Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 279
  1. #31
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    Vuurpijlen verbieden gaat nog "grappig" worden trouwens.

    De gemiddelde Nederlander en zelfs journalist denkt dat alle sierboeketten in de lucht van vuurpijlen komen. Dus dan zitten wij met komend oud en nieuw een cake(box) af te steken en dan gooit de kort pittige buurvrouw er een emmer water over omdat dit verboden zou zijn volgens haar. Ook hulplijnen roodgloeiend want er worden zoveel "vuurpijlen" afgestoken.
    Serieus probleem. Zie net de fout op 18u journaal ook gemaakt worden... Cakebox schiet, tekst "dit mag dus straks niet meer"

  2. #32
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Serieus probleem. Zie net de fout op 18u journaal ook gemaakt worden... Cakebox schiet, tekst "dit mag dus straks niet meer"
    Geen probleem, die worden ook verboden of zwaar gekortwiekt na 2021, opgelost.

  3. Deze 2 gebruikers waarderen San71 voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Terug naar de 200 grammert.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:


  6. #34
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Terug naar de 200 grammert.
    Nee want die vallen om...en schiet men dan horizontaal mee op hulpverleners

  7. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  8. #35
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Nou ja ze zijn er dan tenminste niet om horizontaal te gebruiken maar idd komen er dan illegaal hardere shots en nitraten voor terug maar je snapt m'n punt best
    En waarom worden die door dat soort lui op die manier gebruikt? Waarom worden uberhaupt singleshots gemaakt voor de knal? Om aan de vraag van degelijk knalvuurwerk te voldoen. Hoe los je die vraag op die je niet kan tegen houden? Reguleer degelijk knalvuurwerk van 0.5 gram flash en 6 gram buskruit. Dat geeft amper tot geen schade en geluidsoverlast ( in de zin van aantal DB, overlast is natuurlijk subjectief ).

  9. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  10. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Vallen f2 single shots nou onder 't verbod of niet? Zou nog de enige zinnige categorie zijn om te verbieden
    De F2 single shots zijn binnen de landsgrenzen verleden tijd ja.

  11. Deze gebruiker waardeert firekwakkers voor het bericht:


  12. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Dit slaat helemaal nergens op, hierdoor moeten de goeden weer lijden onder de kwaden, die er bovendien geen boodschap aan hebben.

  13. Deze gebruiker waardeert witte reus voor het bericht:


  14. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    F3 single shots toch terug.
    Was dat maar waar!

  15. #39
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witte reus Bekijk bericht
    Dit slaat helemaal nergens op, hierdoor moeten de goeden weer lijden onder de kwaden, die er bovendien geen boodschap aan hebben.
    omdat sommigen het nooit leren,ik zag in onze tokkie buurt Hele groepen rugzakstokers weer single shots plat op straat afsteken dusss ja erg vermoeiend

  16. #40
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    En waarom worden die door dat soort lui op die manier gebruikt? Waarom worden uberhaupt singleshots gemaakt voor de knal? Om aan de vraag van degelijk knalvuurwerk te voldoen. Hoe los je die vraag op die je niet kan tegen houden? Reguleer degelijk knalvuurwerk van 0.5 gram flash en 6 gram buskruit. Dat geeft amper tot geen schade en geluidsoverlast ( in de zin van aantal DB, overlast is natuurlijk subjectief ).
    Helemaal met je eens hoor

  17. Deze 2 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  18. #41
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Serieus probleem. Zie net de fout op 18u journaal ook gemaakt worden... Cakebox schiet, tekst "dit mag dus straks niet meer"
    RTL Nieuws maakte deze fout niet, daar werd zelfs benoemd dat de cakes en compounds wel legaal blijven.

  19. Deze gebruiker waardeert RickGAE voor het bericht:


  20. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2015
    Berichten
    136
    Thanks
    22
    61 waarderingen in 34 posts
    Vroeger, toen ik een jaar of 10 was, dachten wij ook dat cakes vuurpijlen waren die snel achter elkaar werden weg geschoten. Huh hoe doen ze dat toch zo snel??!! Goeie oude tijd. Sommigen blijven in die tijd hangen.

    We gaan zien waar dit "verbod" toe gaat leiden. Mensen die cakes en cakeboxen horizontaal af gaan schieten mogen wat mij betreft aan de publieke schandpaal. Als je zoiets kan bedenken om hulpverleners te belagen ben je rijp voor een gesticht. Vastbinden op de grote markt en bekogelen met single shots die we vanuit de hand schieten, uiteraard onder politie begeleiding om mensen met slechte bedoelingen buiten te houden. Oh wacht...

    Verder hoop ik dat sire bijv weer met voorlichtingen kan komen om het gebruik van een vuurwerkbril aka knalplanga te stimuleren. Laat ook maar wat schokkend materiaal zien van ongelukken, weet de jeugd meteen wat de risico's zijn. Volgens mij deed Halt dit voorheen ook op lagere en middelbare scholen? Gebeurd dit nog?

  21. #43
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jyggns Bekijk bericht
    Vroeger, toen ik een jaar of 10 was, dachten wij ook dat cakes vuurpijlen waren die snel achter elkaar werden weg geschoten. Huh hoe doen ze dat toch zo snel??!! Goeie oude tijd. Sommigen blijven in die tijd hangen.

    We gaan zien waar dit "verbod" toe gaat leiden. Mensen die cakes en cakeboxen horizontaal af gaan schieten mogen wat mij betreft aan de publieke schandpaal. Als je zoiets kan bedenken om hulpverleners te belagen ben je rijp voor een gesticht. Vastbinden op de grote markt en bekogelen met single shots die we vanuit de hand schieten, uiteraard onder politie begeleiding om mensen met slechte bedoelingen buiten te houden. Oh wacht...

    Verder hoop ik dat sire bijv weer met voorlichtingen kan komen om het gebruik van een vuurwerkbril aka knalplanga te stimuleren. Laat ook maar wat schokkend materiaal zien van ongelukken, weet de jeugd meteen wat de risico's zijn. Volgens mij deed Halt dit voorheen ook op lagere en middelbare scholen? Gebeurd dit nog?
    Ik vind het nummer van rapper Snelle wat deze week is uitgekomen best pakkend.(mooi liefdesverhaal eindigt met een dooie door appen op de fiets) Wellicht voor vuurwerk ook zoiets bedenken.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  22. #44
    VWC-Lid Exchange's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2011
    Berichten
    381
    Thanks
    641
    796 waarderingen in 210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
    Ik vind het nummer van rapper Snelle wat deze week is uitgekomen best pakkend.(mooi liefdesverhaal eindigt met een dooie door appen op de fiets) Wellicht voor vuurwerk ook zoiets bedenken.
    Ik moest zomaar hieraan denken.

  23. Deze gebruiker waardeert Exchange voor het bericht:


  24. #45
    VWC-Lid Gupje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 januari 2014
    Berichten
    1.083
    Thanks
    13
    1.268 waarderingen in 397 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
    Ik vind het nummer van rapper Snelle wat deze week is uitgekomen best pakkend.(mooi liefdesverhaal eindigt met een dooie door appen op de fiets) Wellicht voor vuurwerk ook zoiets bedenken.
    Klapchi

Pagina 3 van 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •