Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Komt de w triple layer toevallig nog in het assortiment?

    Comment


      Toch maar de Triple X besteld voor een mooi prijsje
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        Komen de andere katan cakes nog?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door LiamVB Bekijk bericht
          Komen de andere katan cakes nog?
          de special 2 en 3 voor mooie freak prijzen ???

          Comment


            De Thunderking Crackling Mine staat wel al op de site voor een mooie prijs, maar het is nog niet toe te voegen aan het winkelmandje.

            Gaan jullie ook de Thunderking bulkpacks 40st van Katan verkopen of de ABA Devil Scream?

            Kunnen we de komende weken nog aanvullingen verwachten of is dit het assortiment voor dit jaar? Bedoel dat uiteraard niet negatief, want ben erg te spreken over de samenstelling van het assortiment en de mooie prijzen het hele jaar door!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Ik had ze hier gisteren een mail over gestuurd.
              Schijnt dat deze ergens aankomende week te bestellen zijn.
              (De Thunderking Crackling Mine)
              Laatst aangepast door StingrayG6; 11 October 2020, 15:10.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door StingrayG6 Bekijk bericht
                Ik had ze hier gisteren een mail over gestuurd.
                Schijnt dat deze ergens aankomende week te bestellen zijn.
                (De Thunderking Crackling Mine)
                Ik kan ze nu bestellen. Als ik 10 doosjes van 4 in mijn winkel wagen doe dan krijg je twee kortingen. In totaal betaal je dan 6,01 euro voor 40 stuks

                Comment


                  Hoop stiekem nog dat de mega 6 en de strong celebration toegevoegd gaan worden

                  Comment


                    zag net dat er een November update aan de site is toegevoegd.
                    deze is nog wel leeg.. zal dit te maken hebben met blackfriday??

                    tevens heeft de update oktober wat nieuwe artikelen

                    Comment


                      Ben ook benieuwd wat erbij komt Altijd interessant hier.
                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        Zit erg te twijfelen over de 'Ultimate PROF Box 144's', kan er niet zoveel over vinden. 25mm en 2 Kg klinkt goed voor die prijs. Is dit product nieuw?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Jaim Bekijk bericht
                          Zit erg te twijfelen over de 'Ultimate PROF Box 144's', kan er niet zoveel over vinden. 25mm en 2 Kg klinkt goed voor die prijs. Is dit product nieuw?
                          Heb de zelfde twijfels gehad blok was er vorige jaar al..mooi blokje maar kon zelf maar 2 filmpjes terug vinden (1productie filmpje en YouTube met 2 boxen door elkaar).

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
                            Heb de zelfde twijfels gehad blok was er vorige jaar al..mooi blokje maar kon zelf maar 2 filmpjes terug vinden (1productie filmpje en YouTube met 2 boxen door elkaar).
                            Ja, die heb ik inmiddels ook gevonden. Ziet er goed uit, al is het op het staatfilmpje moeilijk te zien. Misschien toch de gok maar nemen

                            Comment


                              Bedankt voor de mooie nieuwe cake toevoeging..kon het niet laten om hem direct meerdere keren aan te kopen...komt toevallig de dragon fire ook voor zo'n leuk prijsje?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
                                Bedankt voor de mooie nieuwe cake toevoeging..kon het niet laten om hem direct meerdere keren aan te kopen...komt toevallig de dragon fire ook voor zo'n leuk prijsje?
                                Je neemt me de woorden uit de mond, verder leek Tempa Lightning me ook heel aardig.

                                Comment

                                Working...
                                X