Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2020] China Red

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lees nog eens terug, ik zie nergens een wijzend vingertje.

    Maar ok, sorry, even vergeten dat we in de on demand generatie zitten. Gezien het aantal likes is jouw mening meer gewaardeerd dan de mijne.

    Ik zal braaf mijn vingertje terug trekken, zover hij uitgestoken was en dit forum niet meer bevuilen met realisme en bescheidenheid. We willen immers altijd MEER! China Red, komtumaar door met nog een lekkere actie voor dit hebberige volk!

    Comment


      Hoe kan je van een onbenullige vraag zoiets negatiefs maken? Ik had het ook al eerder een keer gevraagd, meer als grapje. Om dan gelijk mensen als hebberig volk te bestempelen vind ik dan wel heel erg overdreven en misplaatst. Leuk toch dat enthousiasme? Niemand zegt dat iets MOET, het was meer een grapje wat tot enthousiasme leidde bij andere leden.

      Comment


        Mijn oprechte excuses, bij deze zweer ik nooit meer te hopen op een kortingsactie en altijd het volle pond betalen. En hatsa weer back OT
        Kooien knippen is mijn hobby!

        Comment


          Wat een niveau jongens, kom op zeg. Laten we het hier verder gezellig en sfeervol houden. Mochten jullie nog verder willen discussiėren hebben we daar de PM functie voor.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Denk dat iedereen blij mag zijn dat er een actie, of eigenlijk 2 x een actie geweest is. Heb dan ook wat berichten verwijderd aangezien de actie an sich prima was. Verder is alles afgelopen dus topic gaat dicht.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment

            Working...
            X