Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    567
    Thanks
    0
    130 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    Nee, ik pas.

    Afgelopen jaren continue uit elkaar geklapte pyromould cakes gehad. Dit jaar ontplofte er nog een cake en schoten de bombettes onze kant op, bij vrouwlief en neefje in het gezicht en bovenlichaam. Met enige schade tot gevolg.

    Geloof daar niks van van die kleine potjes om vallen oke zo veel pyromould cakes uit elkaar klappen lijkt mij sterk, constructie van de cake veel te sterk voor

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    567
    Thanks
    0
    130 waarderingen in 99 posts
    waarschuwing op cakes moeten staan!? , is dat nou voor onzin ,staat al genoeg omschrijving op. Bent een rund als je met vuur werk stunt, is al jaren de slogan, en zo is het, is je eigen schuld als er wat gebeurt weer een ervaring rijker en mag hopen dat je alles nog hebt,

  3. Deze gebruiker waardeert hardstylboy voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
    Geloof daar niks van van die kleine potjes om vallen oke zo veel pyromould cakes uit elkaar klappen lijkt mij sterk, constructie van de cake veel te sterk voor
    Toch is het zo. De afgelopen 3 jaar zijn er drie of vier stuks uit elkaar geklapt. Zoals eerder aangegeven; afgelopen oudejaarsdag tot en met serieuze schade aan toe.
    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

  5. #19
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    De dag dat zo’n waarschuwing nodig is, dan geef ik het wat betreft de traditie van consumentenvuurwerk ook op. Voorlichting voor veilig gebruik en de gevaren van vuurwerk juich ik toe, maar op het moment dat men denkt dat het een goed idee is om cakes uit elkaar kan trekken, dan is het land te achterlijk voor consumentenvuurwerk.

  6. #20
    VWC-Lid Pyrohond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    451
    Thanks
    201
    170 waarderingen in 93 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    De dag dat zo’n waarschuwing nodig is, dan geef ik het wat betreft de traditie van consumentenvuurwerk ook op. Voorlichting voor veilig gebruik en de gevaren van vuurwerk juich ik toe, maar op het moment dat men denkt dat het een goed idee is om cakes uit elkaar kan trekken, dan is het land te achterlijk voor consumentenvuurwerk.
    Ja maar nogmaals, welk vuurwerk blijft er nu over voor de jeugd? Wij trokken vroeger ratelmatjes uit elkaar, had je 90 rotjes. Trek je een knalcake uit elkaar, heb je 36 single shots.

  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Wat is het volgende ? Plaatjes van geamputeerd vingers op cakes ?

  8. #22
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Ik vind het zinloos... welke doelgroep noem jij kleine kinderen? kinderen onder de 10? Toen ik klein was heb ik niet eens het besef gehad om een cake te slopen en daarbij komt ook men weet straks niet eens meer van het bestaan van singleshots af dus waarom zouden ze die ineens moeten hebben? Dan heb ik wel over jaar of wat natuurlijk. De iets oudere doelgroep ga je echt niet tegen houden met een tekst hooguit op ideeen brengen.

    Zou veel meer helpen als men is zou stoppen met die videos van doe dit niet thuis alleen door de echte professional laten doen waar een 12 jarige op ze zolder kamer zit te knutselen met vuurwerk. Het verheerlijke van knutsel projecten en alles maar te delen.

    Als ik vroeger dingen deed die niet mochten probeerde ik het geheim te houden zodat mn ouders er niet achter kwamen maar tegenwoordig is het meer de bedoeling dat ze in china als eerste op de hoogte zijn van je rottigheid.
    365 days a year pyromaniac

  9. #23
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
    Ja maar nogmaals, welk vuurwerk blijft er nu over voor de jeugd? Wij trokken vroeger ratelmatjes uit elkaar, had je 90 rotjes. Trek je een knalcake uit elkaar, heb je 36 single shots.
    stond er op jou ratelmat dat je hem niet uit elkaar mocht trekken dan? had jij je tegen laten houden als het erop stond?

    voorlichting over veilig gebruik toejuichen snap ik maar als het iq van iemand die vuurwerk afsteekt zo laag is dat die zelf niet kan bedenken dat het niet verstandig is om cakes uit elkaar te slopen dan is het echt heel triest gesteld met die gene en vraag ik me af of die zoon waarschuwing zou snappen.

    We leven toch niet in amerika waar je op een magnetron moet zetten niet voor baby's
    365 days a year pyromaniac

  10. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkpro voor het bericht:


  11. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    Nee, ik pas.

    Afgelopen jaren continue uit elkaar geklapte pyromould cakes gehad. Dit jaar ontplofte er nog een cake en schoten de bombettes onze kant op, bij vrouwlief en neefje in het gezicht en bovenlichaam. Met enige schade tot gevolg.
    He, maar dat kan toch niet, die pyromould blokken zijn toch hartstikke stevig en kunnen toch veel druk aan? Zit er in die bombettes dan zoveel kracht achter?

  12. #25
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witte reus Bekijk bericht
    He, maar dat kan toch niet, die pyromould blokken zijn toch hartstikke stevig en kunnen toch veel druk aan? Zit er in die bombettes dan zoveel kracht achter?
    Zeker weten. Een bombette heeft flink kracht en kan met gemak de pyromould uit elkaar klappen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •