Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 86
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maurice~ Bekijk bericht
    Ik heb totaal geen liefde voor Lesli, maargoed Zena heeft hetzelfde ondergaan, het hoeft allemaal niet zo slecht te zijn. Mensen vergelijken het meteen met EVO en GBV-WECO, dat is appels met peren vergelijken.
    Ja het zijn appels en peren, misschien zelfs wel een hele fruitmand, want ook de (totstandkoming van de) Lesli/Zena combi en de Lesli/Vuurwerkvisie combi verschillen op vele fronten.

    Als het Lesli/Zena verhaal een voorbode is, dan wordt het niet veel. Ik ben daar tot op de dag van vandaag tenminste nog niet vrolijk van geworden (de manier waarop men Zena in de NL markt zet). Ik ben dan ook oprecht nieuwsgierig op basis van welke argumenten jij constateert dat het 'allemaal niet zo slecht hoeft te zijn'.

    No offence: ik kan het ook verkeerd hebben / niet zien, of mijn creativiteit laat me in de steek. Los van dat ik sowieso niet zo van fruit houd.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen bonzo26 voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Tja, het is eigenlijk afwachten wat de toekomst ons de vuurwerkliefhebber gaat brengen...

    Vraag me ook af of dit ook het einde is van de 10 winacties van VWT. Dat was namelijk naast dat er leuke prijzen konden worden gewonnen, ook een zeer leuke uitdaging en opvrolijking van het forum. Mede omdat ze daar al in september mee begonnen en extra "leven" in het forum brachten.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #48
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Is vuurwerkvisie eigenlijk ook lid van de BPN? Zo niet heeft lesli een grote speler uitgeschakeld indien deze een te groot weerwoord heeft tegen het oppermachtig Lesli!

    Vuurwerk technisch zullen we het gaan meemaken.
    Ja Vuurwerkvisie was ook al lid.
    Echter heeft Lesli in het BPN de grootste mond.
    Volgens mij komt die steun voor het knal en pijlenverbod ook voornamelijk vanuit Lesli.
    China Red is ook BPN-lid maar in het recent verschenen verslag leken zij ontstemd te zijn door dit verbod. Ik weet haast wel zeker dat er geen meerderheid binnen het BPN is die een verbod op knal en pijlen steunt.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Berichten
    9
    Thanks
    68
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Weet niet wat ik er van moet denken,het is natuurlijk niet zo dat alles van Lesli slecht is.Red Wire,en ook tussen de andere merk lijnen van hun zitten mooie en ook betaalbare dingen,maar dat ik er nou zo vrolijk van word dat alles en iedereen maar over genomen word door of samen gaan met de nou wat is het 3 of 4 grootsten GBV LESLI CAFFERATA.lijkt mij niet gunstig.

  6. #50
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.468 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Tja, het is eigenlijk afwachten wat de toekomst ons de vuurwerkliefhebber gaat brengen...

    Vraag me ook af of dit ook het einde is van de 10 winacties van VWT. Dat was namelijk naast dat er leuke prijzen konden worden gewonnen, ook een zeer leuke uitdaging en opvrolijking van het forum. Mede omdat ze daar al in september mee begonnen en extra "leven" in het forum brachten.
    Die acties waren super voor ons freaks en voor het forum. Maar om even een stapje verder te kijken dan dat, ben ik meer huiverig over diepgaande ontwikkelingen omtrent de traditie ( het 'tegen gas' wat er gegeven kan worden vanuit de importeurs ). En ook voor de consument zijn zulke monopolys ook nooit gunstig. Wat ook door Bonzo is opgemerkt, Zena NL had als concept ook veel beter kunnen ontwikkelingen dan dat het nu is. Het kwam super uit de grond en verdween vervolgens weer lichtelijk van het toneel toen Vuurwerkvisie en Zena gingen splitsen.

  7. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  8. #51
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Totaal onverwachts kwam dit bericht voor mij. Tegelijk met een groot aantal vragen, met name wat dit voor ons als freaks gaat opleveren. Blijft Vuurwerkvisie zich op dezelfde wijze op de markt richten, of zal dit ook grotendeels via de huidige strategie van Lesli vormgegeven gaan worden? Ik hoop op het eerste, want de manier van marketing op zowel Social-Media als Fora was altijd top verzorgd, terwijl Lesli meer inzet op de gewone consument. Wat overigens hun goed recht is.

    Vanuit Vuurwerkvisie wel weer een logische stap met in het achterhoofd de ontwikkelingen omtrent de vuurwerkdiscussie in Nederland. Het vangnet is veel en veel breder bij een groot bedrijf als Lesli.

    Ik ben zéér benieuwd naar een (snel) bezoek aan de heren. Ik hoop op veel concrete informatie. Jammer om te zien dat de vuurwerkbranche dadelijk gedomineerd gaat worden door een aantal grote importeurs, niet zozeer om de importeurs an sich, maar wel voor de marktwerking met alle gevolgen van dien (prijsniveau).
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze 2 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  10. #52
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Vanuit Vuurwerkvisie wel weer een logische stap met in het achterhoofd de ontwikkelingen omtrent de vuurwerkdiscussie in Nederland. Het vangnet is veel en veel breder bij een groot bedrijf als Lesli.
    Men heeft niks aan een bedrijf dat een goed vangnet vormt, als dat zelfde bedrijf medeverantwoordelijk is voor het feit dat je valt. VWT heeft nu wel een goede speler op de Duitse markt om samen mee te werken, straks liggen de Sick 6 shocks, Dragon Bomb rotjes en Decibel Black Bulls gewoon bij de Posten Börse of Centershop. In Nederland een verbod steunen, en tegelijk gewoon de producten in Duitsland voortzetten. Dat is nog walgelijker dan de prijsafspraakpolitiek die bij de andere grote speler van toepassing is.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  11. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  12. #53
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    953
    Thanks
    1.622
    708 waarderingen in 371 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Wees blij dat zij dat voor jullie doen!!! Jullie moeten van geluk spreken dat jullie €160,- voor een compound mogen betalen, is helemaal speciaal voor jullie. Hoeven ze niet te doen!!

    Ik dacht ik zeg het maar alvast. Altijd fascinerend zulke uitspraken.
    Ik denk dat je niet begrijpt waar ik op doel...
    Als dit de tendens is zijn die er namelijk niet meer
    I love Mines

  13. #54
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Men heeft niks aan een bedrijf dat een goed vangnet vormt, als dat zelfde bedrijf medeverantwoordelijk is voor het feit dat je valt. VWT heeft nu wel een goede speler op de Duitse markt om samen mee te werken, straks liggen de Sick 6 shocks, Dragon Bomb rotjes en Decibel Black Bulls gewoon bij de Posten Börse of Centershop. In Nederland een verbod steunen, en tegelijk gewoon de producten in Duitsland voortzetten. Dat is nog walgelijker dan de prijsafspraakpolitiek die bij de andere grote speler van toepassing is.
    Hoezo heeft Vuurwerkvisie niks aan een bedrijf als Lesli mocht het consumentenvuurwerk in Nederland worden verboden? Dat is toch juist hét ideale vangnet, een afzetmarkt in o.a. Duitsland?

    Daarnaast snap ik je stukje niet over het steunen van een verbod in NL, dat lees ik nergens terug in mijn reactie.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. #55
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.468 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    Ik denk dat je niet begrijpt waar ik op doel...
    Als dit de tendens is zijn die er namelijk niet meer
    Was een sarcastische reactie. Steeds als men wat zegt over freakacties zoals jij of uberhaupt over prijzen dan zijn er enkelingen die dit steeds moeten verkondigen om 1 of andere reden. En dat we uberhaupt blij moeten zijn dat de importeurs ons vuurwerk aanbieden.

  15. Deze 3 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  16. #56
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Zonde, kwaliteit omlaag prijs omhoog waarschijnlijk...
    Misschien kunnen Broekhoff, Rubro en Mania de handen ineen slaan...
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  17. Deze gebruiker waardeert Palm Tree voor het bericht:


  18. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Toch nog ff wat inslaan van het. Ben van lesli of hun prijzen niet echt gecharmeerd namelijk...
    Greetz
    Eer was was was, was was is!

  19. #58
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    Weet niet wat ik er van moet denken. Heb Vuurwerkvisie hoog staan en in principe kan het zo zijn dat het op papier een overname is en de labels hun eigen ideeën doorzetten. Zo is het vaak met bedrijven. Zou echt zonde zijn als het meer Lesli wordt. Dan ga ik toch uitwijken denk ik....
    Ik heb een kort lontje.......

  20. #59
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Hoezo heeft Vuurwerkvisie niks aan een bedrijf als Lesli mocht het consumentenvuurwerk in Nederland worden verboden? Dat is toch juist hét ideale vangnet, een afzetmarkt in o.a. Duitsland?

    Daarnaast snap ik je stukje niet over het steunen van een verbod in NL, dat lees ik nergens terug in mijn reactie.
    Ik bedoel meer dat het BPN, en naar mijn weten kwam dat vanuit Lesli, zich heeft uitgesproken voor een deelverbod. Dat komt niemand ten goede, en zal alleen maar een opstapje zijn naar een totaalverbod. Daarom is het leuk voor VWT dat ze nu een vangnet hebben, alleen Lesli is medeverantwoordelijk voor het feit dat ze überhaupt opgevangen moeten worden.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  21. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.796
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    RIP Volt! Collectie
    Als de tendens is dat we straks uiteindelijk eindigen met Lesli als marktleider, dan mag dat vuurwerkverbod er alsnog komen van me

  22. Deze 4 gebruikers waarderen Afcajax voor het bericht:


Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •