Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
    Ik heb mijn bestelling doorgeschoven naar volgend jaar. Ga er gewoon positief in dat het volgend jaar goed komt! Iig weer iets om naar toe te leven! (Klopt het dat je geen bevestigingsmail krijgt?)
    Volgens mij werd bij mij verteld aan de telefoon dat de bevestiging rond februari zou komen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door issie Bekijk bericht
      Volgens mij werd bij mij verteld aan de telefoon dat de bevestiging rond februari zou komen
      ik heb ook doorgeschoven en heb gewoon een bevestiging via de mail gehad,en dat de nieuwe afhaalbonnen voor dat ze volgend jaar weer open gaan gestuurd gaan worden.
      Maar is nu weekend he..

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
        ik heb ook doorgeschoven en heb gewoon een bevestiging via de mail gehad,en dat de nieuwe afhaalbonnen voor dat ze volgend jaar weer open gaan gestuurd gaan worden.
        Maar is nu weekend he..
        Oke, ik heb geen bevestiging gehad ben afgelopen dinsdag al gebeld

        Comment


          Zijn er al mensen die hun geld terug hebben van dit bedrijf?

          Comment


            Nee, kan 14 dagen duren na annulering werd mij verteld, ff geduld dus

            Comment


              Gister mail gehad met de vraag wat mijn rek nr was. Vandaag het geld er al op staan. Super geregeld allen. En hopelijk tot volgend jaar
              Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

              Comment


                Ik heb vandaag m'n gedeeltelijke terugbetaling ontvangen Fijn om zo in overleg een compromis oplossing te hebben gevonden en, mochten we volgend jaar wel weer mogen, dan zal de aanstaande resterende voucher de basis vormen voor opnieuw inkopen bij m'n nr. 1 pyrodealer

                Comment


                  Zag op Facebook iets voorbij komen met cat 1 bezorgen. Zag het gister of eergisteren voorbij komen, is dit nog steeds een idee/plan? Of is het alweer van de baan?

                  Comment


                    Zag op Facebook iets voorbij komen met cat 1 bezorgen. Zag het gister of eergisteren voorbij komen, is dit nog steeds een idee/plan? Of is het alweer van de baan?
                    Staat aangegeven op de site.
                    Maar ik vind cat1 vuurwerk te duur om te kopen.
                    Ik kijk uit naar volgend jaar als ik mijn bestelling op kan halen.

                    Comment


                      Mjah, bezorgkosten zitten wel bij de prijs in, niet onlogisch natuurlijk. Original meterpakket...als de 3" conics nou ook nog zou lukken, zijn grote afwezig in het noorden, voor zover ik weet.

                      Comment


                        Nog de beste wensen.
                        Al een idee wanneer de site's weer open gaan?
                        Kijken of ik producten kan pakken die mensen hebben geannuleerd.
                        En ik de vorige keer heb gemist.

                        Comment

                        Working...
                        X