              Het moet niet, maar zou wel leuk zijn als De Driesprong zelf even een update zou posten m.b.t. nieuw assortiment en tijdslijnen.

                              Volgens mij zijn de forumleden (en gasten) hun voornaamste doelgroep zo medio april, en van alle viavia geruchten en vermoedens word ik niet echt veel wijzer.
                              Eens. Het is een kleine moeite om iedereen op de hoogte te houden, en je geeft duidelijkheid. Hopelijk....komen er nu wel snel toevoegingen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                                Mail gekregen van Jermaine dat de orderbevestigingen binnen zijn en ze aankomende week aan de slag gaan.
                                Stond er in de mail geen aankomende maan ipv aankomende week?
                                Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                                Comment

                                Working...
                                X