Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Eerste kleine bestelling gedaan.
    Hele mooie prijzen weer , super geregeld

    Comment


      #47
      Ik heb Jermaine van de Driesprong gesproken, er gaan nog een aantal erg mooie compounds bijkomen, oa 100+, 200+ en 300+ shots en ernaast nog aardig wat private label spul.

      Comment


        #48
        Dat is goed nieuws. Ben benieuwd.

        Comment


          #49
          Wanneer komen die online??

          Comment


            #50
            Hoop wel dat bij private label filmpjes komen.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Elmerk Bekijk bericht
              Ik heb Jermaine van de Driesprong gesproken, er gaan nog een aantal erg mooie compounds bijkomen, oa 100+, 200+ en 300+ shots en ernaast nog aardig wat private label spul.
              Oorspronkelijk geplaatst door Leonardo Bekijk bericht
              Wanneer komen die online??
              Ook erg benieuwd naar!

              Comment


                #52
                voorlopig nog geen aanvulling mannen, helaas! zit er zelf ook op te wachten.

                ''Er komt zeker aanvulling maar is even afwachten wanneer exact. Momenteel ligt de productie in China compleet stil door het Corona virus. Het is even wachten tot de fabrieken groen licht krijgen om te produceren. Dan zal er meer bekend worden over de aanvulling.''

                we moeten wat langer geduld hebben

                Comment


                  #53
                  Wel een filmpje kunnen vinden van de Stormtrooper ( Private Label )

                  Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                  Comment


                    #54
                    Niet verkeerd voor € 13.75

                    Comment


                      #55
                      Da's een mooie bedankt voor het filmpje

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Ik kon het niet laten, dus 1 maal de Super Syndrome box besteld
                        Heb er nog maar eentje bij besteld, want voor dat geld is het een super aankoop

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tiger-Head Bekijk bericht
                        Wel een filmpje kunnen vinden van de Stormtrooper ( Private Label )

                        Ai, mooi bakkie. Die wil ik er nog wel bij hebben in tweevoud, moet echter wel wat geld overhouden voor CR
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Heb er nog maar eentje bij besteld, want voor dat geld is het een super aankoop



                          Ai, mooi bakkie. Die wil ik er nog wel bij hebben in tweevoud, moet echter wel wat geld overhouden voor CR
                          haha ik heb net super syndrome alsmede die storm trooper besteld.
                          twijfel alleen wat ik moet doen, die storm trooper tegelijk schieten, of achter elkaar (moet ik wel met priem even doorlonten). Wat vind jij?

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
                            haha ik heb net super syndrome alsmede die storm trooper besteld.
                            twijfel alleen wat ik moet doen, die storm trooper tegelijk schieten, of achter elkaar (moet ik wel met priem even doorlonten). Wat vind jij?
                            Ik heb omdat ik zelf in een winkel sta nooit tijd om door te lonten, dus ik zou ze of solo schieten of tegelijkertijd. Kan hij best hebben, want echt super breed schiet hij ook weer niet
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #59
                              Mannen Jermaine heeft mij het filmpje laten zien van de Galaxy Thunder storm, wat een bak is dat voor dat geld. Gaat vermoedelijk een van de mooiste cakes worden van de avond. Hij gaat binnenkort nog wat filmpjes en producten plaatsen. Hij wacht nog op bevestiging uit China van een order


                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Elmerk Bekijk bericht
                                Mannen Jermaine heeft mij het filmpje laten zien van de Galaxy Thunder storm, wat een bak is dat voor dat geld. Gaat vermoedelijk een van de mooiste cakes worden van de avond. Hij gaat binnenkort nog wat filmpjes en producten plaatsen. Hij wacht nog op bevestiging uit China van een order


                                https://dedriesprong.vuurwerkexpert....under-60-shots

                                Bij deze :

                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X